Van renesse naar leiden zojuist, enorm glad. Onderweg in het botlekgebied 2 ongelukken gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 12:30 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er al mensen in het Zuidwesten de weg opgeweest?
Vanmorgen rond 9u was het hier in Zeeland spekglad, nu is het wel te doen op de N-wegen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:30 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er al mensen in het Zuidwesten de weg opgeweest?
Waar moet al dat water heen straks, enkele sloten zitten tot de nok toe vol met sneeuw.quote:
Op straat, zodat ik morgen relax over de stoep kan fietsenquote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar moet al dat water heen straks, enkele sloten zitten tot de nok toe vol met sneeuw.
Hier voren ligt ook een sneeuwduin van 30cm.
nu de boom al weer weg ja...wacht je niet even tot driekoningen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:15 schreef mazaru het volgende:
Lekker alles opengegooid hier. De boom aan het aftuigen terwijl het heerlijk doorlucht.
Oef! Ik moet van Rotterdam Oost over de Brienenoord richting de Hoekse Waard.quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Van renesse naar leiden zojuist, enorm glad. Onderweg in het botlekgebied 2 ongelukken gezien.
Doe de groeten voor me in Oud-Beijerland.quote:Op zondag 26 december 2010 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oef! Ik moet van Rotterdam Oost over de Brienenoord richting de Hoekse Waard.
Even flink uitkijken dus.
Tegenwoordig passen bij het KNMI ieder uur de weersvoorspelling van het volgende uur aan. Zo kan ik ook wel het weer voorspelenquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Boekenwurm het volgende:
Wat zijn meteorologen ook een stel prutsers...
Het is ook nooit goed wat ze doen..quote:Op zondag 26 december 2010 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig passen bij het KNMI ieder uur de weersvoorspelling van het volgende uur aan. Zo kan ik ook wel het weer voorspelen
Ik kán niet meer, ik wil zomerquote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef horned_reaper het volgende:
Offenbach: Maandag tot vrijdag flinke vorst, met oudjaar een flinke sneeuwstoring, gevolgd door hoofdstuk 3 van deze superwinter!
Natuurlijk zijn deze momenten van dooi niet leuk, maar vanaf morgenmiddag komt de vorst weer helemaal terug. Met oud en nieuw een flinke sneeuwstoring gevolgd door strenge vorst is een zeer waarschijnlijk scenario.
De oceaan gaat andermaal dik op slot, en met de lage zeewatertemperaturen is de(tijdelijke) invloed ervan volgende week vrijwel niet meer merkbaar.
[ afbeelding ]
Hier vanaf 12 December niet meer.quote:Op zondag 26 december 2010 16:55 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer het hier voor het laatst boven 0 is geweest. Dat moet echt 3 weken terug zijn o.i.d....
zo klopt ie beterquote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef horned_reaper het volgende:
Offenbach: Maandag tot vrijdag flinke vorst, met oudjaar een flinke sneeuwstoring, gevolgd door hoofdstuk 3 van deze kutsuperwinter!
Natuurlijk zijn deze momenten van dooi niet leuk, maar vanaf morgenmiddag komt de vorst weer helemaal terug. Met oud en nieuw een flinke sneeuwstoring gevolgd door strenge vorst is een zeer waarschijnlijk scenario.
De oceaan gaat andermaal dik op slot, en met de lage zeewatertemperaturen is de(tijdelijke) invloed ervan volgende week vrijwel niet meer merkbaar.
[ afbeelding ]
Ik las juist dat het dinsdag en woensdag nog gaat dooien. En gezien vandaag zal het morgen ook wel dooien.quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef horned_reaper het volgende:
Offenbach: Maandag tot vrijdag flinke vorst, met oudjaar een flinke sneeuwstoring, gevolgd door hoofdstuk 3 van deze superwinter!
[ afbeelding ]
Inderdaad, mijn ogen moeten nog steeds wennen aan dat groen. Kun je dat eten?!quote:Op zondag 26 december 2010 20:16 schreef Klonk het volgende:
dat het nog steeds dooit, best verbazingwekkend om te zien eigenlijk...
het groen is hier verborgen onder een flink pak sneeuw...quote:Op zondag 26 december 2010 20:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn ogen moeten nog steeds wennen aan dat groen. Kun je dat eten?!
Kan weer veranderen hè. En een beetje dooi is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 27 december 2010 00:24 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom heeft niemand het over de verschrikkelijke nieuwe pluim?
Van een pluim die voor de komende week dik in de min ging hebben we nu een pluim die naar 5 graden gaat en daar op blijft
quote:Op maandag 27 december 2010 00:41 schreef Asgard het volgende:
Grappige temperatuur verdeling nu.
Vorst vanuit Zeeland, Limburg en Groningen. Nederland word op 3 fronten aangevallen door de vorst. Hehehe
Ja, heb gister ook geschaatst (stuk Oudvaart en Zwette wat onderdeel is van de Elfstedenroute). Het was op stukken nauwelijks veilig en als er op de Zwette structureel meer dan 7 cm ijs lag dan eet ik m'n muts op. De elfsteden koorts mag dan her en der opgelaaid zijn, hij komt er voor het nieuwe jaar zeker niet. Kwam ook nog een oude bekende tegen die de ijsdikte voor een deel van de Elfsteden route in de gaten houdt en die zei me dat van afgelopen donderdag op vrijdag er zo'n 2cm ijs verdwenen was (door wind en stroming).quote:Op maandag 27 december 2010 08:17 schreef Leipo666 het volgende:
gisteren geschaatst, maar van mij mag het even goed dooien om die aangevroren papsneeuw van het ijs te verwijderen om daarna met een nieuwe vorstperiode een mooi glad ijsdek te krijgen
quote:Op maandag 27 december 2010 09:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Zo dat was de winter, op naar het voorjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |