jah sorryquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja en stiekem post jij gewoon door he mevrouwtje !
Dankjewel grote zusquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik hou toch van je hoor, broertje
yup.....quote:
Ook de vakantie aan het inluiden?quote:
yep, morgen verplichte ATV dag, net als vrijdag de 31e.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook de vakantie aan het inluiden?
Ik denk het laatste hequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup.....
Maar eerst de vrijdag nog maar
zou het hier in het weekend weer eens een beetje drukker zijn?
of zit iedereen alleen te feesten....
Niks mis mee toch? Ik ben tot de 3e vrijquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, morgen verplichte ATV dag, net als vrijdag de 31e.
Ohw, das wel lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, morgen verplichte ATV dag, net als vrijdag de 31e.
hmmm nog beterquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Ik ben tot de 3e vrij
ik moet door jouw laatste 2 opmerkingen aan de Kast denkenquote:
Nee, dat terwijl ik al vanaf 11 uur non-stop bezig ben geweest.quote:
Tot zienasquote:
Wuuut wat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet door jouw laatste 2 opmerkingen aan de Kast denken
Benny kan de letters niet meer uit elkaar houdenquote:
Dat heb ik altijd met niet gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Benny kan de letters niet meer uit elkaar houden
Ik heb de een af andere manier de neiging om vriending te tikken ipv vriendin. Weet niet hoe dat komt zit gewoon in mijn systeemquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de een af andere manier de neiging om vriending te tikken ipv vriendin. Weet niet hoe dat komt zit gewoon in mijn systeem
AI, Maar ik ga weer op bed liggen, hopelijk lukt slapen nu wel. straks kan pa hier al om 9.00 uur zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dat gebeurd mij ook nog wel eens
Succes met pitten en droom zachtquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AI, Maar ik ga weer op bed liggen, hopelijk lukt slapen nu wel. straks kan pa hier al om 9.00 uur zijn
Zijn nog wel een paar woorden waarmee het gebeurdquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de een af andere manier de neiging om vriending te tikken ipv vriendin. Weet niet hoe dat komt zit gewoon in mijn systeem
Glazen huis?quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:26 schreef Lutte het volgende:
Aaah gezellig, kan ik een keer wat langer slapen ben ik om half zeven wakker en kan niet meer slapen.
Maar wel zo naar Eindhoven!
Neeeeeuuuuuh!quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:27 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik jou alleen laten, want ga nu naar mijn werk rijden
mooi weer hequote:Op vrijdag 24 december 2010 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
ben op het werk
wat een weertje en wat een rij omstandigheden
Ja fantastisch, mag dalijk leuk naar het busstation lopen en het is maar afwachten of de bussen rijden.quote:
inderdaadquote:
mja, vrachtwagens mogen ook al niet meer in brabant rijdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:29 schreef Kally het volgende:
Whoot wij rijden niet meer in het Zuiden
ochtnedquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen Graseter, Kally en Crazy
hehe, hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 08:55 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat mijnkerstkaartjes er vandaag zijn
wij ookquote:
Oooow die lijkt me heel erg leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:58 schreef Kally het volgende:
Straks nog wat kerstkadootjes kopen, wil donkey kong voor de wii
vernie volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is een liedjes
Verniesbarnieba.
Verniesbarnieba prosperos berdieba.
kerstquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welk liedje? Ik kan er geen wijs uit van wat je nu zegt
die jahquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar welk liedje
Feliz navidad?
Verniesbardieba bedoel je.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar welk liedje
Feliz navidad?
Verniesbardieba.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Deze dus... weet je dat je het helemaal verkeerd uitspreekt
Hij zegt toch duidelijk Verniesbarnieba prosperos berdieba.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Feliz navidad, feliz navidad, feliz navidad prospero ano de felicidad!
Zo issie
Dan moet je je oren uit laten spuitenquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij zegt toch duidelijk Verniesbarnieba prosperos berdieba.
ja maar ....quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je je oren uit laten spuiten
wie wie wie wie wie wiequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:00 schreef Lutte het volgende:
Er komt iemand van The Voice bij Koffietijd.
Verniesbarniebaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero Ano y Felicidad.
DIE !!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie wie wie wie wie wie
Ben was net bij 538
Dat zeggen ze natuurlijk nog niet, kijkers vasthouden enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie wie wie wie wie wie
Ben was net bij 538
IK WIST HETquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
De originele tekst
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Prosperos bardieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Prosperos bardieba
I wanna wish you a Merry Christmas
From the bottom- of my heart.
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Prosperos bardieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Prosperos bardieba
From the bottom- of my heart.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Verniesbarnieba
Prosperos bardieba
Charlottequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zeggen ze natuurlijk nog niet, kijkers vasthouden enzo.
Ooh, het is Charlotte.![]()
Wat deed Ben dan op 538?
lolquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
Effe werken
Kusjes aan Bart omdat hij zo lekker eigenwijs is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
Effe werken
Kusjes aan Bart omdat hij zo lekker eigenwijs is
Roflquote:
Ik ben aan het werk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:12 schreef Lutte het volgende:
Ik word gestraft omdat ik geen zin heb om
mee naar de supermarkt te gaan.
Nu mag ik gaan stofzuigen en opruimen en poetsen.En Broer ligt natuurlijk nog in bed.
o lekker zuigen en poetsenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:12 schreef Lutte het volgende:
Ik word gestraft omdat ik geen zin heb om
mee naar de supermarkt te gaan.
Nu mag ik gaan stofzuigen en opruimen en poetsen.En Broer ligt natuurlijk nog in bed.
hier geen NL zender opstaan nuquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:14 schreef Lutte het volgende:
Grad Damen-Kerstmis zonder jou op TV Oranje. Day=made.
3fm of 100% NL hier, en op de tv TMF NL en TV Oranje/Sterren 24 om te lachen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier geen NL zender opstaan nu
Thuis meestal radio hollandio
Niks mis met 538. Bij ons staat een radio computer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hier staat 538 op
Wij kunnen geen andere zender ontvangen hier in het dorp
Als ik in Keldonk ben, en daar kom ik nogal eens, komt er ook maar één zender door en alleen telefoons met Vodafone doen het, en dan moet je nog op je kop gaan staan voor het raam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hier staat 538 op
gezellig hahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:16 schreef Lutte het volgende:
[..]_____!
Die stofzuiger en ik wegen evenveel, dat wordt leuk.
Hier normale skyradioquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:16 schreef Graseter het volgende:
Hier staat Skyradio Christmas meuk op.
op zich is NL ook gewoon goede muziek. Alleen de meeste kennen er maar een paar zangers vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
3fm of 100% NL hier, en op de tv TMF NL en TV Oranje/Sterren 24 om te lachen.
dopr ingegraven ofzo ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hier staat 538 op
keldonk ...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik in Keldonk ben, en daar kom ik nogal eens, komt er ook maar één zender door en alleen telefoons met Vodafone doen het, en dan moet je nog op je kop gaan staan voor het raam.
Oeeeh, nu VanVelzen bij SR!!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:30 schreef Lutte het volgende:
Mouwen opgestroopt, sop gemaakt. Huisvrouw Luttie, dit gaat het helemaal worden.
Keldonk nietquote:
goed bezig !!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:30 schreef Lutte het volgende:
Mouwen opgestroopt, sop gemaakt. Huisvrouw Luttie, dit gaat het helemaal worden.
jij hoort alleen wat je wil horenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef Graseter het volgende:
Wat de neuk zeggen ze in dat I wish you a merry christmas nummer?
We all want a peggy blowjob een paar keer en
We .. till we get sum.
Schud Kally wakkerquote:
ik sweer jou swa.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hoort alleen wat je wil horen
Ik was altijd in de overtuiging dat sneeuwkettingen hier niet mochten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
Politie limburg zuid rijdt met sneeuwkettingen aan
pliesie welquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was altijd in de overtuiging dat sneeuwkettingen hier niet mochten.
Nou dat kan ik je wel uitleggen hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
dan nog, waarom wil iedereen een merry blowjob?
hij komt wat te kortquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat kan ik je wel uitleggen hoor
zuid limburg ligt iets teveel sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was altijd in de overtuiging dat sneeuwkettingen hier niet mochten.
Ok.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat kan ik je wel uitleggen hoor
Een merryquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef Kally het volgende:
Ik weet niemand die een saggo blowjob wil
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een merry
Ik ben rond 17.00 bij jou voor uitleg.
jah zijn hier op de afdeling aan het opruimenquote:
gezelligquote:
Kerstinkopen hahaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
In de GRTDOJW is ook bijna niemand en de SR topics gaan langer dan een half uur mee.
GRTDOJW is gewoon svtom gewordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
In de GRTDOJW is ook bijna niemand en de SR topics gaan langer dan een half uur mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet! Het is overdag minder, maar 's avonds is het echt leuk, dan zitten er hele andere mensen (de mensen overdag zijn ook leuk, maar 's avonds zitten er meer mensen van 15-25, en Koen). Alleen nu is honkeytonk op vakantie en Ploertendoder weg van FOK!, dat maakt het wat stroef.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GRTDOJW is gewoon svtom geworden
Gek met kerst...quote:
jij ook Luttequote:
Hier ook en niet zo zuinigquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook Lutte![]()
Het sneeuwt hier eindelijk weer dus witte kerst[ afbeelding ]
Hier ligt 25 centimeter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook Lutte![]()
Het sneeuwt hier eindelijk weer dus witte kerst[ afbeelding ]
Feli Zero!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:24 schreef Zeroku het volgende:
[WIN] dubbel-DVD Imagine - John Lennon
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
CRVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
congrats Zero
Deze danquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind dat niet op frankrijk lijken.
Dat is duitsland.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef crv het volgende:
[..]
Deze dan
Kaysersberg gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel erg weinig sneeuw ....quote:
Duhhhh, dat is de Elzass Kaysersberg Haut Rhin Elzassquote:
Duitsland in Frankrijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:39 schreef crv het volgende:
[..]
Duhhhh, dat is de Elzass Kaysersberg Haut Rhin Elzass
vorig week behoorlijk sneeuw gehad en daarna is alles in 2 dagen weggeregend. We hadden zelfs een dag bijn 12 gradenquote:
Moet je hier in de Elzass ook niet zeggenquote:
BONTAGG EIN BANGUETTE BITTE!!EINZquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:42 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je hier in de Elzass ook niet zeggen![]()
Elsässer voelen zich niet Duits en niet Frans. Hun dialect is ook duits/frans door elkaar. Ze zijn een beetje schizo zeg maar
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
BONTAGG EIN BANGUETTE BITTE!!EINZ
sorry, wij proberen ook te werkenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, wij proberen ook te werken
dit is nieuw voor mij. ik sta te kijken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, wij proberen ook te werken
Is toch standaard bezigheid van grasetersquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
dit is nieuw voor mij. ik sta te kijken.
heb een graseter nog nooit iets anders zien doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef Graseter het volgende:
Mijn collega zit dvd hoesjes uit te printen en ik zit te FOK!en.
Zeg je wel eens wat zinnigs danquote:
vraag ik me ook wel eens afquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Lutte het volgende:
Ik ben zo mijn kamer op aan het ruimen, kom ik een potje met mijn verjaardagsgeld tegen. Ik was in mei jarig.
Dat is wel liefquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
Ik kreeg net nog een extraatje van 20 euro
Had al kerstpakket gehad, zo leuk
Lekker..... ik heb het nu druk in me hoofd... en vanavond nog drukkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga vanaaf met dekentje op de bank, lekkers en wijn erbij
/care, is gewoon mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die hoorde ik net ook.
Wat is daar eigenlijk kerst aan?
Tja kwestie van algemene kennisquote:
Ja. Gister rond 0:00 op de A58 stond een Range Rover schuin op de vluchtstrook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef iBenny het volgende:
Is er bij jullie veel sneeuw gevallen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja. Gister rond 0:00 op de A58 stond een Range Rover schuin op de vluchtstrook.
"Kijk mij een 4x4 hebben, ik kan lekker hard met deze sneeuw" Slip slip slip, vangrail.
Echt niet? Het heeft hier nog de hele ochtend gesneeuwd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier is dus helemaal niks, noppes, nadda gevallen
Het is hier zelfs minder gewordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt niet? Het heeft hier nog de hele ochtend gesneeuwd.
Wij hebben 25 centimeter over, kom maar halen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is hier zelfs minder geworden
Samen met jou in de sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben 25 centimeter over, kom maar halen.
Was je gisteren bij destin?quote:
Dan heeft mijn broertje jou gezienquote:
Ik had mijn meet outfit aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heeft mijn broertje jou gezien
Heb jij wel andere kleren?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had mijn meet outfit aan.![]()
Ik zag alleen maar 12 jarige schreeuwende meisjes.
uitsmijter met ham en kaas.quote:
Nee ik ga vandaag Pasen vieren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
Gaat er nog iemand vandaag al kerst vieren?
Eitjes zoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag Pasen vieren.
xdquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag Pasen vieren.
je moet even langs de dokterquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij zegt duidelijk Verniesbardieba.
neequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef iBenny het volgende:
of jullie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet even langs de dokter
Oren uit laten spuiten
hier wel (tilburg en rheden)quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef iBenny het volgende:
Ja ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
Gaat er nog iemand vandaag al kerst vieren?
Gij denkquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik
Spaanse familie heDie vieren eerste kerstdag op de avond van de 24ste.
Eerste kerstdag is een rust en uitbuikdag voor hun, en dan vieren ze tweede kerstdag gewoon op tweede kerstdag.
Vreemde mensen die spaanse mensen!
ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie spreekt er hier nou spaans![]()
Misschien als je hun taal spreekt begrijp je ze beter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik
Spaanse familie heDie vieren eerste kerstdag op de avond van de 24ste.
Eerste kerstdag is een rust en uitbuikdag voor hun, en dan vieren ze tweede kerstdag gewoon op tweede kerstdag.
Vreemde mensen die spaanse mensen!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Misschien als je hun taal spreekt begrijp je ze beter.
Trol paardquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Zeroku het volgende:
Wilders twittert: Minder islam in 2011
en rijden jullie alweer in brabants ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
Hallo, thuis, nu ben ik in een kerststemming
Heb je je lolbroek aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
KALLYYYquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
Hallo, thuis, nu ben ik in een kerststemming
Nopequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en rijden jullie alweer in brabants ?
Neen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en rijden jullie alweer in brabants ?
Kally?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat;
Dejar que alguien más aburrido
ben benieuwd wat ik dadelijk op de weg aantrefquote:
Alles rijd gewoon weer met normale snelheid als ik naar buiten kijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ik dadelijk op de weg aantref
Snelweg valt wel mee, je moet alleen niet met het OV willen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alles rijd gewoon weer met normale snelheid als ik naar buiten kijk.
o okquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alles rijd gewoon weer met normale snelheid als ik naar buiten kijk.
jullie killen het topicquote:
Ja ze zei dat ik zo'n lieve vriendin benquote:
nee ik zei:quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze zei dat ik zo'n lieve vriendin ben
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zei:
Ga iemand anders vervelen
En toen zei Bart: Kally?
Nee ik heb Firefox, die heeft dat niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
Bart que está haciendo realmente molesto! Traducir la página?
jawel hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben dus geen lieve vriendin
jij ook met spaans pratenquote:
evetquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben dus geen lieve vriendin
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef Kally het volgende:
Oke bart verziekt dit topic dus tot het volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |