abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91383180
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja juist wel! Ik heb deze schoenen juist gekozen omdat mijn huidige schoenen niet goed meer zaten. Maar ik moest er even over na denken of ik de hele set zou kopen en heb ze daarom nog niet thuis liggen ;)
Ah ok dat maakt het duidelijker ik kon het niet zo snel opmaken uit de tekst, ik dacht dat je het gewoon gekocht had ik vond het al een beetje vreemd. :P
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:25:31 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91386136
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef -Menn0- het volgende:
Eigen gear gekocht O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En nog schoenen maar ik even vergeten welk merk.... Volgens mij ook Burton. Het is zo'n schoen zonder veters maar met zo'n draaiknop op de voorkant.

Vrijdag naar Val Tho *O*
Ik ben benieuwd wat je van die Sherlock vind. Ik kon hem eerst ook goedkoop krijgen, maar uiteindelijk niet gedaan en een Lib Tech gekocht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!fotograaf zondag 16 januari 2011 @ 06:14:09 #253
159915 -Menn0-
MNO
pi_91400169
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat je van die Sherlock vind. Ik kon hem eerst ook goedkoop krijgen, maar uiteindelijk niet gedaan en een Lib Tech gekocht.
Waarom ben je toch maar niet voor de Sherlock gegaan dan?
,,/
  zondag 16 januari 2011 @ 09:15:43 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91400838
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 06:14 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Waarom ben je toch maar niet voor de Sherlock gegaan dan?
Omdat ik die Lib Tech voor hetzelfde bedrag kon krijgen en ik liever op een Lib Tech rij dan op een Burton. Aangezien ik over het algemeen boards van Lib lekkerdere vind rijden dan Burton snowboards en ik ook nog een klein beetje een aversie tegen Burton heb :@

De Sherlock was trouwens niet de enige Burton plank hoor. Ik kon bijna elke plank goedkoop krijgen. De Custom Flying V was ook nog een mogelijkheid waar ik naar heb gekeken.

Maar toch de T.Rice gekozen en dat was een goede keuze :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 16 januari 2011 @ 10:43:40 #255
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_91401910
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

:{

Dat is wel heel treurig...
Vanmorgen had mijn zoontje (4 jr.) een leuke opmerking, goede suggestie ook:
'het is mooi weer vandaag!'
'nou, het regent hoor. het is een beetje druilerig.'
'dan moet de regen in de vuilzembak (vuilnisbak)!'
Idee van de dag!

Trouwens, vandaag schijnt de zon in het Zwarte Woud... dat vind ik altijd nog beter dan regen. :)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_91402450

Op 1400 respectievelijk 1200 meter met temperaturen ruim boven 0. SkiWelt, Tirol

:'(
  zondag 16 januari 2011 @ 11:12:17 #257
117107 MarcoD
.........
pi_91402559
Het ziet er best droevig uit zo, maar (waarschijnlijk) wordt het vanaf woensdag weer flink kouder en zelfs wat sneeuw in de noordalpen! :)
  zondag 16 januari 2011 @ 11:44:43 #258
324038 kupsani
every day is good day!
pi_91403336
quote:
Op zondag 16 januari 2011 09:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Omdat ik die Lib Tech voor hetzelfde bedrag kon krijgen en ik liever op een Lib Tech rij dan op een Burton. Aangezien ik over het algemeen boards van Lib lekkerdere vind rijden dan Burton snowboards en ik ook nog een klein beetje een aversie tegen Burton heb :@

De Sherlock was trouwens niet de enige Burton plank hoor. Ik kon bijna elke plank goedkoop krijgen. De Custom Flying V was ook nog een mogelijkheid waar ik naar heb gekeken.

Maar toch de T.Rice gekozen en dat was een goede keuze :)
Ach ja, er zijn ook mensen die geen aversie tegen Burton hebben... Ik heb namelijk de Burton custom flying v gekocht en ben daar super tevreden mee. Met dat board kun je gewoon bijna niet vallen als je enigzins kunt snowboarden!

Ben trouwens met mijn te kleine Burton hail schoenen terug naar de winkel geweest en heb er nog 185euro voor terug gekregen! Heatmolden ging helaas niet.

Iemand nog tips voor een comfortabele snowboard schoen?

Nog 3 weken en dan naar La Plagne!!!
I live for snowboarding!!!
  zondag 16 januari 2011 @ 12:08:57 #259
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_91404071
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef kupsani het volgende:

[..]

Ach ja, er zijn ook mensen die geen aversie tegen Burton hebben... Ik heb namelijk de Burton custom flying v gekocht en ben daar super tevreden mee. Met dat board kun je gewoon bijna niet vallen als je enigzins kunt snowboarden!

Ben trouwens met mijn te kleine Burton hail schoenen terug naar de winkel geweest en heb er nog 185euro voor terug gekregen! Heatmolden ging helaas niet.

Ik weet niet 'waar de schoen wringt', maar wie weet heb je een hoge wreef... Dus dan ga je naar een gróte winkel met veel keuze en geef je daar aan wat voor poezelige pootjes je hebt ;)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_91405390
hier in valtho prima weertje. mag wel weer een verse laag bij. Einde van de week zie ik.
http://www.snow-forecast.com/resorts/Val-Thorens/6day/mid

k ben de piste op.

Vrede!
if you'r gonna lie...lie for a friend
if you'r goona cheat...cheat death
if you'r gonna steal...steal a heart
if you're gonna drink...drink with me
pi_91407496
Van al die verhalen krijg ik toch wel mega veel zin in mijn weekje warth in februari..
Ben nu bezig met nieuwe bindingen heb de burton mission op het oog:

Of zegt iemand: dude serieus? neem dan de cartel's..
En zo ja waarom:)

Wil een keer echt goede bindingen.. Heb nu ook nog een board van Rossignol volgend jaar voor een mooi burton board:)
Heb er nu al zin in!
  zondag 16 januari 2011 @ 13:58:09 #262
324038 kupsani
every day is good day!
pi_91408539
De missions zijn gewoon goede bindingen. De cartels' zijn net ff wat stugger. Ikzelf rijd al 4 jaar op de cartels en ben er super tevreden over. Maar mijn neef heeft de missions en die heb ik ook nog nooit horen klagen. Aan jou de keuze.
Je kunt ook gewoon ff op www.Burton.com kijken en de 2 vergelijken. De Union bindingen hoor ik hier op het forum ook goede dingen over.
  zondag 16 januari 2011 @ 14:03:37 #263
324038 kupsani
every day is good day!
pi_91408814
Als je van plan bent om volgend jaar een Burton plank te gaan halen kun je natuurlijk ook nog een jaartje wachten en dan een plank kopen met het ics systeem en daarbij dan Est bindingen kopen. Heb ik zelf ook en is een zeer goede combi!
pi_91411383
quote:

[..]

Ik heb zelf aardig wat problemen gehad met het vinden van goede snowboarschoenen en heb o.a. DC en Vans, nu al een paar jaar de Lashed van 32, en die zijn wel erg fijn! Ook gewoon met normale veters, geen super-fast-lacing of BOA systeem voor mij :).
Fingerspitzgefühl
pi_91416370
Hier waren toch ook fans van gnar? Je kunt hem nu zien op unofficialnetwerks

De toe cap van mijn rechter union foce binding heeft het begeven... Hij klikt niet meer goed vast, net alsof hij versleten is. Links werkt hij nog prima en dat is de binding van mijn achterste been. Er zat toch levenslange garantie op die dingen? En zo ja, iemand een idee waar ik een vervanging kan krijgen?
  zondag 16 januari 2011 @ 16:36:57 #266
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_91416583
terug uit valtho, was een aardig weekje :D

Alleen is mijn t.rice al aardig gehavend, dus die gaat morgen gelijk weg voor groot onderhoud. Iemand nog een tip voor een shop waar ze goed onderhoud doen in de buurt van rotterdam ?
  zondag 16 januari 2011 @ 16:40:06 #267
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_91416720
Zoooo, m'n bataleon Goliath is binnen van duijvstein!

Maar is het boardje nu al gewaxed, of moet ik hem opnieuw laten waxen? Ik heb vernomen dat TBT lastiger is om te waxen right?

Ik ga mijn cartels morgen ophalen, hij had alleen geen schroefjes meer, die waren versleten, hij zei dat je die in elke boardshop of huur winkel kan krijgen. Is dit waar?
-
  zondag 16 januari 2011 @ 17:01:18 #268
117107 MarcoD
.........
pi_91417608
Volgens de site:
quote:
Our bindings are injected with the highest-quality
Dupont Zytel® ST Nylon throughout the entire collection.
The result is the strength, safety, security, and the
confidence of a lifetime warranty on all baseplates and
heelcups. If you break, or even crack your baseplate or heelcup
during riding, well replace it for life. Guaranteed
Ik zou even een mailtje sturen naar de importeur en anders naar de winkel bellen/langsgaan waar je ze gekocht heb.
  zondag 16 januari 2011 @ 17:23:10 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91418701
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
hier in valtho prima weertje. mag wel weer een verse laag bij. Einde van de week zie ik.
http://www.snow-forecast.com/resorts/Val-Thorens/6day/mid

k ben de piste op.

Vrede!
Verse laag van 5cm per dag. Niet echt indrukwekkend. 5cm is na een dag ook weer weg geskied.
  zondag 16 januari 2011 @ 17:27:33 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91418883
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:32 schreef xos het volgende:
Hier waren toch ook fans van gnar? Je kunt hem nu zien op unofficialnetwerks

De toe cap van mijn rechter union foce binding heeft het begeven... Hij klikt niet meer goed vast, net alsof hij versleten is. Links werkt hij nog prima en dat is de binding van mijn achterste been. Er zat toch levenslange garantie op die dingen? En zo ja, iemand een idee waar ik een vervanging kan krijgen?
Bedoel je het gekartelde plastic tongetje of de cap zelf?

Ik zou trouwens gewoon even naar www.rotterdamagency.nl gaan en daar het contactformulier invullen. Dat is de nederlandse vertegenwoordiger. Dat werkt iets makkelijker dan die belgen van Snowforce (prima gasten hoor, maar in nederland is lijntje toch net iets korter)

Of ga gewoon naar een dealer. Die kunnen je ook nog wel eens helpen.
  zondag 16 januari 2011 @ 17:29:06 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91418945
quote:

[..]

Burton is ook niet slecht, maar ik mag hun manier van werken niet zo. Maar mijn standpunt tov heeft ook te maken met het feit dat ik de nederlandse importeur niet zo mag :P
pi_91419209
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Martinous het volgende:
Van al die verhalen krijg ik toch wel mega veel zin in mijn weekje warth in februari..
Ben nu bezig met nieuwe bindingen heb de burton mission op het oog:
[ afbeelding ]

Of zegt iemand: dude serieus? neem dan de cartel's..
En zo ja waarom:)

Wil een keer echt goede bindingen.. Heb nu ook nog een board van Rossignol volgend jaar voor een mooi burton board:)
Heb er nu al zin in!
Heb ik ook. Geen klacht over tot nu toe.
  zondag 16 januari 2011 @ 17:40:00 #273
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_91419499
mijn missions zijn ook prima, maar na dit seizoen gaan ze wel weg :)

5cm is niet zo spannend, Vorige week zijn alle sporen al gezet :P
  zondag 16 januari 2011 @ 17:42:59 #274
117107 MarcoD
.........
pi_91419653
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bedoel je het gekartelde plastic tongetje of de cap zelf?

Ik zou trouwens gewoon even naar www.rotterdamagency.nl gaan en daar het contactformulier invullen. Dat is de nederlandse vertegenwoordiger. Dat werkt iets makkelijker dan die belgen van Snowforce (prima gasten hoor, maar in nederland is lijntje toch net iets korter)

Of ga gewoon naar een dealer. Die kunnen je ook nog wel eens helpen.
Ah kon zo snel geen nederlandse vertegenwoordiger vinden.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:46:12 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91429297
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef Fugie het volgende:
mijn missions zijn ook prima, maar na dit seizoen gaan ze wel weg :)

5cm is niet zo spannend, Vorige week zijn alle sporen al gezet :P
[ afbeelding ]
Dat is volgens mij al meer dan 5cm.
Eind januari/begin februari, dan gaat het los. Ik geloof er heilig in :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')