Mijn opa is gestorven aan aambeien, toon eens wat respect.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:35 schreef Aambeienkweker het volgende:
Wordt er echt schijtziek van, toon eens wat respect voor anderen in plaats van met ziektes te gooien, tuig
Ik wens je apoptose toe bij aarskanker klapjosti.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:44 schreef superdrufus het volgende:
Maar hoe moet ik me dan uiten als hagenees ?
Lekker zooitjes tokkies ga jij dan mee om...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef Braddie het volgende:
Terechte Klacht.
Er komen soms wat vrienden bij me langs, en als er dan een gesprek is wat een beetje loopt dan hoor je elke minuut minstens 5 keer het woord kanker.
Mensen die fout willen lijken en zelfs dat nog fout doen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die de krachtterm relateren aan de ziekte
shit happensquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:47 schreef Unischroef het volgende:
Het is uiteindelijk maar een relatief dodelijke ziekte.
Auto-ongelukken zijn ook relatief dodelijk, dat woord dan maar verbannen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:47 schreef Unischroef het volgende:
Het is uiteindelijk maar een relatief dodelijke ziekte.
auto-ongeluk-leierquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Auto-ongelukken zijn ook relatief dodelijk, dat woord dan maar verbannen?
Mijn opa is overleden aan ouderdomquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:49 schreef Unischroef het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood de een aan kanker de ander aan ouderdom.
Shit.... met hoofdletters........quote:
Dit soort BrEeZaH-gedichten maken het onderwerp gelijk ook weer niet al te geloofwaardig, terwijl het een behoorlijk serieus onderwerp is...quote:
Ouderdom schijnt ook dodelijk te zijn, misschien moeten we dat woord ook verbannen ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Auto-ongelukken zijn ook relatief dodelijk, dat woord dan maar verbannen?
Verbannen was vaak ook relatief dodelijk. We moeten verbannen verbannen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ouderdom schijnt ook dodelijk te zijn, misschien moeten we dat woord ook verbannen ?
Dodelijk moet gewoon worden verbannen. Het woord moet vrolijker worden zoals het loodje leggen, de hoek om gaan naar de eeuwige jachtveldenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Verbannen was vaak ook relatief dodelijk. We moeten verbannen verbannen!
Kanker rolt gewoon lekker over de tong, het voor jezelf verbinden aan een ziekte en er dan nog mee scheldenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als het op het woord kanker aan komt zijn er 2 soorten mensen waar ik een hekel aan heb:
1. Apologeten die onzin als "de term staat los van de ziekte" verkondigen.
2. Mensen die vinden dat je niet met kanker mag schelden omdat ... daaraan is overleden.
Ik ben een kankergebruiker en ik ben er trots op. Kanker is een ernstige ziekte waaraan op het moment iemand overlijdt en dit heeft direct effect op het feit dat ik het gebruik. Kanker is een ongeëvenaarde krachtterm, met zo een lading, dat het in sommige situaties perfect uitkomt. Waarom schelden met woorden die niks voorstellen als "kut", "fuck" en "shit" als er een krachtige term als "kanker" bestaat?
Waarom rekening houden met het feit dat ... eraan overleden is (tenzij het heel vers in het geheugen ligt natuurlijk) als atheisten er ook geen rekening mee houden dat sommige gelovigen niet graag godverdomme horen?
Er is maar 1 krachtterm krachtig genoeg om toepasselijk te zijn als je gediagnosticeerd wordt met kanker en dat is (je raad het al) "KANKER". Het moet natuurlijk niet in elke zin voorbij komen, maar het is een prima vloekwoord punt uit.
Ga toch fietsen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kanker rolt gewoon lekker over de tong, het voor jezelf verbinden aan een ziekte en er dan nog mee schelden
Daar is het inderdaad vandaan gekomen, maar als ik het gebruik denk ik niet oh he een ziekte ofzo hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ga toch fietsen.
Het rolt inderdaad lekker van de tong, maar de enige reden dat het uberhaupt een scheldwoord is is het feit dat het een ziekte is. Er rollen namelijk zoveel woorden lekker van je tong, maar die worden ook niet als scheldwoord gebruikt omdat ze geen negatieve lading hebben.
Is het je weleens opgevallen dat veel Nederlandse scheldwoorden ziektes zijn? Dit is al heel lang zo en het is dan ook niet meer dan logisch dat een nu veel voorkomende ziekte een populair scheldwoord is. Daar is helemaal niks mis mee, maar ga niet doen alsof het woord en de ziekte los van elkaar staan. Als je zo graag rekening wilt houden met kankerpatienten gebruik het dan niet, ga geen smoesjes verzinnen om het voor jezelf te vergoeilijken.
Ja, dat is precies hoe wij rollen hier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ga toch fietsen.
Het rolt inderdaad lekker van de tong, maar de enige reden dat het uberhaupt een scheldwoord is is het feit dat het een ziekte is. Er rollen namelijk zoveel woorden lekker van je tong, maar die worden ook niet als scheldwoord gebruikt omdat ze geen negatieve lading hebben.
Is het je weleens opgevallen dat veel Nederlandse scheldwoorden ziektes zijn? Dit is al heel lang zo en het is dan ook niet meer dan logisch dat een nu veel voorkomende ziekte een populair scheldwoord is. Daar is helemaal niks mis mee, maar ga niet doen alsof het woord en de ziekte los van elkaar staan. Als je zo graag rekening wilt houden met kankerpatienten gebruik het dan niet, ga geen smoesjes verzinnen om het voor jezelf te vergoeilijken.
Tsja op het moment van gebruiken niet nee. Maar wanneer je erover na gaat denken moet je toch constateren dat het dat wel is. Ik vind het gewoon een erg zwaktebod om wel met kanker te schelden, maar dan als iemand er aanstoot aan neemt te zeggen "ja maar ik bedoel de ziekte niet". Zeg dan kangebeuren ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar is het inderdaad vandaan gekomen, maar als ik het gebruik denk ik niet oh he een ziekte ofzo hoorBij kut denk je toch ook niet meteen aan een vrouw, of bij shit aan poep?
Maarja ieder z'n eigen mening
point taken, opzich heb je gelijk ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tsja op het moment van gebruiken niet nee. Maar wanneer je erover na gaat denken moet je toch constateren dat het dat wel is. Ik vind het gewoon een erg zwaktebod om wel met kanker te schelden, maar dan als iemand er aanstoot aan neemt te zeggen "ja maar ik bedoel de ziekte niet". Zeg dan kangebeuren ofzo.
Tyfusmongool, teringhond, choleralijer, syfilishoer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:36 schreef Drinky het volgende:
Mensen die niet schelden met kanker, inferieuren
Kanker grappigquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:28 schreef Handdoekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 kankersteentjes voor je kankertopic
Jankerd. Echtquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:35 schreef Aambeienkweker het volgende:
Wordt er echt schijtziek van, toon eens wat respect voor anderen in plaats van met ziektes te gooien, tuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
Damn, inflatie. Bij ons was dat nog een kwartje...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Op de basisschool hadden we scheldpotje, elke keer als je schold moet je 1 euro in het potje doen, na een dag zat het al half vol en waren al mijn knaken op
triestquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef Lovely_90 het volgende:
ik vind het respectloos, als je weet waar mensen met deze ziekte doorheen gaan.
Ik vind vloeken en schelden sowieso laag bij de grond, verzin wat anders (niet het er bij mezelf nooit uitfloept, maar als dat gebeurt, ben ik er niet trots op en schaam ik me).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |