Volgens mij ben ik nog ouder... NKOTB hebben mijn belangstelling ook nooit gehad.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik ook niet van je verwacht hoor
Je bent eerder uit het NKOTB-tijdperk

Dan zijn de bands ook het leukst denk ik. Maar ik was nog vrij jong en vond het helemaalquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze leren kennen toen ze nog speelden voor 3 man een een paardenkop (dat was ik dan).
Zelf opbouwen en afbreken, geen hysterische fans en een biertje na afloop met ze doen.
Totdat 'Doris Day en anders stukken' uitkwam, toen was het afgelopen met de kleinschaligheid.
Wij haakten toen maar af...

http://radioplayer.omroep.nl/radio2-top2000-2010-video/quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef fratsman het volgende:
Stopt cultura er mee bij het journaal?

quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
De gitaar met 'glimmers'? Die had ik ook

Ik heb hem inmiddels teruggemaild.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman heeft je gepmd... dus komt goed!!

quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vertelde mijn vriendin net wat ik van Take That vind..nu moet ik één nacht alleen..

Ik denk dat ze ook wel fans uit '73 haddenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog ouder... NKOTB hebben mijn belangstelling ook nooit gehad.

quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vertelde mijn vriendin net wat ik van Take That vind..nu moet ik één nacht alleen..

Ik heb het gezien... dat mailadres is van ons gezamenlijk... Thnxquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels teruggemaild.
@Madmaster ik heb je een mail gestuurd met de lijst

Misschien wel... maar ik ken er maar weinig..quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel fans uit '73 hadden

Ik mis de blusdekens van Mienquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Iemand nog een kachel van DRU nodig?

Ben je vader van een dochter?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:01 schreef het_fokschaap het volgende:
nog even mijn voorkeuzelijstje:
Frank Sinatra - It was a very good year (1965)
Emerson, Lake & Palmer - Lucky man (1971)
ABBA - Eagle (1978)
Kate Bush - The man with the child in his eyes (1978)
Michael Jackson - One day in your life (1981)
Jacksons - Can you feel it (1981)
David Bowie - China girl (1983)
Hans de Booij - Annabel (1983)
Henny Vrienten & Herman Brood - Als je wint (1984)
Frankie goes to Hollywood - The power of love (1984)
Alphaville - Forever young (1984)
Bruce Springsteen - I'm on fire (1985)
Alison Moyet - All cried out (1985)
Cyndi Lauper - True colors (1986)
Marco Borsato - Dochters (2008)

Kan je terughalen via de mail die je terug heb gehad.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef peaceman het volgende:
Ik weet mijn lijstje niet eens meer

Ontvangen, dank!!!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels teruggemaild.
@Madmaster ik heb je een mail gestuurd met de lijst

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:59 schreef Wilskracht het volgende:
Balen moet over ruim een uur weg.
Maar ja mijn neefjes doen mee aaan een kerstspel en dag mag oom niet ontbreken.
En 1 van de dames van Boney Mquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef fratsman het volgende:
Zat Kareem Abdul Jabbaar bij Les Humphries singers?

Schandalig, zou er altijd in moeten staan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fire..voor het eerst sinds 2002 weer in de lijst

Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schandalig, zou er altijd in moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |