En die lampjes op de mic's geven aan wat ze doen, rood is iig on air en volgens mij is oranje onderling, maar oranje weet ik niet zeker.quote:
trolollloloquote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan nemen ze jingels en dergelijke op
Ik vind ze geniaalquote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik dat echt een jankband.
Dacht het nietquote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
hahahaen zondag naar de kerk!
ik zie het somber in, inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Qunix het volgende:
Bedoel ik!
Gaat verder en nu krijg je blof
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Was net vakken aan het vullen bij de AH, het winkelcentrum waar wij zitten wordt verbouwd dus ligt er allemaal zand en is de winkel hardstikke glad, kwam er zo'n klant die zegt tegen haar kind: "Niet glijden, niet glijden" En ze zijn het op de manier van "niet likken"ik lag helemaal dubbel
"Deel 2"quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Was net vakken aan het vullen bij de AH, het winkelcentrum waar wij zitten wordt verbouwd dus ligt er allemaal zand en is de winkel hardstikke glad, kwam er zo'n klant die zegt tegen haar kind: "Niet glijden, niet glijden" En ze zijn het op de manier van "niet likken"ik lag helemaal dubbel
Denk het ook...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zie het somber in, inderdaad
joe, primaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, bijna onderweg naar de Markt. Ik neem de grote camera me, dus hopelijk goede pics.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die zanger in vier jaar niks aan zn aambeien heeft laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |