Aiiiiiquote:
Aan zn mooie schoentjequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh een compilatie, vandaar.. ik had dat met die poep aan zn schoen al gezien
Moet ik een aanvraagformulier voor je invullen en stempelen?quote:
Nee die is al onderweg geloof ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik een aanvraagformulier voor je invullen en stempelen?
Oud en nieuw bij Baafquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Hihi volgende week ga ik een week bij Baaf logeren
Nee kerst, oud en nieuw heb ik al es in Leiden gedaan, 11 jaar geledenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Hihi volgende week ga ik een week bij Baaf logeren
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heb je straks bij thuiskomst mijn kaart wel en dan is alles weer goed
Dat wordt lastigquote:
Het is niet meer op de gewone zenders he?! Snif...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Heul nie, ik vind Miracle prachtig![]()
In het huis is het echt een dooie boel zeg
Straks wel op 3 denk ik? Nu op 101.tv? Dat is soms ook themakanaal rond deze tijd. En anders op www.101.tvquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is niet meer op de gewone zenders he?! Snif...
Ja Jezus fuck wat een geld voor zo weinig mensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Die Vlamingen hadden 5.1 miljoen hémet 6.2 miljoen vlamingen
Dat was psies wat ik dachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop toch wel dat wij dan over die 5.1 heengaan met 10 miljoen man meer
Als ik mensen zag dringen vandaag denk je niet bepaalde aan economische crisis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop toch wel dat wij dan over die 5.1 heengaan met 10 miljoen man meer
Ok, switchen dan maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Die van Giel is nog de lelijksteswitchen naar 3 oh-oh, daar heb je leuke uitzending, niet die saaie laatste uurtjed. alleen dat huis in beeld. Optredens, net de vrouwen van de dj's
Nee joh, het is al ver voorbij kinderbedtijd maar ik drijf mijn bed uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
APKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!
Jij bent vast heul nie ingesneeuwd he?
Fijne kerst daar ver van ons
Op jullie allemaal?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
APK![]()
fijne dagen daar samen, drink er eentje op ons
Ah fuck, ook All You Need gemistquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
Dialoog hier
Zit all you need te kijken
Het is nog steeds Greysquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fuck, ook All You Need gemist
Da's altijd zo lekker kneuterig zwijmelen, ook al is het tenenkrommend.
Maar ik moet nog kerstkaarten schrijven voor de buren (die was ik vergeten) en nog wegbrengen en nog stoofpeertjes schillen en maken en arghhhhhhh, kerst
![]()
Hier, voor jouquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn sms niet in beeld en geen Radio Ga Ga gehoord....ik wil die 15,90 terug
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaw![]()
Hier onverwachts visite, dus ik came alleen maar ff Hello zeggen eiks![]()
Ben nu wel echt benieuwd heb je nu al zo vaak blog horen roepenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo dat was echt kicke cool he, en wat een geld![]()
En ik ben megablij wat op de blogsite hebben een paar andere users net zitten helpen en nu staan al mijn berichten op onzichtbaar dus ik kan weer door
Whehehehe ik kan je nu niet meer laten kijken want tis alleen nog maar voor ledenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben nu wel echt benieuwd heb je nu al zo vaak blog horen roepen
Bijzonder hé meer dan vorig jaar gewoon.
Zal je morgen ff pm-en, komt nu weinig zinnigs meer uit hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe ik kan je nu niet meer laten kijken want tis alleen nog maar voor leden![]()
Ik moet ff een gastenprofiel aanmaken daar, want ik heb veel lezers ( ook van hier) en die kunnen dan daarmee inloggen
![]()
Ja echt veel veel geld, who needs the fucking gouvernement anyhow![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Jurk ligt te badderen, choc met slag en amaretto staat op tafel en de worstenbroodjes in de oven. Bring on X-mas!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Jurk ligt te badderen, choc met slag en amaretto staat op tafel en de worstenbroodjes in de oven. Bring on X-mas!
Zakdoekje bij?quote:
Nee joh, hij gaat toch maar niet doodquote:
Beginnen er zo ook nog leuke dingen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef Bamba het volgende:
D'r zijn teveel leuke dingen op tv nuMoeilijk te kiezen!
Ned 1quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Beginnen er zo ook nog leuke dingen?
Of ben ik al te laat voor alle fun?
Oeh die krijg ik als het goed is eindelijk morgen als de chihuahuaatjes komen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Pagan het volgende:
Dexter seizoenseinde #5 gekeken, nu nog een Fringe en dan pitten.
*ook nieuwsgierig is*quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Beginnen er zo ook nog leuke dingen?
Of ben ik al te laat voor alle fun?
Daarom hebben wij oude platen zitten draaien. Vooral Simon and Garfunkel en Paul Simon alleenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef Bamba het volgende:
D'r zijn teveel leuke dingen op tv nuMoeilijk te kiezen!
Ja maar da's al bijna af zie ik. Shit, Berget Lewis was er ook zie ik! Jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ned 1![]()
M'n vriend imiteert Ernst Daniel Smidt
Ja, potverquote:
Ik kan weinig leuks meer ontdekken eigenlijkquote:
Awquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom hebben wij oude platen zitten draaien. Vooral Simon and Garfunkel en Paul Simon alleen
Alleen zo vervelend dat ik altijd vreselijk moet janken als ik Bridge over troubled water hoor.
Zat ik hier te snotteren onder de kerstboom.
Awwquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom hebben wij oude platen zitten draaien. Vooral Simon and Garfunkel en Paul Simon alleen
Alleen zo vervelend dat ik altijd vreselijk moet janken als ik Bridge over troubled water hoor.
Zat ik hier te snotteren onder de kerstboom.
Kaartjes liggen bij de buren in de bus, de rest was al op de post eergister gelukkig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Zijn de peertjes en kaartjes wel klaar Greys?
Begin in te duttenvriendin met 2 kids wilde de kroeg in en liet husb thuis achter
Trusten en jij (jullie!) ook fijne dagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef nokwanda het volgende:
ik ga naar bedje toe. Slaap lekker allemaal en fijne kerstdagen
Lekker gepland Greys.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaartjes liggen bij de buren in de bus, de rest was al op de post eergister gelukkig.
Peertjes staan op, die moeten nog twee uur ofzo
Wat Greys zegt.quote:[..]
Trusten en jij (jullie!) ook fijne dagen
Dan doe mij toch maar een Date in het Donker.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Oh voor de geïnteresseerden, volgende week gaan we waxbehandelingen (Brazilians!) weggeven!
Delete(n): het nieuwe waxen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe mij toch maar een Date in het Donker.
Vismousse.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
Wat voor 'mousse'?
En waarom ruikt ie raar?![]()
Jullie ook Nokquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef nokwanda het volgende:
ik ga naar bedje toe. Slaap lekker allemaal en fijne kerstdagen
auquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Oh voor de geïnteresseerden, volgende week gaan we waxbehandelingen (Brazilians!) weggeven!
Delete(n): het nieuwe waxen
Voor wie ben je aan het koken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaartjes liggen bij de buren in de bus, de rest was al op de post eergister gelukkig.
Peertjes staan op, die moeten nog twee uur ofzo
[..]
Trusten en jij (jullie!) ook fijne dagen
Is die goed met mousse?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat, als je m niet stijf krijgt moet je bij Ing wezen
Die heeft toch laatst een erectiestoornissencursus gedaanquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heeft toch laatst een erectiestoornissencursus gedaan
Huuuuuuuuuuu, die saus om de geur te verdoezelen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vismousse.
Die in boer'nkool gerold moest worden, maar dat past nooit in die blaadjes, dus ik heb savooiekool gepakt.
Maar hij ruikt een bietje muf, lijkt het wel. Terwijl ik de vis vanmiddag vers heb gehaald. Echt proeven kan ik hem niet, want als ik de rol nu sloop krijg ik hem nooit meer goed mee naar mijn broer.
Ik ga maar een flinke hoeveelheid dillesaus maken morgen.
Ik wel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Tombo!
Ga jij volgende week voor een gratis Brazilian wax in Amsterdam?![]()
[Sex and The City] Leg up!!! [/Sex and The City]
@Mletje, stoofpeertjes zijn voor ouders!
Waaaah!!!! Ik heb eigenlijk niks nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Ow... Lush fans?![]()
Lush #177 met nog steeds kerstspullen...!
Pesies.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu, die saus om de geur te verdoezelen?
Da's een leukertje he?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waaaah!!!! Ik heb eigenlijk niks nodig. Die forum party is wel de beste deal zeg!
Ik ga denk ik ook een keertje, gaan we samen!quote:
Coolquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook een keertje, gaan we samen!
Kunnen we tegelijk gillen
@Cat, gezien ja! Ik ben nog even aan het bedenken of ik het zal doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool
Ik wil dat al best lang maar ik durf nietJa dat is inderdaad stom en jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Whahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
WTF? Nee toch? Ik dacht dat dat vroeger zo was, moet dat nu nog steeds?
Laat dan maar zittenDaar ga ik echt niet mee rondlopen.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahahahaha
Ik dus ook niet he
Waal weendj mer gein sturrum. Nog niet, tenminste.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik Sjon opgeven Greys?
![]()
Cat, heb jij ook sturrum????
Maar hoe werkt dat dan, met dat bellen? Moet je dan je adresgegevens doorgeven per telefoon? Ik heb een straat naam die Nederlanders al verkeerd schrijven, laat staan Engelsenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een leukertje he?
Die ga ik voor mezelf bestellen en dan ga ik met wat dinnetjes nog voor de kadootjes.
Die wax moet toch ergens aan plakken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
WTF? Nee toch? Ik dacht dat dat vroeger zo was, moet dat nu nog steeds?
Laat dan maar zittenDaar ga ik echt niet mee rondlopen.
Je kunt het proberen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik Sjon opgeven Greys?
![]()
Cat, heb jij ook sturrum????
Echt niet hoor, ook al zou niemand het voor die tijd zien wellichtquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahahahaha
Ik dus ook niet he
Japs, maar als je al eerder besteld hebt hoef je alleen je postcode door te geven en dan vinden ze je in het systeem. En dan ist altijd leuk die engelsen je straat te laten uitspreken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan, met dat bellen? Moet je dan je adresgegevens doorgeven per telefoon? Ik heb een straat naam die Nederlanders al verkeerd schrijven, laat staan Engelsen.
Heb je die aflevering van SaTC gezien dat Carrie een Brazilian neemt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lekker onderwerp weer
![]()
Maar alleen al in de stoel gaan zitten vind ik al genant
Ik heb gekeken op de saait netquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het proberen!
[..]
Echt niet hoor, ook al zou niemand het voor die tijd zien wellicht
Maar dat kan ik zelf niet aanzienIk zal eens informeren of dat echt zo is.
Het zal wel eigenlijk, want anders valt er niets te waxen natuurlijk
Is nog steedsquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het proberen!
[..]
Echt niet hoor, ook al zou niemand het voor die tijd zien wellicht
Maar dat kan ik zelf niet aanzienIk zal eens informeren of dat echt zo is.
Het zal wel eigenlijk, want anders valt er niets te waxen natuurlijk
Nou iddquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lekker onderwerp weer
![]()
Maar alleen al in de stoel gaan zitten vind ik al genant
quote:Vrouw gooit baby tegen hek
TILBURG - Een 33-jarige verwarde vrouw heeft vrijdagmorgen in Tilburg geprobeerd om een baby over een hek te gooien. Het vier maanden oude kind raakte gewond en is opgenomen in een ziekenhuis.
Voorbijgangers hoorden rond half negen geschreeuw bij een appartementencomplex in het centrum van Tilburg. Ze zagen een verwarde vrouw staan, in nachtkleding en op blote voeten, met een kind in haar armen. Plotseling gooide ze het kind tegen het hek van het complex.
Getuigen zagen dat de baby tegen het hek bleef hangen en grepen in. De gewaarschuwde politie heeft de omgeving afgezet en de vrouw aangehouden. Zij is opgenomen in een psychiatrische instelling.
Nou! Niet te pruimen gewoon.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Dan heb je echt een kutbaan
Psychose of zo. Tragisch.quote:
OMGquote:
Nou idd, vind dat laseren (bikinilijn meer lef heb ik niet) als genant genoeg.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Dan heb je echt een kutbaan
Hoe vaak moet je dat doen voordat het gewoon nooit meer terug komt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou idd, vind dat laseren (bikinilijn meer lef heb ik niet) als genant genoeg.
Vriendin heeft een kamer in huis waar ze dat doet en die stoel staat dus met gezicht naar het raam waar heel strategisch een rolgordijntje hangt
Ging er huisbewonderen dus heb ook daar gekeken en spullies getest
Och jeetje als je dat leest dan is meer begeleiding toch niet zo betuttelend.quote:
5-6 keer ben 1 keer geweest en zie verschil.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat doen voordat het gewoon nooit meer terug komt?
Oh, dan komt 't wel goed!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, maar als je al eerder besteld hebt hoef je alleen je postcode door te geven en dan vinden ze je in het systeem. En dan ist altijd leuk die engelsen je straat te laten uitspreken.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh, dan komt 't wel goed!En dan je creditcard gegevens doorgeven neem ik aan?
Kunnen ze niet je benen en bikinilijn in één behandeling doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
5-6 keer ben 1 keer geweest en zie verschil.
Maar ik heb een hele witte huid en dat is perfect. Benen zijn nu 5 keer gedaan en nu heb ik alleen nog hier en daar een haartjewel meteen van die rare nzachte lange haren brrr.
Mijn allereerste kerstmis zonder boomquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Mensen, het is kerstmis!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn allereerste kerstmis zonder boom
Jawel hoor maar dan zit je langer en had toen ik begon niet maandelijks genoeg geld om beide te doen plus dat ik eerst wilde testen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen ze niet je benen en bikinilijn in één behandeling doen?
Of hoe werkt dat?
Omdat jouw benen nu 5 keer zijn gedaan en je bikini-area pas 1 keer?
Awwwwquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
Bambahet visje is al op, ze heeft hem een dagje in de sneeuw gelegd. De slimmerik.
Heb foto'smaar een paar helaas want ze eet hem als ik er niet ben.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Mensen, het is kerstmis!
Nee joh gekkiequote:Op zaterdag 25 december 2010 00:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
AwwwwIk zal binnekort nog wel eens wat opsturen! Ik vind het super dat ze het zo lekker vindt! En foto's zijn altijd goed
En zonder boon las ik net in het topic.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn allereerste kerstmis zonder boom
Jij ook catquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
Mijn luikjes vallen bijna dicht dus ik ga te bedde.Trust!
Fijne feestdagen voor de mensen die ik hier dit weekend niet meer zie!![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
Mijn luikjes vallen bijna dicht dus ik ga te bedde.Trust!
Fijne feestdagen voor de mensen die ik hier dit weekend niet meer zie!![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee joh gekkielief hoor maar voor Whoopje wordt goed gezorgd.
Geef het dan aan een beestje dat het minder goed heeft![]()
Die visjes krijgt ze iedere woensdag (alleen ze wil hem dus zacht laten worden vanwege de tandjes) en volgens mij heb ik een nieuw kauwstaafje ontdekt (plantaardig) dat ze kan eten![]()
Ga morgen de waxjes proberen als ik ga leren
Jah, Boor killed Bep en Bepquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zonder boon las ik net in het topic.![]()
Boor!
Slaap lekkerquote:
Heb je de review op FOK! al gezien?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben gek van Elizabeth George, Peter Robinson en vooral de Outlander-serie van Diana Gabaldon
Oeh ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat tweede, is in behandeling genomen.
Trusten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik was nog even bezig, maar ga nu slapen![]()
Van hetzelfde Strega, en natuulijk ook aan de rest van de SC,quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:38 schreef Strega het volgende:
Voor iedereen nu. en natuurlijk morgen, hele fijne kerst!
Ben je vrij?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Van hetzelfde Strega, en natuulijk ook aan de rest van de SC,
Fijne kerstdagen!
Ik was vandaag vrij. Morgenavond werken en 2e kerstdag ook vrij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben je vrij?
In ieder geval...veel plezier (en hoop dat je SS pakje nog komt)
Nee, nog niet, heb het boek al wel gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 08:44 schreef Rewimo het volgende:
Wij spraken gisteravond onze buren nog even. Die hadden in geen jaren zoveel sneeuw gezien hier. De laatste keer was in 1963SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog foto's van vroeger dat ik in een zelfgemaakte (nou ja, met nogal wat hulp van paps natuurlijk) iglo zit in de achtertuin van mijn ouders! En toen was er zoveel sneeuw gevallen dat ons hele dorp niet meer met de auto kon, want de bergen sneeuw langs de weg van het sneeuwschuiven waren meer dan een meter hoog. Dus veel konden niet naar het werk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik werd middenin de nacht geboren (half 3), en het ging zo snel dat de dokter in zijn pyjama kwamquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog foto's van vroeger dat ik in een zelfgemaakte (nou ja, met nogal wat hulp van paps natuurlijk) iglo zit in de achtertuin van mijn ouders! En toen was er zoveel sneeuw gevallen dat ons hele dorp niet meer met de auto kon, want de bergen sneeuw langs de weg van het sneeuwschuiven waren meer dan een meter hoog. Dus veel konden niet naar het werk.
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:55 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen, fijne kerst!![]()
Ik kan zo aanschuiven bij een kerstontbijtje
Tot laterrrr
Gesmolten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:06 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen
Hele fijne kerstdagen hier ook
Ik was even wat aan het rommelen en spullen aan het verplaatsen en ik kan jullie melden dat het niet handig is om een rieten mandje met theelichtjes op de verwarming te zetten
Okee, dan kan ik gerustquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:13 schreef senesta het volgende:
Gesmolten![]()
Heb net kaarsvet onderaan weg kunnen breken
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
Senes![]()
Zo heb ik ooit een You Snap the Whip van Lush (een soort scrubding, ruikt heel lekker) in het bewaarblikje 'even' op de verwarming gezet omdat het in de weg stond. Faal. Totaal gesmolten en toen ik het iets te snel oppakte vloog het door de hele badkamer heen.
Het is zwart... by the way...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hij zit al in de pan, as we speakquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend is naar de kerk en ik zit bij mijn schoonmoeder thuis samen met de hond te wachten tot ze weer terug komen.
Greys moet je dit jaar ook weer rollade maken of niet?
Fijne dagen allemaal.
Unisex-kleren FTW!quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Goeiemorruguuh![]()
Allemaal een hele gezellige dag toegewenst![]()
![]()
Ik zit nog lekker in trainingsbroek en msnjasje in de kamer met de gordijnen nog lekker dicht en meneer I. slaapt nog![]()
Gisteren samen dootjes gedaan en ik heb eenroze
draadloze muis, 3 hoesjes voor m'n telefoon, een luchtje en een agenda gekregen
![]()
Greys, krijg je visite of ga je weg?
En stoofpeertjes
Ik geef me opquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Tombo!
Ga jij volgende week voor een gratis Brazilian wax in Amsterdam?![]()
[Sex and The City] Leg up!!! [/Sex and The City]
@Mletje, stoofpeertjes zijn voor ouders!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps!
Een roze draadloze muis!![]()
![]()
Morgen ga ik naar mijn ouders en zussie komt ook.
Normaal hebben ze dan een heel programma (bowlenen uit eten en spel met kadootjes enzo) maar dat slaan we allemaal over dit jaar. Gewoon eens lekker zitten en niet heen en weer rennen. En lekker eten natuurlijk.
Dat zal idd wel ff ongemakkelijk zijn, maar zo kun je wel eea afsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gezellig dat je zusje toch komt![]()
Wij moeten vanmiddag tussen 15 en 15.30 uur bij m'n ouders zijn en er wordt Chinees gehaald.
Uit eten met kerst is niet echt mijn ding; tis vaak zo massaal druk dan.
En dan 's avonds gaan we de cadeautjes uitpakken![]()
Dus heerlijk vanochtend niets; lekker hangen met de poesjes
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Leuk, dat je zusje ook komtquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps!
Een roze draadloze muis!![]()
![]()
Morgen ga ik naar mijn ouders en zussie komt ook.
Normaal hebben ze dan een heel programma (bowlenen uit eten en spel met kadootjes enzo) maar dat slaan we allemaal over dit jaar. Gewoon eens lekker zitten en niet heen en weer rennen. En lekker eten natuurlijk.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Mag ik wel mee doen, ivm crew zijn, eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tof!Ik geef wel een gil volgende week als we ze gaan verloten!
Gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoef dit jaar niets te maken.
Morgen wel cadeautjes bij mijn ouders.
@ing je bent goed verwend zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik heb me al gemeld in het topicquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tof!Ik geef wel een gil volgende week als we ze gaan verloten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ze vroeg al of ik haar wilde helpen morgen met het online boeken van een singles vakantiequote:Op zaterdag 25 december 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk, dat je zusje ook komtVergeet die belangrijke vraag niet te stellen he!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vroeg al of ik haar wilde helpen morgen met het online boeken van een singles vakantie
[..]Dus die vent viel tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Coolquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vroeg al of ik haar wilde helpen morgen met het online boeken van een singles vakantie
quote:Dat snap ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal dat gister raar was
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n nieuwe muis is veel snellerderder, ik schiet overal steeds net overheen
*Giechel*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
*Giechel*
Ik moest even nadenken welke je bedoelde, die van mijn zus of die uit de spoilerSorry.
En ja, hij is drie dagen en twee nachten gebleven, maar ze vindt hem 'alleen maar leuk en meer niet'. Ik snap niet waarom ie dan zo lang gebleven is, maar dat zal wel aan mij liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie dagen
Dat was dus die geilheid. En toen die gestild was, bleef er niks meer over
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Dat weet ze dus niet, of er geneukt isquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]Drie dagen
Dat was dus die geilheid. En toen die gestild was, bleef er niks meer over
Nee, maar volgens mij zijn wij (jij en ik) heel naïefquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ze dus niet, of er geneukt is
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij zijn wij (jij en ik) heel naïef
Als ik Nok zo hoor.
Ja he, dat we er aan twijfelen OF er geneukt isquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij zijn wij (jij en ik) heel naïef
Als ik Nok zo hoor.
Jaaaaaaa, me tante op een houtvlotquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ze dus niet, of er geneukt is
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, me tante op een houtvlot
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, me tante op een houtvlot
Schaam je niet, om zulke dingen jank ik ook altijdquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ben een emotionele muts he, ik jank om een gorilla-baby op tv
Ik heb vorige week in blijdorp staan brullen omdat ik tussen de brullende leeuwen stond. Bente was krols en het gebrul ging zo door merg en been. Toen de kleine Naui ook mee probeerde te doen kon je mij opvegenquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ben een emotionele muts he, ik jank om een gorilla-baby op tv
Niet eensquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
Tenminste... als er iets mee is. Iets zieligs.
Als het een blije gorilla baby is jank ik er niet om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Gekke Tombo![]()
Ik las iets over mousse stijfkrijgen trouwens?![]()
Vismousse nog wel....ik hou van een vissie op z'n tijd, maar vismousse klinkt wel heul goor
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh shit, daar hebbie der net![]()
Haaaaai Cat
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh shit, daar hebbie der net![]()
Haaaaai Cat
HA! Karma!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo es ff de woonkamert opruimen, stofzuigen en dweilen.
Gisteravond heeft een van onze kittiecats in z'n eigen keutel staan dansen en heeft daarna nog een rondedans door de kamert gemaakt, maar om 3 uur vannacht had ik daar geen kraggg meer voor![]()
Merry Kwissmuss
Heerlijk hè, huisdierenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo es ff de woonkamert opruimen, stofzuigen en dweilen.
Gisteravond heeft een van onze kittiecats in z'n eigen keutel staan dansen en heeft daarna nog een rondedans door de kamert gemaakt, maar om 3 uur vannacht had ik daar geen kraggg meer voor![]()
Merry Kwissmuss
Singstarquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
Love won't come easy
Three colours that light my dream,
red gold and green, red gold and greeeheeheeheeen
Jaaaa, de kerstgedachte zit er al lekker inquote:
Ikm deed nieteens mee aan de sesa dit jaar. Maar ik kreeg wel een super bouwdoos vol thee, waar heerlijke smaken bij zittenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, ik zit aan een bakje koffie die ik van SeSa heb gekregen en die is echt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wel. Gisteravond lagen Merlijntje en Poeska voor het eerst tegen elkaar aan voor de kachel terwijl Karel en Bijoux op het kussen op de bank helemaal in elkaar gedraaid lagen met Purretje ernaast en Mudhle ind e schaal onder de kerstboom.O+quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa, de kerstgedachte zit er al lekker in
Ja goed eigenlijk, gister mochten de beschermlenzen eruitquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Q en Ll![]()
Ll, hoest met de oogies van DVJ?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Had je "mijn" recept gevolgd? Of had je er zelf wat van gemaakt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
Qtje! Ja goed!
Gisteravond tot laat nog gemaakt, toen af laten koelen en ze staan nu in bakjes
*Kuch*tupperware*Kuch*
in de koelkast.
Stepford Wives pack your bags!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 3 laatstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
En off!![]()
Fijne dag allemaal!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
![]()
bijna klaarrr wat voor gezeur met SR Q?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Ooh een hele discussie op hyvesquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
bijna klaarrr wat voor gezeur met SR Q?
Waar 2 (ik dacht hele goeie vrienden, maar daar kwam ik ff mooi van terug) besloten heel erg aan te tillen. Want een eigen mening is uit den boze.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Gezellig tochquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja goed eigenlijk, gister mochten de beschermlenzen eruitDus we hoeven vandaag niet meer terug, en ze kon ook meteen wat meer licht verdragen, dus we hebben zowaar gister finale SR en All you need (
) zitten kijken. Lekker burgerlijk enzo.
![]()
En mooi dat de oogjes het weer wat beter doen
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Spoiler ze verder samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Doei Cat, verpletter ze met je stijve vis
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Mja geloof niet dat ik er een discussie over zou beginnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh een hele discussie op hyves
Waar 2 (ik dacht hele goeie vrienden, maar daar kwam ik ff mooi van terug) besloten heel erg aan te tillen. Want een eigen mening is uit den boze.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Pff er is hier een stukje verder condoleren.
Eerst wil er 1 op het garagepad gaan staan en nu staat er 1 recht achter onze auto...heel handig.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Euhhh huh?quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Dát!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Doei Cat, verpletter ze met je stijve vis
En niet te hard remmen onderweg, dan hangt je stijve vis tegen de voorruit!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: