Bah.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dikke koeien, dat zijn het! ALLEMAAL!
Jij komt soms ook ineens zo onverwacht uit de hoek he.quote:
Ik regel het gewoon goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij komt soms ook ineens zo onverwacht uit de hoek he.
"Don't be a square" Is trouwens feut. Het moet 'hip to be square zijn"quote:
Niet zo bijdehand he. Het komt niet daarvan, het is uit Pulp Fiction.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:29 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
"Don't be a square" Is trouwens feut. Het moet 'hip to be square zijn"
quote:
quote:
Ja maar Huey Lewis > Pulp Fiction.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Het komt niet daarvan, het is uit Pulp Fiction.
Kutnewb.
Ik heb helemaal niks met Huey Lewis te maken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Ja maar Huey Lewis > Pulp Fiction.
Aha wansmaak dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Huey Lewis te maken!
quote:
Wie de fuck ben jij, en waar baseer je dat op.quote:
quote:
relkutnewb met succesquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij, en waar baseer je dat op.
Je hebt gelijk, help me ff van die kast af.quote:
Ik:quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij, en waar baseer je dat op.
die opmerking was nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, help me ff van die kast af.
Ik ben nogal hardnekkig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die opmerking was nog niet genoeg?
Deze van Guetta is geweldig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overigens de eerste en laatste keer dat iemand mij ooit iets van David Guetta ziet posten.
Dat nummer met Kid Kudi is idd gewoon een lekkere plaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze van Guetta is geweldig.Ik kan alleen dit nummer niet meer horen zonder deze beelden.
![]()
En Margheritaen
Het is wat knul. En dat kan jij dan in de gaten houden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:40 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer! Topic nog niet eens vol zeg....singles zijn er blijkbaar op uit vandaag
het scenario *ladder tegen de kast, kluts van de kast af tillen, over de schouder gooien, naar beneden dragen en op de grond zetten en de kast voorzien van prikkeldraad* is dus nodig?quote:
Ben er bang voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het scenario *ladder tegen de kast, kluts van de kast af tillen, over de schouder gooien, naar beneden dragen en op de grond zetten en de kast voorzien van prikkeldraad* is dus nodig?
*scenario ten uitvoer brengt*quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er bang voor.
Een ding scheelt, ik ben compact en makkelijk op te tillen.
Ik was er zelf ook niet dus ben zelf ook schuldig aan niet postenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is wat knul. En dat kan jij dan in de gaten houden.![]()
Eerdere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen
Westlife die kan je inderdaad niet serieus nemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef vencodark het volgende:
Over foute liedjes gesproken:
Loooove it.![]()
Absoluut niet. Maar ik vind die van mijn post zo vrolijk en lekkere meezing.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Westlife die kan je inderdaad niet serieus nemen![]()
Even goed maken met deze
Wow, dat is lang geledenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef vencodark het volgende:
Over foute liedjes gesproken:
Loooove it.![]()
quote:
5ive will make you get downquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar ik vind die van mijn post zo vrolijk en lekkere meezing.
Hun uitvoering van Uptown girl is gruwelijk!
Oke.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*scenario ten uitvoer brengt*
zo en je nu gedragen klutsje
quote:
Na mijn tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit nog steeds lekkere nummers.
Fout, oke. Maar ditquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja jeetje dat weet ik! Alles is er fout aan....en toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |