SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Geen dates hier en eigenlijk ook totaal niet voor in de stemming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur ik even een planning hoe we dat gaan aanpakken, het was tenslotte nog maar 1,5 week tot aan kerst.
Voor de Kerst nog ? Dat wordt dan flink aanpoten.
Deze week nog een aantal berichten op en neer. Zaterdag ons eerste gesprekken over de telefoon, zondag elkaar ontmoeten, volgende week veel bellen SMS'en en samen shoppen en dan zaterdag met de cadeaus onder de kerstboom ?
Gaat ons dat lukken ? of denk je dat het nog sneller kan ?
Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik hoor dus niets en heb gisteren een aangepaste planning gestuurd maar helaas was ik al door haar geblokkeerd.
Yup.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kerstmis is ook een erg depressieve tijd.
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?quote:
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:18 schreef .Pas het volgende:
Sinds 2 weken heb ik me er ook maar eens aan gewaagd. Tot nu toe valt het een beetje tegen.
Dus ik kom hier even meelezen wat jullie ervaringen zijn.
Dat is niet voor dit topicquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
Kom op Cue, vertel eens wat meer. Waarom word je depressief met kerstmis - en in de context van dates?
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet voor dit topic![]()
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:31 schreef Q. het volgende:
Om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien: een relatie moet een aanvulling zijn van je leven, geen invulling.
In het algemeen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu dit in het algemeen of als aanvulling bedoelt en niet dat ik een relatie zou willen als invulling.
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Wát valt er tegen? En waarom koos je voor de stap om je er aan te wagen - wat hield je eerder tegen?
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:44 schreef .Pas het volgende:
[..]
Wat er tegen valt? Veel dezelfde mensen. Het aanbod. En veel mensen die op mijn profiel reageren.
Waarom heb ik gelijk voor 3 maanden gekozen.![]()
Eerder was ik er niet zo mee bezig.
Als het niet voor dit topic is, moet je ook geen "jup" plaatsenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Dat is niet voor dit topic![]()
En als je je niet vrolijk voelt moet je al helemaal niet gaan daten Of je moet er zo ontzettend veel zin in hebben dat je er weer vrolijk van wordt.
Kwestie van goed filteren inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik niet begrijpen. Veel mensen die op je profiel reageren? Lachen ze je uit? Ik ben er altijd tevreden mee als veel mensen op mijn profiel reageren.
Omdat ze niet wanhopig over willen komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:
[..]
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.
En waarom zitten al die vrouwen die niet op zoek zijn op zo'n site?
Wees eens duidelijk - wat doen ze voor nare dingen dat het online daten jou zo doet tegenvallen? Hoe reageren ze dan? "ze "kunnen er wat van" - daar kunnen we weinig mee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef .Pas het volgende:
[..]
Haha, nee ze lachen me niet uit. Aandacht is altijd leuk. Maar er zijn er bij die kunnen er wat van.
Gelukkig zitten er ook leuke reacties / profielen tussen.
Ja, dat valt dan een beetje tegen hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef .Pas het volgende:
Ach, eigenlijk valt het wel mee. Het is vooral de teleurstelling in het begin.
Je meld je aan om vooral leuke mensen tegen te komen. Dan kom je erachter dat het er net zoveel minder leuke personen op staan als dat er in de maatschappij rondlopen. My bad. Erg naïef.
Het is gewoon mijn schuld
Je hebt helemaal gelijk ,het eerste bericht kost me altijd wat energie maar het tweede is meestal een aanvulling op de eerste en dan wordt het gemakkelijker. Niet dat er op het tweede bericht wel een antwoord komt maar ik was geblokkeerd en dat vind ik na 1 mail altijd een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je geen reactie krijgt, moet je er geen nieuwe energie in steken.
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.quote:Verder trap ik er altijd weer in, contact met vrouwen die ver weg wonen. Als ik ze eenmaal leuk vind, dan is afstand niet zo'n probleem. Maar voor dates is het nodeloos moeilijk doen. Woon ten slotte niet op de boerderij in Oost Groningen.
Ik ben niet bang dat ik was mis, het is gewoon dat ik dat een leuk berichtje krijg van een meisje buiten mijn provincie - en ik dan reageer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
Je kunt toch op provincie zoeken ? of ben je bang dat je er eentje mist die dan toch toevallig in Oost-Groningen of Zuid-Limburg woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |