Dat maak jij er van.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef gorggg het volgende:
Nou, dat maakt alles duidelijk:
Er was helemaal geen instorting die dag.
Dat veel foto's gesoept zijn en ze worden toegewezen aan (amateur) fotografen om de suggestie te wekken dat er veel getuigen waren van het hele gebeuren. Want ja.. er zijn natuurlijk bergen foto's van allerhande plaatjesschieters.quote:
Weet je die 2 FEMA foto's nog met die berg debris "C"....die van links boven naar rechtsmiddenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat veel foto's gesoept zijn en ze worden toegewezen aan (amateur) fotografen om de suggestie te wekken dat er veel getuigen waren van het hele gebeuren. Want ja.. er zijn natuurlijk bergen foto's van allerhande plaatjesschieters.
Wellicht wilden ze daarmee de illusie creëren dat er rescue workers bezig waren met het zoeken naar slachtoffers tussen het puin.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:47 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Weet je die 2 FEMA foto's nog met die berg debris "C"....die van links boven naar rechtsmidden
huppelde...wat hebben ze daar dan mee willen bereiken???
Misschien de CORECOLUMNS
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Let's Roll krijgt zo nu en dan interessante bezoekers:
United States Gaithersburg
National Institute Of Standards And Technology
Resolve Host: cfr20.cfr.nist.gov
IP Address: 129.6.160.20
NetRange: 129.6.0.0 - 129.6.255.255
CIDR: 129.6.0.0/16
OriginAS:
NetName: NIST
NetHandle: NET-129-6-0-0-1
Parent: NET-129-0-0-0-0
NetType: Direct Assignment
NameServer: DNS-X.BOULDER.NIST.GOV
NameServer: NS1.NIST.GOV
RegDate: 1987-06-12
Updated: 2000-07-19
Ref: http://whois.arin.net/rest/net/NET-129-6-0-0-1
OrgName: National Institute of Standards and Technology
OrgId: NIST
Address: 100 Bureau Drive Stop 8953
City: Gaithersburg
StateProv: MD
PostalCode: 20899-8953
15:54 Viewing Thread Hollywood Special Effects & Fake Smoke @ the World Trade Center on 9/11
15:55 Viewing Thread Hollywood Special Effects & Fake Smoke @ the World Trade Center on 9/11
Nog een paar:quote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan kunnen ze nog een beetje met het 'evidence' kloten!!!!
Het is gewoon bizar....wat er aan info los komt de laatste tijd![]()
nice gevondenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:45 schreef DarthHouse het volgende:
Men neme een briefje van 100 shekel uit Israel;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer JPG en uitleg hier klikken!
Zeg 't maar.......![]()
Nou....ik ben het daar niet he-le-maal mee eens.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
En nee... dit is geen bewijs, maar ik vind het wel smakelijk
Ik zie best wel wat overeenkomsten....al zijn ze wel vaag, zoniet heel vaag qua resolutie/pixels.quote:
Ik snap je punt en zoo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Nou....ik ben het daar niet he-le-maal mee eens.![]()
"Stel", ik heb 'bewust' bewijsmateriaal moeten veranderen, wijzigen of zelfs moeten vernietigen voor hogere instanties.
Dan zou 'ik' juist wel gaan kijkenI Ik zou kijken of mensen proberen uit te vissen... wat er nou werkelijk is gebeurd en wat er niet klopt aan het verhaal.
Maw....misschien wordt 'Lets Roll' door NIST en andere betrokkenen bezocht juist op die topics, die de meeste vraagtekens hebben omtrend het 911 verhaal.
Omdat je het zo vriendelijk vraagt:quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
gorggg is eigenlijk ook maar een selectieve reageerder... voor zover dat woord bestaat.
Je hoort hem niet, je ziet hem niet, maar ineens is ie er. Hij leest dus al die tijd erg graag mee, tot ie iets vindt dat misschien wel in zijn straatje past, maar waarom eigenlijk....? Zoveel pijnlijke onzin is toch niet zo boeiend... of kijk je ook RTL Boulevard ... gorggg?
EDIT: Waarom lees je mee en reageer je op zaken waarvan je al lang en breed weet dat het onzin is? Dit klinkt eerder als zelfkastijding...
ha je kiest voor de makkelijke weg. Niet zelf hoeven nadenken. En maar klakkeloos de politiek volgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef gorggg het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt:
Omdat ik het wel grappig vind om te zien hoe jullie jezelf steeds dieper en dieper vastrijden.
Wat kort door de bocht gezegd: In 2003 en 2004 was de opkomst van de ideëen en theorieën die nog heel misschien eventueel een deel van het grote publiek zouden hebben kunnen overtuigen. In 2005 en 2006 was dan de fase waarin deze voor eens en voor altijd gedebunked werden en waarna de enigzins 'normale' truthers afhaakten omdat je intelectueel bekeken eigenlijk enkel nog de 9/11 conspiracy kan aanhangen als je:
• bijna niets weet van de argumenten aan weerszijden (zie discussie hier)
• allerhande bewijs als vals begint te beschouwen indien het niet strookt met je theorie (goverment shill en vervalst bewijs roepen)
• je je wendt tot allerlei idiote theorieën (vliegtuigen bestaan niet, nukes, ...)
Naderhand is de beweging uitgedoofd en bleven enkel de meest idiote theorieën aanhang vinden (de extremen bleven over) en werden deze zelfs nog extremer (zie vicsims en andere onzin).
De truthers van nu weten imo dan ook maar erg weinig van wat er werkelijk zich afspeelde. Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat NIST zegt omtrent de oorzaak dat de torens begonnen in te storten, wat uiteraard redelijk essentieel is als je constant met enige geloofwaardigheid blijft beweren dat wat NIST beweert een sprookje is. (Het is bv. niet de pancake theorie zoals hiervoor volgens mij ergens beweerd wordt (==> FEMA)).
Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat er zich afspeelde bij NORAD terwijl dit duidelijk gedocumenteerd is en met hard bewijs (tapes etc.) kan onderbouwd worden.
Enzoverder.
Dus kortweg gezegd: ik vind het wel interessant om te zien hoe dit zich evolueert. Verder heeft het van tijd tot tijd wel enige entertainment-waarde om te zien hoe irrationeel (in mijn ogen dan) bepaalde mensen kunnen denken om toch maar een of ander punt te kunnen geloven.
Als je iets niet klalleloos moet volgen is het de politiek welquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ha je kiest voor de makkelijke weg. Niet zelf hoeven nadenken. En maar klakkeloos de politiek volgen.
Simpeler kan bijna niet. Je bent nog niet Terecht of A-tuinhek.
Dit is BNW hoor, TRU is een deurtje verder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef gorggg het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt:
Omdat ik het wel grappig vind om te zien hoe jullie jezelf steeds dieper en dieper vastrijden.
Wat kort door de bocht gezegd: In 2003 en 2004 was de opkomst van de ideëen en theorieën die nog heel misschien eventueel een deel van het grote publiek zouden hebben kunnen overtuigen. In 2005 en 2006 was dan de fase waarin deze voor eens en voor altijd gedebunked werden en waarna de enigzins 'normale' truthers afhaakten omdat je intelectueel bekeken eigenlijk enkel nog de 9/11 conspiracy kan aanhangen als je:
• allerhande bewijs als vals begint te beschouwen indien het niet strookt met je theorie (goverment shill en vervalst bewijs roepen)
• je je wendt tot allerlei idiote theorieën (vliegtuigen bestaan niet, nukes, ...)
Naderhand is de beweging uitgedoofd en bleven enkel de meest idiote theorieën aanhang vinden (de extremen bleven over) en werden deze zelfs nog extremer (zie vicsims en andere onzin).
De truthers van nu weten imo dan ook maar erg weinig van wat er werkelijk zich afspeelde. Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat NIST zegt omtrent de oorzaak dat de torens begonnen in te storten, wat uiteraard redelijk essentieel is als je constant met enige geloofwaardigheid blijft beweren dat wat NIST beweert een sprookje is. (Het is bv. niet de pancake theorie zoals hiervoor volgens mij ergens beweerd wordt (==> FEMA)).
Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat er zich afspeelde bij NORAD terwijl dit duidelijk gedocumenteerd is en met hard bewijs (tapes etc.) kan onderbouwd worden.
Enzoverder.
Dus kortweg gezegd: ik vind het wel interessant om te zien hoe dit zich evolueert. Verder heeft het van tijd tot tijd wel enige entertainment-waarde om te zien hoe irrationeel (in mijn ogen dan) bepaalde mensen kunnen denken om toch maar een of ander punt te kunnen geloven.
goh dat is nu gek, ik was toch echt in de veronderstelling dat je Femke stalkt(e).quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je iets niet klalleloos moet volgen is het de politiek wel
OMG......het is allemaal 'echt' ...dat, dat bedoel je toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef gorggg het volgende:
Dat was de fase waar men nog 'geloofde', in wat er werkelijk op 9/11 is gebeurd en nog belangrijker, wat de media ons heeft laten zien!quote:Wat kort door de bocht gezegd: In 2003 en 2004 was de opkomst van de ideëen en theorieën die nog heel misschien eventueel een deel van het grote publiek zouden hebben kunnen overtuigen.
We hebben hier in BNW, toch wel een hoop dingen aangedragen, die op zijn minst moeten worden bestempeld als...'plausibel'.quote:In 2005 en 2006 was dan de fase waarin deze voor eens en voor altijd gedebunked werden en waarna de enigzins 'normale' truthers afhaakten omdat je intelectueel bekeken eigenlijk enkel nog de 9/11 conspiracy kan aanhangen als je:
Wat vind jij raar aan vicsims dan? Ik vind het raar als er zogezegd +/- 3000 slachtoffers zijn volgens de autoriteiten.....waarvan er circa 100 een bijna 100% match hebben qua uiterlijk!quote:Naderhand is de beweging uitgedoofd en bleven enkel de meest idiote theorieën aanhang vinden (de extremen bleven over) en werden deze zelfs nog extremer (zie vicsims en andere onzin).
Leuk dat je NIST aanhaald;quote:De truthers van nu weten imo dan ook maar erg weinig van wat er werkelijk zich afspeelde. Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat NIST zegt omtrent de oorzaak dat de torens begonnen in te storten, wat uiteraard redelijk essentieel is als je constant met enige geloofwaardigheid blijft beweren dat wat NIST beweert een sprookje is. (Het is bv. niet de pancake theorie zoals hiervoor volgens mij ergens beweerd wordt (==> FEMA)).
Volgens mij weet NORAD het zelf niet eens.....quote:Niemand van de truthers die regelmatig in dit topic post weet volgens mij wat er zich afspeelde bij NORAD terwijl dit duidelijk gedocumenteerd is en met hard bewijs (tapes etc.) kan onderbouwd worden.
Enzoverder.
Heb je anders zelf óók nog wat "toe te voegen" Jan Peter, of blijft het alleen maar bij lezenquote:Dus kortweg gezegd: ik vind het wel interessant om te zien hoe dit zich evolueert. Verder heeft het van tijd tot tijd wel enige entertainment-waarde om te zien hoe irrationeel (in mijn ogen dan) bepaalde mensen kunnen denken om toch maar een of ander punt te kunnen geloven.
BNW 9/11 #38 Waar Usama nogsteeds Hide and Seek speelt 123456» Schenkstroop 148 2.453 31-12-2010 17:12:48quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
gorggg is eigenlijk ook maar een selectieve reageerder... voor zover dat woord bestaat.
Je hoort hem niet, je ziet hem niet, maar ineens is ie er. Hij leest dus al die tijd erg graag mee, tot ie iets vindt dat misschien wel in zijn straatje past, maar waarom eigenlijk....? Zoveel pijnlijke onzin is toch niet zo boeiend... of kijk je ook RTL Boulevard ... gorggg?
EDIT: Waarom lees je mee en reageer je op zaken waarvan je al lang en breed weet dat het onzin is? Dit klinkt eerder als zelfkastijding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |