25/15 is ook een hardboots stance.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
zal wel iets persoonlijks zijn, ik vond het wel fijn carven, alleen ik kreeg er snel kramp van, dus toen weer op 25/15 gezet
Die 25/15 doet al zeer als ik er aan denk...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
zal wel iets persoonlijks zijn, ik vond het wel fijn carven, alleen ik kreeg er snel kramp van, dus toen weer op 25/15 gezet
18/0? Raak je dan niet erg snel de sneeuw met je teen/hiel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
25/15 is ook een hardboots stance.
Probeer gewoon eens 18/0 of 18/-6 ofzo
Dan kun je ook nog wat meer doen dan alleen een beetje carven. Iets wat met die Jam wel leuk is
Wat was je schoenmaat ook alweer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef M3rcury het volgende:
[..]
18/0? Raak je dan niet erg snel de sneeuw met je teen/hiel?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nee! Moet je kijken hoe het gebied erbij ligt! In Feldberg is het wel iets minder erg, maar toch! Waar blijft mijn sneeuw?!
Maat 43, en ik heb gewoon een normale 161quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat was je schoenmaat ook alweer?
En je hebt een 161 wide toch?
Je voeten moeten iets over de rand van het board komen voor de beste kantendruk.
Met maatje 43 is dat geen probleem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:55 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maat 43, en ik heb gewoon een normale 161Ik sta zelf 25/-18
np. Vroeg het me alleen af, omdat ik op de pantera nog wel regelmatig onderuit schoof omdat ik weer met iets anders dan de kant van mijn snowboard de sneeuw raakte. Maar dat kan ook zijn omdat die bindingen die erop zaten te groot waren door voor mijn schoenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met maatje 43 is dat geen probleem.
Ik haalde je alleen ff in de war met Drinky. Sorry
Zou ook kunnen, heb gister dit setje samen gesteld maar wilde toch nog even een nachtje er over slapen, heb m'n namelijk ribben hard nodig en dit kost me er weer 1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef rooneyelst het volgende:
@ Menno ..denk DC die heeft zo`n draaiknop..
Heb ook ziekelijk veel zin om het over een week eens goed te testen in Frankrijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mooi spul, menno!Ziet er tof uit. Ik hoop dat het ook tof dóet
Ja juist wel! Ik heb deze schoenen juist gekozen omdat mijn huidige schoenen niet goed meer zaten. Maar ik moest er even over na denken of ik de hele set zou kopen en heb ze daarom nog niet thuis liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef MarcoD het volgende:
Vans, Salomon, Flow, K2 en nog wat merken hebben ook een BOA systeem (zo'n draaiknop)
btw, je gaat me toch niet vertellen dat je die boots niet eerst heb gepast hè?
ik ben skateboarden gewend en daar stond ik ook altijd zo, heb er met snowboarden geen last van en kan nog zat tricks doen, maar fakie is wel wat moeilijker. Ik ga binnenkort weer naar landgraaf, dan probeer ik eens duck op de Bataleon, kijken hoe dat bevalt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Die 25/15 doet al zeer als ik er aan denk...![]()
Mooi board, ik heb op de voorloper ervan gereden( easy livin) en zo'n flying V board is echt fijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef -Menn0- het volgende:
Eigen gear gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog schoenen maar ik even vergeten welk merk.... Volgens mij ook Burton. Het is zo'n schoen zonder veters maar met zo'n draaiknop op de voorkant.
Vrijdag naar Val Tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |