quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Gesneuveld waar Hitler zijn speeches hield... kon het erger?
Echt? Ik bedoel, ben ik echt gek? Kom net thuis. In Tilburg is het ook winterwonderland maar daar is het dus echt veel veel erger?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Serieus? Ligt fucking 20cm sneeuw man.. echt maf
Een huilende Ronaldo? Een lachende Sersjee.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders is onderweg met een speciale gast om een liedje te zingen
Als je dacht dat je alles had gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders is onderweg met een speciale gast om een liedje te zingen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dacht dat je alles had gehad
Ja, je komt de straten niet door. Of je moet een vaste auto-duwer hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt? Ik bedoel, ben ik echt gek? Kom net thuis. In Tilburg is het ook winterwonderland maar daar is het dus echt veel veel erger?
Ik had zelf een gezellige boel in de kroegquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Geo3kant het volgende:
CindieY waarom was je er gister niet meer? Duurder de kerst borrel zolang? Was hier wel een geile.. uhh gezellige boel
O, dat kijk ik niet, maar ik weet nu wel wie je bedoeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
ben Saunders... van The Voice of Holland. Die tattoogast
Ik vind je best gek, het is wel tof hoor .. maar wel beetje gekquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt? Ik bedoel, ben ik echt gek? Kom net thuis. In Tilburg is het ook winterwonderland maar daar is het dus echt veel veel erger?
Zangalewa!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dacht dat je alles had gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |