Mooiquote:
Maltees, Spaans, Italiaans vooral. En de Malteser vrouwen zijn...Malteesquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nice, waar komen de meesten vandaan? En hoe zijn de Malteser Chicks?
jij ging toch groots koken met je moeder en oma?quote:
Ik wil m niet downloaden maar streamen eik.. geen idee waar een goeie te krijgen is.. veamer ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op alle sites staat die gewoon, is nu de herhaling op bbc dan ofso? 2e kerstdag om 21u (onze tijd) is er weer een aflevering
try to describe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maltees, Spaans, Italiaans vooral. En de Malteser vrouwen zijn...Maltees
Vage smilies boeken geen vlucht, kerelquote:
Ik dans met allemaal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
try to describe?
Italiaans vind ik niksdoe mij maar oost of noord europees
Ik heb niet echt een voorkeurquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
try to describe?
Zometeen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vage smilies boeken geen vlucht, kerel
neeee johquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij ging toch groots koken met je moeder en oma?
Ja, had die gemist dus ben m nu ff kijken, scheen leuk te zijn en tot nu toe vermaak ik mij wel. Ik kan gewoon vrolijk worden van het geluid van die motorenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, je zit top gear van vorige week te kijken?
Die zijn er ook, behoorlijk wat scandinaviers hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
try to describe?
Daarom ga ik zo mn tanden poetsen, laatste was ophangen en daarna eens richting mn oudersquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neeee joh![]()
morgen is het feest bij oma.
vandaag verveel ik me dood bij mn ouders thuis. wachtend tot pa klaar is met werken en thuis komt +/- 22.45 en dan kadootjes en naar huis.. en morgen om 9.30 uur naar opa en oma
Dat zegt mij nog steeds nietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn er ook, behoorlijk wat scandinaviers hier![]()
En beschrijven? Euhm...tis een soort cultuurclash tussen catholisisme, modernisme, slutisme en traditionalisme
nicequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn er ook, behoorlijk wat scandinaviers hier![]()
En beschrijven? Euhm...tis een soort cultuurclash tussen catholisisme, modernisme, slutisme en traditionalisme
Troep Op Vla?quote:
ik ben al sinds een uur of 12 in het gezelschap van (een van) mijn ouders.. dodelijk vermoeiend. Ik wil gewoon naar huisquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo mn tanden poetsen, laatste was ophangen en daarna eens richting mn ouders
Klein en donkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niceik doelde op uiterlijk, maar dat mag ook
Een heerlijk groene kerst voor jou!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Troep Op Vla?
Hoi kloon.. fijne kerst () aan jou en Knuffeldame
Jummie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |