Nee inderdaad ben een paar dagen niet in dit topic geweest. Zat meer in andere topics, vind het af en toe te snel gaan hier en de onderwerpen spreken me ook niet meer altijd aan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk was je er weer eens, had je de hele week nog niet gezien
Bofkont jijquote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Draaide afgelopen zaterdag weer lekker, deze baas.
Omdat jij wel naar speedy j bent geweestquote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer
Ben een pechkont
Tja,,iedereen had me laten stikken op de meet, dus dacht ik: laten we maar de poema gaan..wist niet eens dat hij draaidequote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat jij wel naar speedy j bent geweest
Waar komt 't door?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef missbehavin het volgende:
Ja, slaappilletje er in en hopelijk eens een goede nacht...
Mooizo, nu lekker slapen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
Thuis
Met m'n tante is alles goed, gelukkig.
Nee, zorgen...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar komt 't door?
Is knorrie luidruchtig?
Ahwquote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zorgen...
En knorrie ligt in zijn hokDie zal wel geschrokken zijn net, gigantische vuurwerk knal. En biggels schieten nogal snel in de stress
Och, zieltjequote:Op donderdag 23 december 2010 23:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja,,iedereen had me laten stikken op de meet, dus dacht ik: laten we maar de poema gaan..wist niet eens dat hij draaide
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
Thuis
Met m'n tante is alles goed, gelukkig.
Vaker in de ochtend blowenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zorgen...
En knorrie ligt in zijn hokDie zal wel geschrokken zijn net, gigantische vuurwerk knal. En biggels schieten nogal snel in de stress
Ja best zielig.. Zijn hok staat naast het huis.quote:
I knowquote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet echt zo gegaan.
Krijgt ie het dan niet koud?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best zielig.. Zijn hok staat naast het huis.
Goede vraag idd... Van een warm huis naar buiten de kou in, wordt ie niet ziek?quote:
Je zei zelf dat je niet naar de meet zou komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm,,interessant dat jij dat weet.
Kunnen ze niet gewoon binnen blijven (zonder hok)? Of vreten ze dan alles op wat ze te zien krijgen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best zielig.. Zijn hok staat naast het huis.
Big is tough! Hij heeft een vacht en een geisoleerd hok met een baal stro.quote:
Wanneer gaan we rijden?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag idd... Van een warm huis naar buiten de kou in, wordt ie niet ziek?
Ik hoef mijn paard deze dagen ook niet zonder deken buiten te zetten, dan is ie doodziek de volgende dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |