Oh heb je de sambal rond de anus smeren tip van JURK! opgevolgd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef purplerose het volgende:
de poep sproeit door de kamer, ik herhaal, de poep sproeit door de kamer
en daarna minimaal 2 jaar papaverlofquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef dasorakel het volgende:
dan kan ie zn zwangere vrouw toch niet alleen laten? Ik vind dat ie naar dr toe moet, gelijk!
ja die kennen we nu ook wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef purplerose het volgende:
de poep sproeit door de kamer, ik herhaal, de poep sproeit door de kamer
Fantastisch inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef ebke het volgende:
Geweldig, heb ik de Last Shadow Puppets gemist
was niet hun beste werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef ebke het volgende:
Geweldig, heb ik de Last Shadow Puppets gemist
Ben je in ontkenning dat je purplerose stiekem heel leuk en lief vindt en graag verkiring met haar wil?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die kennen we nu ook wel.
Damn kom eens met iets origineels, je lijkt wel een papegaai
quote:
Die van mij niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn mama is Zeeuws. En mijn zus. En oom en tante en oma enzo.
God wat dans je als een wijf.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck doet danspasjes, zonder dat zn ouders het horen*
Daar ken ik een leuke (matige) grap over.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Naatje, ik heb net een sms verstuurd om je te koop aan te bieden voor 50cent. VInd je vast neit erg he?
printscreen als ie voorbij komtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Naatje, ik heb net een sms verstuurd om je te koop aan te bieden voor 50cent. VInd je vast neit erg he?
Ik bied 20 cent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
nee ze is fucking irritantquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben je in ontkenning dat je purplerose stiekem heel leuk en lief vindt en graag verkiring met haar wil?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |