Ze stonden toevallig wel op glastonbury, en dat kan niet iedere Nederlandse act zeggen, dus overhypet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind een band overhyped als ze meer aandacht krijgen dan ze verdienen. Al die nederlandse blaadjes lopen ermee weg maar ik hoor het onderscheidende niet. Dan liever Moss.
Doe je ook weleens Drum&Bass?quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar ik woon hie rnet drie maanden he. Maar ben meer van de technoelectrominimalfeestjes eens in de één of twee maanden.
Da's inderdaad een mooie prestatie maar dat verandert mijn mening niet. Al vind de hele wereld het leuk, als ik het overhyped vind vind ik het overhyped.quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze stonden toevallig wel op glastonbury, en dat kan niet iedere Nederlandse act zeggen, dus overhypet?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:53 schreef naatje_1 het volgende:
wat een kutmuziek is dit, over overhypet gesproken
nein mann deze is chillquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:53 schreef naatje_1 het volgende:
wat een kutmuziek is dit, over overhypet gesproken
Ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 04:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nein mann deze is chill
wie gaat er mee naar Rihanna in november?
kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's inderdaad een mooie prestatie maar dat verandert mijn mening niet. Al vind de hele wereld het leuk, als ik het overhyped vind vind ik het overhyped.
Als ik der mag doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nein mann deze is chill
wie gaat er mee naar Rihanna in november?
GA SLAPEN DANquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:54 schreef DaMook het volgende:
Het sneeuwt hier echt super hard. MAAR ik ging slapen
.
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
.
Goed bezig! Die feesten zijn hypnotiserendquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Op Lowlands wel de hele DNB nacht keihard geparty'd
Daar ga ik niet over.quote:
Plastikman was zo vet he op LLquote:Op vrijdag 24 december 2010 04:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed bezig! Die feesten zijn hypnotiserend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |