abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90645774
quote:
9s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef gorggg het volgende:
Nou, dat maakt alles duidelijk:

Er was helemaal geen instorting die dag.
Dat maak jij er van.
pi_90645819
Wat maak jij er dan van?
  donderdag 30 december 2010 @ 20:44:31 #128
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90645952
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef gorggg het volgende:
Wat maak jij er dan van?
Hij maakt er hetzelfde van als ik ;)
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_90645987
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef gorggg het volgende:
Wat maak jij er dan van?
Dat veel foto's gesoept zijn en ze worden toegewezen aan (amateur) fotografen om de suggestie te wekken dat er veel getuigen waren van het hele gebeuren. Want ja.. er zijn natuurlijk bergen foto's van allerhande plaatjesschieters.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:47:26 #130
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90646106
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat veel foto's gesoept zijn en ze worden toegewezen aan (amateur) fotografen om de suggestie te wekken dat er veel getuigen waren van het hele gebeuren. Want ja.. er zijn natuurlijk bergen foto's van allerhande plaatjesschieters.
Weet je die 2 FEMA foto's nog met die berg debris "C"....die van links boven naar rechtsmidden
huppelde...wat hebben ze daar dan mee willen bereiken???
Misschien de CORECOLUMNS O-)
pi_90646233
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:47 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Weet je die 2 FEMA foto's nog met die berg debris "C"....die van links boven naar rechtsmidden
huppelde...wat hebben ze daar dan mee willen bereiken???
Misschien de CORECOLUMNS O-)
Wellicht wilden ze daarmee de illusie creëren dat er rescue workers bezig waren met het zoeken naar slachtoffers tussen het puin.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 20:50:53 ]
pi_90646480
Let's Roll krijgt zo nu en dan interessante bezoekers:

United States Gaithersburg

National Institute Of Standards And Technology

Resolve Host: cfr20.cfr.nist.gov
IP Address: 129.6.160.20
NetRange: 129.6.0.0 - 129.6.255.255
CIDR: 129.6.0.0/16
OriginAS:
NetName: NIST
NetHandle: NET-129-6-0-0-1
Parent: NET-129-0-0-0-0
NetType: Direct Assignment
NameServer: DNS-X.BOULDER.NIST.GOV
NameServer: NS1.NIST.GOV
RegDate: 1987-06-12
Updated: 2000-07-19
Ref: http://whois.arin.net/rest/net/NET-129-6-0-0-1

OrgName: National Institute of Standards and Technology
OrgId: NIST
Address: 100 Bureau Drive Stop 8953
City: Gaithersburg
StateProv: MD
PostalCode: 20899-8953

15:54 Viewing Thread Hollywood Special Effects & Fake Smoke @ the World Trade Center on 9/11

15:55 Viewing Thread Hollywood Special Effects & Fake Smoke @ the World Trade Center on 9/11
  donderdag 30 december 2010 @ 20:56:11 #133
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90646527
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

de illusie creëren......

Doen Amerikanen graag.....illusie creëren 8-)
  donderdag 30 december 2010 @ 20:58:02 #134
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90646634
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Let's Roll krijgt zo nu en dan interessante bezoekers:

United States Gaithersburg

National Institute Of Standards And Technology

Resolve Host: cfr20.cfr.nist.gov
IP Address: 129.6.160.20
NetRange: 129.6.0.0 - 129.6.255.255
CIDR: 129.6.0.0/16
OriginAS:
NetName: NIST
NetHandle: NET-129-6-0-0-1
Parent: NET-129-0-0-0-0
NameServer: DNS-X.BOULDER.NIST.GOV
NameServer: NS1.NIST.GOV
RegDate: 1987-06-12
Updated: 2000-07-19
Ref: http://whois.arin.net/rest/net/NET-129-6-0-0-1

OrgName: National Institute of Standards and Technology
OrgId: NIST
Address: 100 Bureau Drive Stop 8953
City: Gaithersburg
StateProv: MD
PostalCode: 20899-8953

15:54 Viewing Thread Hollywood Special Effects & Fake Smoke @ the World Trade Center on 9/11

15:55 Viewing Thread Hollywood Special Effects & Fake Smoke @ the World Trade Center on 9/11

_O- _O- _O-

Dan kunnen ze nog een beetje met het 'evidence' kloten!!!! :%

Het is gewoon bizar....wat er aan info los komt de laatste tijd :9
pi_90647095
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Dan kunnen ze nog een beetje met het 'evidence' kloten!!!! :%

Het is gewoon bizar....wat er aan info los komt de laatste tijd :9
Nog een paar:

IP Location:
United States Washington Department Of Veterans
Affairs Resolve Host: 152-130-7-65.tic.va.gov IP Address: 152.130.7.65

NetRange: 152.124.0.0 - 152.133.255.255
CIDR: 152.124.0.0/14, 152.132.0.0/15, 152.128.0.0/14
OriginAS:
NetName: VA-INTERNET
NetHandle: NET-152-124-0-0-1
Parent: NET-152-0-0-0-0
NameServer: NS4X.VA.GOV
NameServer: NS3X.VA.GOV
NameServer: NS2X.VA.GOV

Viewing:

* Viewing Thread Frequently Asked Questions on the U.C.C. (Uniform Commercial Code)
* Viewing Thread Accepted for Value Stamps
* Viewing Thread UNDERSTANDING THE UCC - by Barton Albert Buhtz
* Viewing Thread What Does Accepted for Value Mean?
* Viewing Thread U.C.C. Strawman: Meet Your Straw Man
* Viewing Thread Accepted for Value Stamps

IP Location:
United States Philadelphia City Of Philadelphia
IP Address: 170.115.248.20

NetRange: 170.115.0.0 - 170.115.255.255
CIDR: 170.115.0.0/16
OriginAS: AS16810, AS11205
NetName: PHILADELPHIA
NetHandle: NET-170-115-0-0-1
Parent: NET-170-0-0-0-0
NameServer: DNS2.PHILA.GOV
NameServer: DNS.PHILA.GOV
Comment: http://www.phila.gov

* Viewing Thread 9/11 Jumpers Video's - Observations & Critical Thinking

En nee... dit is geen bewijs, maar ik vind het wel smakelijk :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 21:08:01 ]
pi_90647253

Viewing Thread VIDEOS: Prep for Controlled Demo - Was the WTC Hollow & Pre Demolished?
Viewing Thread Did the WTC have a Fake Interior Lighting & Shuttering System to Cloak the Interior?
Viewing Thread The World Trade Center - Fake Smoke Piping & Delivery System
Viewing Thread NEW: 9/11 LINKS Directory - Victim Fraud, Media Fraud, WTC Fraud

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 21:10:37 ]
pi_90650613
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:45 schreef DarthHouse het volgende:
Men neme een briefje van 100 shekel uit Israel;

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Meer JPG en uitleg hier klikken!

Zeg 't maar....... :{w 8-)
nice gevonden
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:56:02 #138
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90660395
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

En nee... dit is geen bewijs, maar ik vind het wel smakelijk :P
Nou....ik ben het daar niet he-le-maal mee eens. :s)

"Stel", ik heb 'bewust' bewijsmateriaal moeten veranderen, wijzigen of zelfs moeten vernietigen voor hogere instanties.
Dan zou 'ik' juist wel gaan kijkenI Ik zou kijken of mensen proberen uit te vissen... wat er nou werkelijk is gebeurd en wat er niet klopt aan het verhaal.
Maw....misschien wordt 'Lets Roll' door NIST en andere betrokkenen bezocht juist op die topics, die de meeste vraagtekens hebben omtrend het 911 verhaal. :9
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:59:49 #139
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90660560
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nice gevonden
Ik zie best wel wat overeenkomsten....al zijn ze wel vaag, zoniet heel vaag qua resolutie/pixels.
Het is net wat een van de commentaren zegt.....het mag wel wat scherper, daarna kan ik (BNWérs) het misschien ietwat beter beoordelen. :7
pi_90661709
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Nou....ik ben het daar niet he-le-maal mee eens. :s)

"Stel", ik heb 'bewust' bewijsmateriaal moeten veranderen, wijzigen of zelfs moeten vernietigen voor hogere instanties.
Dan zou 'ik' juist wel gaan kijkenI Ik zou kijken of mensen proberen uit te vissen... wat er nou werkelijk is gebeurd en wat er niet klopt aan het verhaal.
Maw....misschien wordt 'Lets Roll' door NIST en andere betrokkenen bezocht juist op die topics, die de meeste vraagtekens hebben omtrend het 911 verhaal. :9
Ik snap je punt en zoo denk ik er ook over.

Maar misschien is het wel anders en zit men bij NIST of bij de NAVY hard te lachen om de bull crap die mensen wel niet bedenken ;)

Zo.. en dit kostte me moeite om te typen... drankje op ... je weets!
pi_90663512
gorggg is eigenlijk ook maar een selectieve reageerder... voor zover dat woord bestaat.

Je hoort hem niet, je ziet hem niet, maar ineens is ie er. Hij leest dus al die tijd erg graag mee, tot ie iets vindt dat misschien wel in zijn straatje past, maar waarom eigenlijk....? Zoveel pijnlijke onzin is toch niet zo boeiend... of kijk je ook RTL Boulevard ... gorggg?

EDIT: Waarom lees je mee en reageer je op zaken waarvan je al lang en breed weet dat het onzin is? Dit klinkt eerder als zelfkastijding...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2010 02:51:36 ]
pi_90669289
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 02:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
gorggg is eigenlijk ook maar een selectieve reageerder... voor zover dat woord bestaat.

Je hoort hem niet, je ziet hem niet, maar ineens is ie er. Hij leest dus al die tijd erg graag mee, tot ie iets vindt dat misschien wel in zijn straatje past, maar waarom eigenlijk....? Zoveel pijnlijke onzin is toch niet zo boeiend... of kijk je ook RTL Boulevard ... gorggg?

EDIT: Waarom lees je mee en reageer je op zaken waarvan je al lang en breed weet dat het onzin is? Dit klinkt eerder als zelfkastijding...
Omdat je het zo vriendelijk vraagt:

Omdat ik het wel grappig vind om te zien hoe jullie jezelf steeds dieper en dieper vastrijden.

Wat kort door de bocht gezegd: In 2003 en 2004 was de opkomst van de ideëen en theorieën die nog heel misschien eventueel een deel van het grote publiek zouden hebben kunnen overtuigen. In 2005 en 2006 was dan de fase waarin deze voor eens en voor altijd gedebunked werden en waarna de enigzins 'normale' truthers afhaakten omdat je intelectueel bekeken eigenlijk enkel nog de 9/11 conspiracy kan aanhangen als je:
• bijna niets weet van de argumenten aan weerszijden (zie discussie hier)
• allerhande bewijs als vals begint te beschouwen indien het niet strookt met je theorie (goverment shill en vervalst bewijs roepen)
• je je wendt tot allerlei idiote theorieën (vliegtuigen bestaan niet, nukes, ...)
Naderhand is de beweging uitgedoofd en bleven enkel de meest idiote theorieën aanhang vinden (de extremen bleven over) en werden deze zelfs nog extremer (zie vicsims en andere onzin).

De truthers van nu weten imo dan ook maar erg weinig van wat er werkelijk zich afspeelde. Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat NIST zegt omtrent de oorzaak dat de torens begonnen in te storten, wat uiteraard redelijk essentieel is als je constant met enige geloofwaardigheid blijft beweren dat wat NIST beweert een sprookje is. (Het is bv. niet de pancake theorie zoals hiervoor volgens mij ergens beweerd wordt (==> FEMA)).
Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat er zich afspeelde bij NORAD terwijl dit duidelijk gedocumenteerd is en met hard bewijs (tapes etc.) kan onderbouwd worden.
Enzoverder.

Dus kortweg gezegd: ik vind het wel interessant om te zien hoe dit zich evolueert. Verder heeft het van tijd tot tijd wel enige entertainment-waarde om te zien hoe irrationeel (in mijn ogen dan) bepaalde mensen kunnen denken om toch maar een of ander punt te kunnen geloven.
pi_90673652
Ah.. ok! Dan weten we dat ook weer. Toch wel interessant om de motivatie achter iemand zijn selectief reageren te weten.

Thanks! :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:43:33 #144
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90674450
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef gorggg het volgende:

[..]

Omdat ik het wel grappig vind om te zien hoe jullie jezelf steeds dieper en dieper vastrijden.

Wat kort door de bocht gezegd: In 2003 en 2004 was de opkomst van de ideëen en theorieën die nog heel misschien eventueel een deel van het grote publiek zouden hebben kunnen overtuigen. In 2005 en 2006 was dan de fase waarin deze voor eens en voor altijd gedebunked werden en waarna de enigzins 'normale' truthers afhaakten omdat je intelectueel bekeken eigenlijk enkel nog de 9/11 conspiracy kan aanhangen als je:
• allerhande bewijs als vals begint te beschouwen indien het niet strookt met je theorie (goverment shill en vervalst bewijs roepen)
• je je wendt tot allerlei idiote theorieën (vliegtuigen bestaan niet, nukes, ...)
Naderhand is de beweging uitgedoofd en bleven enkel de meest idiote theorieën aanhang vinden (de extremen bleven over) en werden deze zelfs nog extremer (zie vicsims en andere onzin).

De truthers van nu weten imo dan ook maar erg weinig van wat er werkelijk zich afspeelde. Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat NIST zegt omtrent de oorzaak dat de torens begonnen in te storten, wat uiteraard redelijk essentieel is als je constant met enige geloofwaardigheid blijft beweren dat wat NIST beweert een sprookje is. (Het is bv. niet de pancake theorie zoals hiervoor volgens mij ergens beweerd wordt (==> FEMA)).
Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat er zich afspeelde bij NORAD terwijl dit duidelijk gedocumenteerd is en met hard bewijs (tapes etc.) kan onderbouwd worden.
Enzoverder.

Dus kortweg gezegd: ik vind het wel interessant om te zien hoe dit zich evolueert. Verder heeft het van tijd tot tijd wel enige entertainment-waarde om te zien hoe irrationeel (in mijn ogen dan) bepaalde mensen kunnen denken om toch maar een of ander punt te kunnen geloven.
ha je kiest voor de makkelijke weg. Niet zelf hoeven nadenken. En maar klakkeloos de politiek volgen.

Simpeler kan bijna niet. Je bent nog niet Terecht of A-tuinhek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:56:04 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90674954
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ha je kiest voor de makkelijke weg. Niet zelf hoeven nadenken. En maar klakkeloos de politiek volgen.

Simpeler kan bijna niet. Je bent nog niet Terecht of A-tuinhek.
Als je iets niet klalleloos moet volgen is het de politiek wel :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_90675065
quote:

[..]

Enzoverder.

Dit is BNW hoor, TRU is een deurtje verder.
Ja, ik vind het ook nog steeds interessant om de dingen hier te lezen, de foto's te zien. Ben in de tijd dat ik hier lees toch wel een beetje van gedachten veranderd hoe het allemaal in zijn werk gegaan is.
Aan de andere kant deel ik de mening van Odysseuzz die schreef dat het hem eigenlijk niet uitmaakte wie het gedaan heeft, dat het sowieso gewetenloze misdadigers zijn. Denk niet dat wij er ooit achterkomen wie wat gedaan heeft, maar dingen uitzoeken kan geen kwaad.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:24:02 #147
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90678727
De officiele verklaring van de Amerikaanse overheid (dat 9/11 rapport) is best geniaal. Het omvat wat, waar, wanneer, wie en hoe. Verpakt in een aannemelijk verhaal. En kijk die gekke Moslims, dus "einde discussie". Waar critici van truthers zich van bedienen is een concensus dat rond is. voorval, oorzaak, daders, alles zit erin. Dit hebben de truthers niet. En dat komt omdat als je eerlijk kijkt naar 9/11, ook vrijwel niet mogelijk is.

Veel voorvallen op 9.11 waren en blijven vaag en kunnen niet exact verklaard worden. Het blijft in zn geheel open voor interpretatie. Neem bijv de luchtverkeersleiding dat fictie van echt moest odnerscheiden op de radar-schermen. Stel nou dat een groep mensen, een onofficiele partij, in een bunker valse blips genereerden. Plus selectieve vliegtuigen coordineerden, landden, passagiers verwisselden etcetera. Niemand die achteraf zou kunnen bewijzen dat zij bestonden.

Achteraf worden gebeurtenissen verklaard met alleen in achtname van die zichtbare betrokken partijen. En oneffenheden die niet passen bij een verklaring weggeschoven op toeval. Noet in de laatste plaats is het merkwaardig dat de overheid met een rapport komt, dat de doelen van de oorlogs- en olie-industrie steunen. In die zin is dat hele 9/11 rapport dus niets meer dan een dik overheids propaganda pamflet. Dat de peupels vertelt wat zij moeten geloven.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 31-12-2010 17:27:26 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:10:50 #148
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90683152
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je iets niet klalleloos moet volgen is het de politiek wel :D
goh dat is nu gek, ik was toch echt in de veronderstelling dat je Femke stalkt(e).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:12:48 #149
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90683245
quote:

OMG......het is allemaal 'echt' ...dat, dat bedoel je toch? :')

quote:
Wat kort door de bocht gezegd: In 2003 en 2004 was de opkomst van de ideëen en theorieën die nog heel misschien eventueel een deel van het grote publiek zouden hebben kunnen overtuigen.
Dat was de fase waar men nog 'geloofde', in wat er werkelijk op 9/11 is gebeurd en nog belangrijker, wat de media ons heeft laten zien!
Daarna is er een grote groep wat 'doorgedraven' in hun redeneringen....waardoor de hele 9/11 soap een steeds ongeloofwaardiger karakter kreeg. Tot zover kan ik wel met je antwoord meegaan.

quote:
In 2005 en 2006 was dan de fase waarin deze voor eens en voor altijd gedebunked werden en waarna de enigzins 'normale' truthers afhaakten omdat je intelectueel bekeken eigenlijk enkel nog de 9/11 conspiracy kan aanhangen als je:
We hebben hier in BNW, toch wel een hoop dingen aangedragen, die op zijn minst moeten worden bestempeld als...'plausibel'.
277 smoking guns... En ik moet toegeven, ik heb ze niet allemaal gelezen. Maar er zitten er verdomd veel bij die vraagtekens oproepen, héél véél vraagtekens moet ik zeggen?! En bij die vele vraagtekens komen we uit op het woord TOEVAL!....En aan het woordje 'toeval', daar kunnen we echt niet alles aan ophangen!

quote:
Wat vind jij raar aan vicsims dan? Ik vind het raar als er zogezegd +/- 3000 slachtoffers zijn volgens de autoriteiten.....waarvan er circa 100 een bijna 100% match hebben qua uiterlijk!
En dan praten we niet eens over de namen die Cantor Fitzgerald aandraagt als victims. Namen die 2 of zelfs 3 keer voorkwamen op de lijst met slachtoffers.

quote:
Leuk dat je NIST aanhaald;
• Dezelfde NIST die de enigzins 'belangrijke' getuigenverklaringen negeerde....
• NIST die fout zit (volgens velen) met de vliegtuig snelheden....
En zo zijn er vast nog wel wat dingen te vinden waar NIST/FEMA niet naar heeft gekeken.
De Warrencommissie zat er ook al eens naast. :P

Deze NIST;
GAITHERSBURG, Maryland -- The National Institute of Standards and Technology (NIST) has released its long-awaited report on the collapse of World Trade 7 following the attacks of Sept. 11, 2001. "Our take-home message today is that the reason for the collapse of World Trade Center 7 is no longer a mystery," NIST lead investigator Shyam Sunder told journalists at this morning's press conference in Gaithersburg, Md. "WTC 7 collapsed because of fires fueled by office furnishings. It did not collapse from explosives or from diesel fuel fires."

Ik vraag me af hoe ze dat hebben kunnen constateren....

After 7 hours of uncontrolled fires, a steel girder on Floor 13 lost its connection to one of the 81 columns supporting the building. Floor 13 collapsed, beginning a cascade of floor failures to Floor 5. Column 79, no longer supported by a girder, buckled, triggering a rapid succession of structural failures that moved from east to west. All 23 central columns, followed by the exterior columns, failed in what's known as a "progressive collapse"--that is, local damage that spreads from one structural element to another, eventually resulting in the collapse of the entire structure.

Ik heb WTC 7 op vele, vele YouTubes zien instorten.
Maar niet één laat mij zien!.....Dat de instorting op de 13de vloer begon!

quote:
Enzoverder.
Volgens mij weet NORAD het zelf niet eens.....

quote:
Heb je anders zelf óók nog wat "toe te voegen" Jan Peter, of blijft het alleen maar bij lezen :|W

Er is maar één securitycam tape voor nodig hóór!....Om zo goed als alles te debunken!
Maar die tape met een vliegtuig erop die het Pentagon invliegt is er in mijn ogen niet!
Want er is echt wel wat naar binnen gevlogen daar.....

PS....
Voorlopig evolueert de propagandafotosoep released by FEMA ook aardig hoor! :+
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:23:34 #150
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90683730
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 02:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

BNW 9/11 #38 Waar Usama nogsteeds Hide and Seek speelt 123456» Schenkstroop 148 2.453 31-12-2010 17:12:48
DarthHouse

BNW 9/11 #37 LaPo oblige 12345678910111213 Terecht 300 4.835 24-12-2010 02:13:01
Schenkstroop

AEX De naderende pensioencrisis 12345678910111213 SeLang 300 16.696 25-12-2010 14:35:17
Dinosaur_Sr

BNW 23$ voor een brood binnen 10 jaar 12 Lambiekje 46 2.250 14-11-2010 23:35:02
Gray

BNW 9/11 #33 waar nieuwe filmpjes uitkomen 12345678910111213 THEFXR 300 8.763 21-10-2010 12:11:17
Salvad0R

BNW 9/11 #32 waar diverse theorieën door elkaar heen lopen 12345678910111213 J0kkebr0k 300 10.477 12-10-2010 13:21:51
DarthHouse

BNW 9/11 #31 Echte bazen demolishen met mini-nukes 12345678910111213 J0kkebr0k 300 6.084 06-10-2010 14:04:56
J0kkebr0k

BNW 9/11 # 28 Flight Control 12345678910111213 Your_Business_Pa... 300 7.547 28-09-2010 08:18:21
Lambiekje

BNW 9/11 #25 12345678910111213 J0kkebr0k 300 6.721 20-09-2010 08:34:54
oompaloompa

BNW "Rescue" 9/11 topic #22 12345678910111213 ToT 300 5.857 15-09-2010 16:24:49
oompaloompa

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #20 12345678910111213 J0kkebr0k 300 8.182 13-09-2010 17:19:58
J0kkebr0k

BNW Wat we over 't hoofd zagen 9/11 Dl.19 123456789101112 TheCreation 294 7.243 10-09-2010 12:24:15
fruityloop

NWS Nieuwe beelden 9/11 doen vragen rijzen 12345678910111213 Yosephine 300 8.119 13-09-2010 08:13:12
Mirel

BNW 9-11 #18, waar we wachten op een goed experiment ;) 12345678910111213 oompaloompa 300 5.732 08-09-2010 22:09:18
J0kkebr0k

BNW 9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #17 12345678910111213 J0kkebr0k 300 5.747 07-09-2010 19:30:33
Bankfurt

BNW 9/11 is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #16 12345678910111213 J0kkebr0k 300 7.288 06-09-2010 12:46:25
J0kkebr0k

BNW Bewijs dat het officiele 9/11 verhaal klopt 12345678910111213 polderturk 300 6.689 02-09-2010 18:23:08
dpthefirst

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #14 12345678910111213 ATuin-hek 300 9.257 16-07-2010 14:08:09
Knarf

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #13 12345678910111213 mediacurator 300 8.019 25-06-2010 12:44:45
Redux

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #12 12345678910111213 Redux 300 7.142 17-06-2010 10:16:07
mediacurator

BNW 9/11 Controlled demolition nog steeds niet 100% bewezen! #10 12345678910111213 Zwansen 300 6.764 06-06-2010 21:26:40
J0kkebr0k

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #9 12345678910111213 mediacurator 300 5.306 02-06-2010 12:05:55
Zwansen

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #7 12345678910111213 Ali_Kannibali 300 6.070 31-05-2010 13:38:40
arie_bc

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? #6 12345678910111213 mediacurator 300 6.074 29-05-2010 15:22:28
KoffieMetMelk

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? #5 12345678910111213 Lambiekje 300 5.559 27-05-2010 20:58:40
VancouverFan

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 4 12345678910111213 mediacurator 300 6.489 26-05-2010 20:09:20
gorggg

BNW 9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen of niet? 12345678910111213 mediacurator 300 5.588 20-05-2010 13:30:55
VancouverFan

BNW familieleden van de 9/11 slachtoffers schandalig behandeld 1234 polderturk 87 2.910 22-05-2010 12:24:46
Flammie

@ JokkeBrok.....En dat zonder DOMAIN TOOLS! :|W ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')