lekkere koude koffie!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is gewoon gore koude koffie eigenlijk
Ja het was echt een lekker wijf, met-neprood-haar. Maar ik moet zo naar m'n vader.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef PeuRac het volgende:
Je had er een kerst wip uit kunnen persen en jij bailed out?
Het zal wel een of andere psychopate zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Andere tijdquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemd is het ja. Maar goed, dat is op een schoolborrel met een lelijk mokkel weglopen ook.
warm je dr op, ga je naar je pa en maak je t daarna af? Of je spreekt een andere tijd af?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/18.gif
Ja het was echt een lekker wijf, met-neprood-haar. Maar ik moet zo naar m'n vader..
Nee, ik doe niet aan zulke viezigheid, Krea.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het beffen, Q. Maar dat weet jij natuurlijk ook niet.
Toen bestonden GSMs nog niet eens!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Andere tijdtoen had ik nog niet de mogelijkheid zulke telefoontjes te plegen
quote:
Hoe wil je cola dan noemen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
lekkere koude koffie!
niet die smerige bende die je uiteindelijk bent gaan drinken "omdat iedereen het doet"
jij neemt zijn verhalen nog serieus?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik had zeker wel een gsm en internet ook al welquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toen bestonden GSMs nog niet eens!
Ben mijn schooltijd zonder GSM en zonder internet doorgekomen. Wat een verschil met nu! <- *ouwe lul spreekt*
Jij niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
jij neemt zijn verhalen nog serieus?
Ik zie je dan al vast geketend liggen aan dr bed terwijl zij dr lusten op je botviert met dr zweep en dr nagels.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja het was echt een lekker wijf, met-neprood-haar. Maar ik moet zo naar m'n vader..
ik ken em op fok al ruim 7 jaar, toen die nog PTA-mod wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
jij neemt zijn verhalen nog serieus?
ja damnquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Finishing is weer een ander verhaal...
*twijfelt*quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je dan al vast geketend liggen aan dr bed terwijl zij dr lusten op je botviert met dr zweep en dr nagels.
vind ik dan minder interessant eigenlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Finishing is weer een ander verhaal...
Ja, daarom doe ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is ook best eng natuurlijk, naar buiten gaan en zulks.
Ik had geen van allen. En nu alleen de eerste 2.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik had zeker wel een gsm en internet ook al welmaar niet zulke vriendinnen
Ik vergat de grote voorbinddildo te noemen Krea!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |