The "Master van de Magnetron"quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik ben een chefkok met een 24h-rantsoen..
nope, dat is het probleem van het grootste gedeelte van de nederlandse krijgsmacht, zonder stroom kunnen ze alleen nog apathisch om zich heen zitten staren..quote:
Daar ben ik inmiddels alweer mee gestopt, was in korte tijd zoveel massa aangekomen (spier maar vooral reserves) dat ik mezelf maar weer even au naturel droog aan het trainen ben..quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef Sloggi het volgende:
Rave, jij gebruikt toch Whey als je traint? Waar koop je dat spul (voorspelbaar antwoord: bij de winkel)? Heb je een website voor me?
Ik gebruik het zelf ook niet meer.. zit nu natuur te trainen, en ben gewoon veel meer aan uithoudingsvermogen bezig en ik zit al aan de 4000 calorieën per dag aan normaal voedsel, daar nog eens 2-3 duizend bovenop lijkt me niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels alweer mee gestopt, was in korte tijd zoveel massa aangekomen (spier maar vooral reserves) dat ik mezelf maar weer even au naturel droog aan het trainen ben..
Maar waarschijnlijk ben je er tijdens je ECO/EVO/AMOL dolblij mee dat je het hebt gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf ook niet meer.. zit nu natuur te trainen, en ben gewoon veel meer aan uithoudingsvermogen bezig en ik zit al aan de 4000 calorieën per dag aan normaal voedsel, daar nog eens 2-3 duizend bovenop lijkt me niet zo'n goed plan, kracht is er al omdat ik zo vaak van die explosieve oefening heb gedaan
, alleen nadeel van circuit training is dat je echt dood en dood moe word.
Maar het is een goede voorbereiding.
(Word alleen aangestaard alsof je gek bent in de sportschool)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:58 schreef Vronsky het volgende:
Bodyenfitshop![]()
http://www.bodyenfitshop.nl/
Senk joe. De fitnessman raadde het me aan. Ik ben niet bepaald stevig gebouwd, en ik kan nog wel wat spiermassa gebruiken. De conditie is dik in orde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels alweer mee gestopt, was in korte tijd zoveel massa aangekomen (spier maar vooral reserves) dat ik mezelf maar weer even au naturel droog aan het trainen ben..
Omdat je zo gemakkelijk veel eiwitten binnen krijgt. Anders moet ik steeds na het sporten 6 eieren en een berg rijst en groenten kokenquote:
Kun je dat spul trouwens ook met water aanlengen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef Vronsky het volgende:
Tip.. neem een smaak
Anders is het godverdomme smerig, heb zelf altijd aardbei genomen, met 525ml volle melk, 4 scheppen.
Zit je al gauw aan 1200 cal per shake
pfoe, met die lucht die er af en toe af komt, betwijfel ik dat..quote:
www.mdyshop.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef Sloggi het volgende:
Rave, jij gebruikt toch Whey als je traint? Waar koop je dat spul (voorspelbaar antwoord: bij de winkel)? Heb je een website voor me?
Dat neemt een groot deel van het water op als je net uit het wak klimt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef hcwp het volgende:
Allicht ben ik gewoon dense, maar waarom is rollen door de schnee bittere noodzaak?
ik heb het nieuwste kleurtje hier liggen (ik was de eerste die hem mocht bestellen)quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef jankaas020 het volgende:
Van zien, nooit zelf in m'n handen gehad, het mesh schijnt goed spul te zijn. wieso?
lol ik heb zwart, grand blue, paars, wit, grijs, geel, en nu de nieuwste genoemd colour X (is rood alleen hij veranderd steeds van kleurtoon, mega cool)quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:10 schreef jankaas020 het volgende:
Welke kleur? Ik heb volgens mij de 'grand blue' en de paarse niet eerder gezien.
Iets zegt mij dat koudweertraining niet leuk gaat wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat neemt een groot deel van het water op als je net uit het wak klimt.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:14 schreef EllaN het volgende:
Net gewerkt en dan nu echt vakaaaaantieeee.
tof!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:12 schreef m.k het volgende:
[..]
lol ik heb zwart, grand blue, paars, wit, grijs, geel, en nu de nieuwste genoemd colour X (is rood alleen hij veranderd steeds van kleurtoon, mega cool)
nou pas?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:14 schreef EllaN het volgende:
Net gewerkt en dan nu echt vakaaaaantieeee.
lol is mij nog nooit gebeurt, maar mijn pakketje duurt ook langer vanwege de sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
tof!Ik hoop dat m'n pakketje vandaag nog komt, volgens track&trace is de chauf onderweg, maar die hebben er wel eens een handje van om gewoon niet langs te komen, maar dan wel neerzetten dat er niemand thuis was..
lol en dan tonnetje rond worden en nauwelijks meer kunnen lopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In combinatie met veel en goed eten..
Whaha.. bijna een week later als gepland! Jeuj, dat heeft idd lang geduurd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:25 schreef Bouke-p het volgende:
Maitje, ik heb de dvd gekregen! Dankjewel! We hadden best veel pos(8 pallets tov 3 normaal) en tussen mijn stapel post opeens een brief van de LO/S.... ik dacht al dat ik vrijwillig verplicht één of ander veel te actief event mee mocht gaan lopen ofzo![]()
9 weken in die geitenland inmiddelsWe mogen een week langer blijven dan de bedoeling was, dus volgende week pas op de helft. En t voelt alsof ik eergisteren vertrok
Heheh, ik dwing het af ofzo, precies op het moment dat ik de vorige post invoerde ging de bel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:25 schreef m.k het volgende:
[..]
lol is mij nog nooit gebeurt, maar mijn pakketje duurt ook langer vanwege de sneeuw
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Heheh, ik dwing het af ofzo, precies op het moment dat ik de vorige post invoerde ging de bel!
Naja ik had al vernomen dat alles spoorloos was in Frankrijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef Bouke-p het volgende:
ach... wat is lang, ik ben de postbode hier in kabulen één van onze collega's wacht al 6 weken op een pakketje uit NL. Iets met militaire mist enzo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |