Mijn opa is gestorven aan aambeien, toon eens wat respect.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:35 schreef Aambeienkweker het volgende:
Wordt er echt schijtziek van, toon eens wat respect voor anderen in plaats van met ziektes te gooien, tuig
Ik wens je apoptose toe bij aarskanker klapjosti.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:44 schreef superdrufus het volgende:
Maar hoe moet ik me dan uiten als hagenees ?
Lekker zooitjes tokkies ga jij dan mee om...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef Braddie het volgende:
Terechte Klacht.
Er komen soms wat vrienden bij me langs, en als er dan een gesprek is wat een beetje loopt dan hoor je elke minuut minstens 5 keer het woord kanker.
Mensen die fout willen lijken en zelfs dat nog fout doen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die de krachtterm relateren aan de ziekte
shit happensquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:47 schreef Unischroef het volgende:
Het is uiteindelijk maar een relatief dodelijke ziekte.
Auto-ongelukken zijn ook relatief dodelijk, dat woord dan maar verbannen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:47 schreef Unischroef het volgende:
Het is uiteindelijk maar een relatief dodelijke ziekte.
auto-ongeluk-leierquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Auto-ongelukken zijn ook relatief dodelijk, dat woord dan maar verbannen?
Mijn opa is overleden aan ouderdomquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:49 schreef Unischroef het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood de een aan kanker de ander aan ouderdom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |