Winterbanden presteren bij een temperatuur van 7 graden al beter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef PeeJay1980 het volgende:
[advocaat van de duivel]
En de mensen die met winterbanden rijden als er geen sneeuw ligt en de temperatuur ligt rond of boven de 0 graden? Worden die ook vervolgd als ze een ongeluk veroorzaken?
[/advocaat van de duivel]
In de zomer hebben winterbanden heel veel grip, het zachte rubber kleeft aan de weg, ze slijten alleen wel erg snelquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef PeeJay1980 het volgende:
[advocaat van de duivel]
En de mensen die met winterbanden rijden als er geen sneeuw ligt en de temperatuur ligt rond of boven de 0 graden? Worden die ook vervolgd als ze een ongeluk veroorzaken?
Zojuist gedaan, en er is niemand dood gegaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Steek er nog eentje op joh, en droom lekker verder
Drugsverboden zijn leuk!quote:MEXICO-STAD - De Mexicaanse veiligheidsdiensten hebben dit jaar 27.200 personen gearresteerd die worden verdacht van betrokkenheid bij de drugscriminaliteit. Dat heeft het regeringsorgaan voor de veiligheid, waarin vier ministeries en de Belastingdienst samenwerken, donderdag (plaatselijke tijd) bekendgemaakt.
Tot de arrestanten behoren leiders van de gevaarlijkste drugsbendes, zoals Edgar Valdez Villarreal , die de bijnaam La Barbie heeft, en Teodoro García Simental, die beter bekend is onder de naam El Teo.
De Mexicaanse president Felipe Calderón verklaarde vier jaar geleden de drugscriminaliteit de oorlog. In die vier jaar is Mexico geconfronteerd met een golf van geweld, die aan meer dan 30.000 mensen het leven heeft gekost.
Als al die mensen zoals jij geen drugs zouden gebruiken zou die oorlog er niet zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zojuist gedaan, en er is niemand dood gegaan.
Ondertussen in Mexico:
[..]
Drugsverboden zijn leuk!
idd: hij is mede schuldig aan haar dood en maakt daar ook nog vrolijk op 2 plekken op Fok melding van.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als al die mensen zoals jij geen drugs zouden gebruiken zou die oorlog er niet zijn.
Ik denk dat ik het met mn voorwielaangedreven auto met winterbanden beter doe dan een vierwielaangedreven auto op zomerbandenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
stoppen niet, maar bij het sturen heb je wel degelijk een voordeel met een goede vierwiel of liever all weel drive. Doe je zelf eens een lol en leen of huur een audi quattro met goede winterbanden en ga een beetje crossen met dit weer op een leeg parkeer terrein of bosweg. Doe dat daarna eens met een voorwiel aangedreven wagen en dan met een achterwiel aangedreven.
Maar dat is geen realiteit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als al die mensen zoals jij geen drugs zouden gebruiken zou die oorlog er niet zijn.
Het is veel reëler om de wet af te schaffen.quote:Drugs: FOK!, nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
Dronken dieren filmpjes:
Bekijk deze YouTube-video
Dat zijn jouw woorden, we hebben het over iemand die in een topic over winterbanden moralistisch begint te gillen over illigale oorlogen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
idd: hij is mede schuldig aan haar dood en maakt daar ook nog vrolijk op 2 plekken op Fok melding van.....
De verbieders zijn medeschuldig aan haar dood.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
idd: hij is mede schuldig aan haar dood en maakt daar ook nog vrolijk op 2 plekken op Fok melding van.....
De War on Drugs is ook een illegale oorlog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, we hebben het over iemand die in een topic over winterbanden moralistisch begint te gillen over illigale oorlogen.
Integendeel zelfs: als je geen tractie hebt met accelereren zul je juist langzamer rijden...quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef BertV het volgende:
Volgens DS4's redenatie ben je schuldig met een BMW in de sneeuw.
Sterker nog, laten we iedereen aan het kruis nagelen zonder 4-vierwielaandrijving.
Nee, want dat verschil is minimaal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef PeeJay1980 het volgende:
[advocaat van de duivel]
nou geloof ik wel dat een quattro behoorlijk goed rijdt, mar je komt nu wel aanzetten met 2 heel erg gemanipuleerde filmpjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog meer quattro
En als je denkt dat een Hummer een goede terreinwagen is...
Dat is één van de redenen waarom ik geen winterbanden meer heb. Ik ben te lui om in het voorjaar te wisselen. Met als gevolg dat ik in 15k de voorbanden van mijn wintersetje opgerookt hebquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de zomer hebben winterbanden heel veel grip, het zachte rubber kleeft aan de weg, ze slijten alleen wel erg snel
Jammer dat onze 'politiek leiders' niet aan inkoop combineren voor het volk doen met dit soort 'iedereen moet het hebben voor de veiligheid zaken' (Zoals de JSF of zo bijv....) , nu met internet kan men als staat de mensen zo peilen wie winterbanden wil, welke maat dan, en wie het eerst komt die het eerst krijgt. uiteraard dan WEl even 3 goed bekend staande merken om een offerte vragen, geen vrindjes van de 1 of andere minister inschakelen he!quote:De prijzen van winterbanden schieten deze winter omhoog.
Deze filmpjes zijn niet gefaked, goed, de tweede zou ik niet serieus nemen, maar die skischans rijdt ie echt opquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nou geloof ik wel dat een quattro behoorlijk goed rijdt, mar je komt nu wel aanzetten met 2 heel erg gemanipuleerde filmpjes
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze filmpjes zijn niet gefaked, goed, de tweede zou ik niet serieus nemen, maar die skischans rijdt ie echt op
Dat is volgens de Michelin reclame inderdaad. Testen wijzen anders uit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Winterbanden presteren bij een temperatuur van 7 graden al beter.
Heel veel grip, maar minder dan zomerbanden en dus ook een langere remweg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de zomer hebben winterbanden heel veel grip, het zachte rubber kleeft aan de weg, ze slijten alleen wel erg snel
Laatste test in autoweek: op droog wegdek heeft de winterband een 14-30% langere remweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |