Entonces tambien hablas mallorquin?quote:
Yup eerst deventer overstap en daarna in zwolle 6 minuten de tijd om een klote stuk te overbruggen wat je normaal al rennend moet doen. Neem er wat vertraging bij en de sneeuw, dat haal je dus niet. En dat betekend een half uur (minimaal) in de kou wachten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Via Deventer want ze hebben Nijverdal 3 jaar opgeknipt.
Dat moeten ze eens in het westen flikken.
that's the spiritquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, en anders was er ook vast niks uit gekomen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mocht niet op jezelf stemmen.
En jij hebt meer mannen op je luchtbed gehad dan sneeuwvlokken in Nederland.
ja wel een goede reden om kerstavond alleen? thuis te blijvenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup eerst deventer overstap en daarna in zwolle 6 minuten de tijd om een klote stuk te overbruggen wat je normaal al rennend moet doen. Neem er wat vertraging bij en de sneeuw, dat haal je dus niet. En dat betekend een half uur (minimaal) in de kou wachten.
Er is geen stationshal?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup eerst deventer overstap en daarna in zwolle 6 minuten de tijd om een klote stuk te overbruggen wat je normaal al rennend moet doen. Neem er wat vertraging bij en de sneeuw, dat haal je dus niet. En dat betekend een half uur (minimaal) in de kou wachten.
quote:
Kerstavond ben ik al alleenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:46 schreef rival het volgende:
ja wel een goede reden om kerstavond alleen? thuis te blijven
Dat wel, maar wachten is wachten en het blijft koud.quote:
Volgens mij vergeet je er een paar...quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het valt erg mee hoor
Joe heeft al een paar keer bij me geslapen, maar hij is zo goed als m'n broer
En barb dus
maar op het luchtbed gebeurt sowieso niks
Daar heb ik m'n eigen bed voor
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er een paar...
Maar die vielen tegen dus. Zegt genoeg over Barbie en Joey.
Seat Leon Cupra R?quote:
echt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Sneeuw, het sneeuwt al de hele morgen
Jij was ook 1 van de (on)gelukkigen?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er een paar...
Maar die vielen tegen dus. Zegt genoeg over Barbie en Joey.
In dat Enschedese heuvellandschap?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt?ik hoop dat t wat zuidelijker wel begaanbaar blijft
anders moet ik kerst bij jou doorbrengen
Ai, das minder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef Sanchos het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik best een landverrader. Ik heb een peugeot 106
Dat zijn nog flínke heuvelsquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In dat Enschedese heuvellandschap?
ik kan het je over ca een uur vertellen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt?ik hoop dat t wat zuidelijker wel begaanbaar blijft
anders moet ik kerst bij jou doorbrengen
+10quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ai, das minder.
Maar ik ook. Woon in Duitsland en rijd Alfa. Maar Alfa is geen verraad. Dat is genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |