Nee, van 2 naar 0quote:
Nope geen sexquote:
En dan blijf je fokken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
RUG AU
Degene die het beste kan masseren mag in mijn bed slapen. Met de nadruk op slapen.
wheretoquote:Op vrijdag 24 december 2010 03:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
RUG AU
Degene die het beste kan masseren mag in mijn bed slapen. Met de nadruk op slapen.
kom hierheen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 03:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
RUG AU
Dit is een vergevorderd stadium van zusterziekte: DitIsEenLeukePFaritis.quote:
Ik ben lief voor 19, snap dat danquote:Op vrijdag 24 december 2010 03:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij telt voor 19, wiskunde was niet je sterkste vak zeker?
Weinig kansssquote:Op vrijdag 24 december 2010 03:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
RUG AU
Dit was een van je slechtste grappen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik schakel mezelf helemaal niet uit, ik zit nog steeds achter mn PC, en ik heb niet eens een uitknop.
Welke grappen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit was een van je slechtste grappen.
slechtste? dit was nog een redelijk goeiequote:Op vrijdag 24 december 2010 03:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik nou eens lieg dat ik een massagecursus heb gehad?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
RUG AU
Ben je al een beetje nat door hem?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja onder mijn oksels.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je al een beetje nat door hem?
Ik breng je dus aan het zweten, ik breng je dus in een lastig parket!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |