Dat dusquote:
Niets mis meequote:
Jij ook!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Rifoki het volgende:
Ik kom alleen even langs om jullie een fijne kerst te wensen.
Hey kerel, dank je wel! Jij ook!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Rifoki het volgende:
Ik kom alleen even langs om jullie een fijne kerst te wensen.
Nog een 29-01-gangerquote:
Hehe.quote:
Antikerst zou nog beter zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heerlijk groene kerst voor jou!
Sommige talen, zoals schuren, zijn universeelquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
sommige talen, zoals schuren, zijn universeel
Voor mij is t ruim 100km, dus ik ga niet "ff" daarom vanavond heen en minimaal 24u daar zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben al sinds een uur of 12 in het gezelschap van (een van) mijn ouders.. dodelijk vermoeiend. Ik wil gewoon naar huis
quote:
dan rijd je om.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is t ruim 100km, dus ik ga niet "ff" daarom vanavond heen en minimaal 24u daar zijn
Dat bedoel ik lieverd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Antikerst zou nog beter zijn
en het wordt vooral vleesch, geen groen(te)![]()
misschien een J after dinner
nee hoorquote:
het is hier een kwartier met de auto. maar niet te rijden nu (in mijn dorp wel, het tussenstuk en nijmegen niet). dus ik zit nu vast tot na de kadootjes, dan brengt pa me thuis, en zodra ik thuis ben is het 3 pakjes peuken roken en nog wat opruimen en de kat aandacht geven en dan slapen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is t ruim 100km, dus ik ga niet "ff" daarom vanavond heen en minimaal 24u daar zijn
ZEG AMICE, HEDDE GIJ NU AL ENE TICKET VERKREGEN OF WATTES?quote:
Ik werd gebeld door mijn pa.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door mijn pa.
Met ma gaat het redelijk.
neequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZEG AMICE, HEDDE GIJ NU AL ENE TICKET VERKREGEN OF WATTES?
morgen wordt het toch maar chinees bij omaquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik lieverd.
Hier ook vooral vleesch. Lams, konijn en parelhoen.
quote:
owja, ik vergeet altijd dat niet heel Doetinchem zo snel op de snelweg zit. En ik vergeleek met naar Vianen rijdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee hoorik moet aan de hele andere kant van Doetinchem zijn als jij en ik woon nog wat kms verder dan yuki
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door mijn pa.
Met ma gaat het redelijk.
Gourmetten dus?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
morgen wordt het toch maar chinees bij oma
zondag gamba's, pangafilet, biefstuk, varkenshaas, mini hamburgers, slavinkjes, speklap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |