Nee, dacht dat jij een uitzondering was maar je bent dus ook maar een mens.quote:Op maandag 27 december 2010 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Maar klopt. Dus?
En óf ze haptquote:
Hoe weet jij dat ?? heeft je zus geluld ??quote:Op maandag 27 december 2010 22:29 schreef fioooon het volgende:
[..]
Ja, en dat was een behoorlijke hap hoor!
Pardon trouwens?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ?? heeft je zus geluld ??
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
Waarom ben ik na 4 avonden/nachten zuipen meteen 10u gaan werken
Ik zat er op de terugweg aan te denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 07:13 schreef Anne het volgende:
Zo. Nieuw record volgens mij. Om 6:18 zat ik in de auto en om 6:59 was ik in Eindhoven.
We zijn trouwens de lampjes vergeten, SD.. ik ben weer een paar keer verblind door de grootlichtknipperaars.
Ja, ik ga je natuurlijk niet alles vertellen heahquote:
Heb je slecht afgestelde koplampjes, meisje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 07:13 schreef Anne het volgende:
We zijn trouwens de lampjes vergeten, SD.. ik ben weer een paar keer verblind door de grootlichtknipperaars.
Neh, een kapottequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je slecht afgestelde koplampjes, meisje?
tip: neem een koekepan, sla je minder snel mis, en als je dan toch mishengst, is de schade wat minder ernstigquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een allergie voor hamers. Ik heb 2 weken terug een paar keer met zo'n ding op mijn hand gemept en mijn hand doet nu nog steeds pijn en is voorzien van een fraaie bult. De hamer is gelukkig niet beschadigd.
Tsss.. Mietjequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
Waarom ben ik na 4 avonden/nachten zuipen meteen 10u gaan werken
goed gemiddelde; 3 uur per dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tsss.. Mietje
66 overuren deze maand.
Spijker ? Wat voor spijker ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Laat het doen door iemand die wél het verschil ziet tussen een spijker en een duim hand, en ook de coördinatie heeft om wat te doen met die info
Ah, je wilde op iets gróóts slaan ?quote:
welke hij heeft er maar 2quote:
Welke wel dusquote:
de BX die hij heeft. T gaat over een andere Fries...quote:
Lekker aan de klus geweest dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef lipje het volgende:
zolder is dicht.... geen balkjes meer zichtbaar
Geen idee? Die van Jolanda?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
Wiens verjaardag zijn we vergeten ??
Ga weg johquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Duh, dat gaat zo hard, dat kan ik niet bijhouden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |