Aiiiiiquote:
Aan zn mooie schoentjequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh een compilatie, vandaar.. ik had dat met die poep aan zn schoen al gezien
Moet ik een aanvraagformulier voor je invullen en stempelen?quote:
Nee die is al onderweg geloof ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik een aanvraagformulier voor je invullen en stempelen?
Oud en nieuw bij Baafquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Hihi volgende week ga ik een week bij Baaf logeren
Nee kerst, oud en nieuw heb ik al es in Leiden gedaan, 11 jaar geledenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Hihi volgende week ga ik een week bij Baaf logeren
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heb je straks bij thuiskomst mijn kaart wel en dan is alles weer goed
Dat wordt lastigquote:
Het is niet meer op de gewone zenders he?! Snif...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Heul nie, ik vind Miracle prachtig![]()
In het huis is het echt een dooie boel zeg
Straks wel op 3 denk ik? Nu op 101.tv? Dat is soms ook themakanaal rond deze tijd. En anders op www.101.tvquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is niet meer op de gewone zenders he?! Snif...
Ja Jezus fuck wat een geld voor zo weinig mensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Die Vlamingen hadden 5.1 miljoen hémet 6.2 miljoen vlamingen
Dat was psies wat ik dachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop toch wel dat wij dan over die 5.1 heengaan met 10 miljoen man meer
Als ik mensen zag dringen vandaag denk je niet bepaalde aan economische crisis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop toch wel dat wij dan over die 5.1 heengaan met 10 miljoen man meer
Ok, switchen dan maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Die van Giel is nog de lelijksteswitchen naar 3 oh-oh, daar heb je leuke uitzending, niet die saaie laatste uurtjed. alleen dat huis in beeld. Optredens, net de vrouwen van de dj's
Nee joh, het is al ver voorbij kinderbedtijd maar ik drijf mijn bed uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
APKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!
Jij bent vast heul nie ingesneeuwd he?
Fijne kerst daar ver van ons
Op jullie allemaal?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
APK![]()
fijne dagen daar samen, drink er eentje op ons
Ah fuck, ook All You Need gemistquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
Dialoog hier
Zit all you need te kijken
Het is nog steeds Greysquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fuck, ook All You Need gemist
Da's altijd zo lekker kneuterig zwijmelen, ook al is het tenenkrommend.
Maar ik moet nog kerstkaarten schrijven voor de buren (die was ik vergeten) en nog wegbrengen en nog stoofpeertjes schillen en maken en arghhhhhhh, kerst
![]()
Hier, voor jouquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn sms niet in beeld en geen Radio Ga Ga gehoord....ik wil die 15,90 terug
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaw![]()
Hier onverwachts visite, dus ik came alleen maar ff Hello zeggen eiks![]()
Ben nu wel echt benieuwd heb je nu al zo vaak blog horen roepenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo dat was echt kicke cool he, en wat een geld![]()
En ik ben megablij wat op de blogsite hebben een paar andere users net zitten helpen en nu staan al mijn berichten op onzichtbaar dus ik kan weer door
Whehehehe ik kan je nu niet meer laten kijken want tis alleen nog maar voor ledenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben nu wel echt benieuwd heb je nu al zo vaak blog horen roepen
Bijzonder hé meer dan vorig jaar gewoon.
Zal je morgen ff pm-en, komt nu weinig zinnigs meer uit hierquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe ik kan je nu niet meer laten kijken want tis alleen nog maar voor leden![]()
Ik moet ff een gastenprofiel aanmaken daar, want ik heb veel lezers ( ook van hier) en die kunnen dan daarmee inloggen
![]()
Ja echt veel veel geld, who needs the fucking gouvernement anyhow![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Jurk ligt te badderen, choc met slag en amaretto staat op tafel en de worstenbroodjes in de oven. Bring on X-mas!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Jurk ligt te badderen, choc met slag en amaretto staat op tafel en de worstenbroodjes in de oven. Bring on X-mas!
Zakdoekje bij?quote:
Nee joh, hij gaat toch maar niet doodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |