quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb drie letters:
Een C.
Een C.
en
Een R.
Je hebt er dus maar 2... (verschillende)quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb drie letters:
Een C.
Een C.
en
Een R.
yepquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ben je vader van een dochter?
quote:
Sinds wanneer is synchroonspam een sport?quote:
Ik had geenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is synchroonspam een sport?
Dit was lettertrekken met teruglegging...quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt er dus maar 2... (verschillende)
Ah, de spelregels waren niet vermeld.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit was lettertrekken met teruglegging...
Ach, ze doen er toch niets mee... no problem!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had geen tijd meer voor vrije keus, want ik leverde m'n lijstje een paar seconden voor sluitingstijd in
Toen was hij nogquote:
Maar wel indrukwekkend lijkt me.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Twee maanden geleden stond ik nog aan Elvis' graf.
Dooie boel nog steeds daar op Graceland...
Mwoah, vooral de enorme lading gouden en platina platen zijn indrukwekkend.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar wel indrukwekkend lijkt me.
Maar om daar te lopen/zijn, is toch wel indrukwekkend? Daar waar Elvis een deel van zn leven heeft doorgebracht. Of is dat typisch iets vrouwelijks om dat te denken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, vooral de enorme lading gouden en platina platen zijn indrukwekkend.
Graceland is verder redelijk eenvoudig...
Ik was er in 2005 al een keer geweest, toen had ik dat gevoel meer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar om daar te lopen/zijn, is toch wel indrukwekkend? Daar waar Elvis een deel van zn leven heeft doorgebracht. Of is dat typisch iets vrouwelijks om dat te denken?
Ja, dan is de beleving wel anders inderdaad denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was er in 2005 al een keer geweest, toen had ik dat gevoel meer.
Nu voor de 2e keer zie je het toch als een soort van een attractie...
het vorige uur ook al..quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:33 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, afdraaien die nummers.
Begint dat gezeik nu al....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |