The "Master van de Magnetron"quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik ben een chefkok met een 24h-rantsoen..
nope, dat is het probleem van het grootste gedeelte van de nederlandse krijgsmacht, zonder stroom kunnen ze alleen nog apathisch om zich heen zitten staren..quote:
Daar ben ik inmiddels alweer mee gestopt, was in korte tijd zoveel massa aangekomen (spier maar vooral reserves) dat ik mezelf maar weer even au naturel droog aan het trainen ben..quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:56 schreef Sloggi het volgende:
Rave, jij gebruikt toch Whey als je traint? Waar koop je dat spul (voorspelbaar antwoord: bij de winkel)? Heb je een website voor me?
Ik gebruik het zelf ook niet meer.. zit nu natuur te trainen, en ben gewoon veel meer aan uithoudingsvermogen bezig en ik zit al aan de 4000 calorieën per dag aan normaal voedsel, daar nog eens 2-3 duizend bovenop lijkt me niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels alweer mee gestopt, was in korte tijd zoveel massa aangekomen (spier maar vooral reserves) dat ik mezelf maar weer even au naturel droog aan het trainen ben..
Maar waarschijnlijk ben je er tijdens je ECO/EVO/AMOL dolblij mee dat je het hebt gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf ook niet meer.. zit nu natuur te trainen, en ben gewoon veel meer aan uithoudingsvermogen bezig en ik zit al aan de 4000 calorieën per dag aan normaal voedsel, daar nog eens 2-3 duizend bovenop lijkt me niet zo'n goed plan, kracht is er al omdat ik zo vaak van die explosieve oefening heb gedaan
, alleen nadeel van circuit training is dat je echt dood en dood moe word.
Maar het is een goede voorbereiding.
(Word alleen aangestaard alsof je gek bent in de sportschool)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:58 schreef Vronsky het volgende:
Bodyenfitshop![]()
http://www.bodyenfitshop.nl/
Senk joe. De fitnessman raadde het me aan. Ik ben niet bepaald stevig gebouwd, en ik kan nog wel wat spiermassa gebruiken. De conditie is dik in orde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels alweer mee gestopt, was in korte tijd zoveel massa aangekomen (spier maar vooral reserves) dat ik mezelf maar weer even au naturel droog aan het trainen ben..
Omdat je zo gemakkelijk veel eiwitten binnen krijgt. Anders moet ik steeds na het sporten 6 eieren en een berg rijst en groenten kokenquote:
Kun je dat spul trouwens ook met water aanlengen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef Vronsky het volgende:
Tip.. neem een smaak
Anders is het godverdomme smerig, heb zelf altijd aardbei genomen, met 525ml volle melk, 4 scheppen.
Zit je al gauw aan 1200 cal per shake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |