True, hoewel het niet altijd succesvol is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft wel voordelen ja, met een bootie call kan je net ff wat verder gaanEn als je het echt niet meer trekt (
) is het ook handig
Eens, het is beter met iemand die ik ken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die ken je minder goed dus is per definitie minder lekker
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, hoewel het niet altijd succesvol is.
'Hey met mij, heb je zin om vanavond flink kinky te doen? Just go with the flow'
'Ja prima, ik beloof je, ik zal niet zeiken'
'Oh....nou, laat dan maar zitten'
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, hoewel het niet altijd succesvol is.
'Hey met mij, heb je zin om vanavond flink kinky te doen? Just go with the flow'
'Ja prima, ik beloof je, ik zal niet zeiken'
'Oh....nou, laat dan maar zitten'
"the one" ken je juist goed lijkt mequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef PeuRac het volgende:
bootie call hoeft niet ongelijkwaardig te zijn. Andersom kan er ook gebruik van worden gemaakt. Dus het is wederzijds en dus gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een bootie call kan je lekkerder misbruiken.
Maar heb liever gelijkwaardiger seks.
Dat bedoel ik niet. Heb respect voor mijn vriendin. En zij voor mij. Met die scharrel had ik dat niet. Zij was verliefd, ik gewoon geil.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bootie call hoeft niet ongelijkwaardig te zijn. Andersom kan er ook gebruik van worden gemaakt. Dus het is wederzijds en dus gelijkwaardig.
dacht dat je ONS bedoeldequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
"the one" ken je juist goed lijkt me
hmmm, dat is wel een beetje scheef ja. Voor zover ik weet speelt verliefdheid geen rol, gewoon lust.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Heb respect voor mijn vriendin. En zij voor mij. Met die scharrel had ik dat niet. Zij was verliefd, ik gewoon geil.
Ongelijkwaardig is nooit leuk, imho.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Heb respect voor mijn vriendin. En zij voor mij. Met die scharrel had ik dat niet. Zij was verliefd, ik gewoon geil.
quote:
lijkt me ook irritant trouwens, als iemand verliefd op je is, dan zou ik me niet prettig voelen, wetende dat ik haar gebruik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ongelijkwaardig is nooit leuk, imho.
Ik vond het wel prima, voor een paar nachtjes. Maar het ging me nogal vervelen. Heb dat sowieso nogal snelquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ongelijkwaardig is nooit leuk, imho.
Dat wond me juist op!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lijkt me ook irritant trouwens, als iemand verliefd op je is, dan zou ik me niet prettig voelen, wetende dat ik haar gebruik.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima, voor een paar nachtjes. Maar het ging me nogal vervelen. Heb dat sowieso nogal snel
Dit dus. Als zij verliefd is en je blijft haar opzoeken voor de seks maar tegelijkertijd voed je haar hoop op meer dan seks, zij denkende dat je ook daar komt voor haar persoonlijkheid, dat is niet iets waar ik mij prettig bij zou voelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lijkt me ook irritant trouwens, als iemand verliefd op je is, dan zou ik me niet prettig voelen, wetende dat ik haar gebruik.
dan is ze niet the onequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dacht dat je ONS bedoeldemaar met "the one (at that moment)" ben ik toch net ff wat voorzichtiger, zeker in t begin
Dat kan ik me wel voorstellen, ik vind t ook geil om gewoon te kunnen bellen en zeggen "ik ga je over Xmin neuken" geeft toch macht en dan helemaal los gaan. Maar dan moet zij het niet doen omdat ze verliefd is en hoopt dat als ze zich maar laat neuken het wel goed gaat komenquote:
als dat het geval is, ben ik altijd erg duidelijk over hoe ik de situatie zie.... dan beslist ze zelf og ze wel of niet wilt en ik ben tenminste eerlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een eer!quote:
Ik ben altijd the onequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |