Van renesse naar leiden zojuist, enorm glad. Onderweg in het botlekgebied 2 ongelukken gezien.quote:Op zondag 26 december 2010 12:30 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er al mensen in het Zuidwesten de weg opgeweest?
Vanmorgen rond 9u was het hier in Zeeland spekglad, nu is het wel te doen op de N-wegen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:30 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er al mensen in het Zuidwesten de weg opgeweest?
Waar moet al dat water heen straks, enkele sloten zitten tot de nok toe vol met sneeuw.quote:
Op straat, zodat ik morgen relax over de stoep kan fietsenquote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar moet al dat water heen straks, enkele sloten zitten tot de nok toe vol met sneeuw.
Hier voren ligt ook een sneeuwduin van 30cm.
nu de boom al weer weg ja...wacht je niet even tot driekoningen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:15 schreef mazaru het volgende:
Lekker alles opengegooid hier. De boom aan het aftuigen terwijl het heerlijk doorlucht.
Oef! Ik moet van Rotterdam Oost over de Brienenoord richting de Hoekse Waard.quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Van renesse naar leiden zojuist, enorm glad. Onderweg in het botlekgebied 2 ongelukken gezien.
Doe de groeten voor me in Oud-Beijerland.quote:Op zondag 26 december 2010 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oef! Ik moet van Rotterdam Oost over de Brienenoord richting de Hoekse Waard.
Even flink uitkijken dus.
Tegenwoordig passen bij het KNMI ieder uur de weersvoorspelling van het volgende uur aan. Zo kan ik ook wel het weer voorspelenquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Boekenwurm het volgende:
Wat zijn meteorologen ook een stel prutsers...
Het is ook nooit goed wat ze doen..quote:Op zondag 26 december 2010 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig passen bij het KNMI ieder uur de weersvoorspelling van het volgende uur aan. Zo kan ik ook wel het weer voorspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |