Ah ok dat maakt het duidelijker ik kon het niet zo snel opmaken uit de tekst, ik dacht dat je het gewoon gekocht had ik vond het al een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja juist wel! Ik heb deze schoenen juist gekozen omdat mijn huidige schoenen niet goed meer zaten. Maar ik moest er even over na denken of ik de hele set zou kopen en heb ze daarom nog niet thuis liggen
Ik ben benieuwd wat je van die Sherlock vind. Ik kon hem eerst ook goedkoop krijgen, maar uiteindelijk niet gedaan en een Lib Tech gekocht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef -Menn0- het volgende:
Eigen gear gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog schoenen maar ik even vergeten welk merk.... Volgens mij ook Burton. Het is zo'n schoen zonder veters maar met zo'n draaiknop op de voorkant.
Vrijdag naar Val Tho
Waarom ben je toch maar niet voor de Sherlock gegaan dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van die Sherlock vind. Ik kon hem eerst ook goedkoop krijgen, maar uiteindelijk niet gedaan en een Lib Tech gekocht.
Omdat ik die Lib Tech voor hetzelfde bedrag kon krijgen en ik liever op een Lib Tech rij dan op een Burton. Aangezien ik over het algemeen boards van Lib lekkerdere vind rijden dan Burton snowboards en ik ook nog een klein beetje een aversie tegen Burton hebquote:Op zondag 16 januari 2011 06:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waarom ben je toch maar niet voor de Sherlock gegaan dan?
Vanmorgen had mijn zoontje (4 jr.) een leuke opmerking, goede suggestie ook:quote:
Ach ja, er zijn ook mensen die geen aversie tegen Burton hebben... Ik heb namelijk de Burton custom flying v gekocht en ben daar super tevreden mee. Met dat board kun je gewoon bijna niet vallen als je enigzins kunt snowboarden!quote:Op zondag 16 januari 2011 09:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Omdat ik die Lib Tech voor hetzelfde bedrag kon krijgen en ik liever op een Lib Tech rij dan op een Burton. Aangezien ik over het algemeen boards van Lib lekkerdere vind rijden dan Burton snowboards en ik ook nog een klein beetje een aversie tegen Burton heb
De Sherlock was trouwens niet de enige Burton plank hoor. Ik kon bijna elke plank goedkoop krijgen. De Custom Flying V was ook nog een mogelijkheid waar ik naar heb gekeken.
Maar toch de T.Rice gekozen en dat was een goede keuze
Ik weet niet 'waar de schoen wringt', maar wie weet heb je een hoge wreef... Dus dan ga je naar een gróte winkel met veel keuze en geef je daar aan wat voor poezelige pootjes je hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef kupsani het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ook mensen die geen aversie tegen Burton hebben... Ik heb namelijk de Burton custom flying v gekocht en ben daar super tevreden mee. Met dat board kun je gewoon bijna niet vallen als je enigzins kunt snowboarden!
Ben trouwens met mijn te kleine Burton hail schoenen terug naar de winkel geweest en heb er nog 185euro voor terug gekregen! Heatmolden ging helaas niet.
Iemand nog tips voor een comfortabele snowboard schoen?
Nog 3 weken en dan naar La Plagne!!!
Ik heb zelf aardig wat problemen gehad met het vinden van goede snowboarschoenen en heb o.a. DC en Vans, nu al een paar jaar de Lashed van 32, en die zijn wel erg fijn! Ook gewoon met normale veters, geen super-fast-lacing of BOA systeem voor mijquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef kupsani het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ook mensen die geen aversie tegen Burton hebben... Ik heb namelijk de Burton custom flying v gekocht en ben daar super tevreden mee. Met dat board kun je gewoon bijna niet vallen als je enigzins kunt snowboarden!
Ben trouwens met mijn te kleine Burton hail schoenen terug naar de winkel geweest en heb er nog 185euro voor terug gekregen! Heatmolden ging helaas niet.
Ik zou even een mailtje sturen naar de importeur en anders naar de winkel bellen/langsgaan waar je ze gekocht heb.quote:Our bindings are injected with the highest-quality
Dupont Zytel® ST Nylon throughout the entire collection.
The result is the strength, safety, security, and the
confidence of a lifetime warranty on all baseplates and
heelcups. If you break, or even crack your baseplate or heelcup
during riding, well replace it for life. Guaranteed
Verse laag van 5cm per dag. Niet echt indrukwekkend. 5cm is na een dag ook weer weg geskied.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
hier in valtho prima weertje. mag wel weer een verse laag bij. Einde van de week zie ik.
http://www.snow-forecast.com/resorts/Val-Thorens/6day/mid
k ben de piste op.
Vrede!
Bedoel je het gekartelde plastic tongetje of de cap zelf?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:32 schreef xos het volgende:
Hier waren toch ook fans van gnar? Je kunt hem nu zien op unofficialnetwerks
De toe cap van mijn rechter union foce binding heeft het begeven... Hij klikt niet meer goed vast, net alsof hij versleten is. Links werkt hij nog prima en dat is de binding van mijn achterste been. Er zat toch levenslange garantie op die dingen? En zo ja, iemand een idee waar ik een vervanging kan krijgen?
Burton is ook niet slecht, maar ik mag hun manier van werken niet zo. Maar mijn standpunt tov heeft ook te maken met het feit dat ik de nederlandse importeur niet zo magquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef kupsani het volgende:
[..]
Heb ik ook. Geen klacht over tot nu toe.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Martinous het volgende:
Van al die verhalen krijg ik toch wel mega veel zin in mijn weekje warth in februari..
Ben nu bezig met nieuwe bindingen heb de burton mission op het oog:
[ afbeelding ]
Of zegt iemand: dude serieus? neem dan de cartel's..
En zo ja waarom:)
Wil een keer echt goede bindingen.. Heb nu ook nog een board van Rossignol volgend jaar voor een mooi burton board:)
Heb er nu al zin in!
Ah kon zo snel geen nederlandse vertegenwoordiger vinden.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bedoel je het gekartelde plastic tongetje of de cap zelf?
Ik zou trouwens gewoon even naar www.rotterdamagency.nl gaan en daar het contactformulier invullen. Dat is de nederlandse vertegenwoordiger. Dat werkt iets makkelijker dan die belgen van Snowforce (prima gasten hoor, maar in nederland is lijntje toch net iets korter)
Of ga gewoon naar een dealer. Die kunnen je ook nog wel eens helpen.
Dat is volgens mij al meer dan 5cm.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef Fugie het volgende:
mijn missions zijn ook prima, maar na dit seizoen gaan ze wel weg
5cm is niet zo spannend, Vorige week zijn alle sporen al gezet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |