Gast, je hebt ook wat geleerd hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Thuis -> Enschede -> Schede -> Vrouwelijk voortplantingsorgaan -> kut.
Ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, je hebt ook wat geleerd hoor
Die grap is al zo oud als de weg naar rome.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, je hebt ook wat geleerd hoor
weet ik, maar hij vroeg het vanmiddag aan mij omdat die het niet snaptequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die grap is al zo oud als de weg naar rome.
Hihi je zeik neuken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die grap is al zo oud als de weg naar rome.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi je zeik neuken!![]()
Want Rome > Italië > Italianen > wijn drinken > neuken
Mooi voorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Zwangere vrouwen zijn niet dik?
Dikke koeien, dat zijn het! ALLEMAAL!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Zwangere vrouwen zijn niet dik?
"You can say what you want but I won't change my mind about you"quote:
Indd. wel grotere uiers.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dikke koeien, dat zijn het! ALLEMAAL!
Ik hou van Texas. Heerlijke meeblèrmuziek ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
"You can say what you want but I won't change my mind about you"
quote:
Hoeveel bekende bands zijn er naar staten vernoemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou van Texas. Heerlijke meeblèrmuziek ook.
Dan hoor ik liever Kansas dan Texasquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel bekende bands zijn er naar staten vernoemd.
We hebben nu Texas en ik noem Kansas
Kansas, die hadden dat ene nummer met dust ofzo, dat was mooi.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel bekende bands zijn er naar staten vernoemd.
We hebben nu Texas en ik noem Kansas
Dust in the windquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kansas, die hadden dat ene nummer met dust ofzo, dat was mooi.
I clooooooose myyyyyyyyyyyy eeyyeeeyyeeeeeeees..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |