Ben ik al. Zit hoog, droog en warm.quote:
Tsja, ik kan t ook niet helpen, mag je iemand anders de schuld van gevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, was het alleen vergeten te zeggen
En anders de sneeuw en aan vervanging toe zijnde all weathers wel.quote:
Die kleine PeuRakker tussen je benen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik kan t ook niet helpen, mag je iemand anders de schuld van geven
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.quote:
Ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kleine PeuRakker tussen je benen?
welke maat heb je nodig?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En anders de sneeuw en aan vervanging toe zijnde all weathers wel.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb haar genomineerd als grootste FOK!slet.
Oh, wie is het?quote:
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.quote:
Jij zou toch al winterbanden moeten hebben? Anders mag je niet eens meer naar huisquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.
All weathers zijn net zo legaal. En ik wilde wachten met nieuwe banden vorige maand tot het nieuwe jaar. Geen geld en 3,5 week stilstaan als ik in India zit. Doe het volgende week ergens ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zou toch al winterbanden moeten hebben? Anders mag je niet eens meer naar huis
weet je wel hoeveel inch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh geen idee zo uit mn hoofd. Alfa 147, 2001, 1.6. Dat weet ik. En autopapieren heb ik op het moment niet hier.
Nee, niet uit mn hoofd. Kijk strax wel ff als ik de weg opga.quote:
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weetquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet uit mn hoofd. Kijk strax wel ff als ik de weg opga.Wordt nog wat. Er is 20 cm bijgevallen vannacht.
Ik las sletjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog een paar zgan setjes... dus pm maar als je het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |