V&D.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Balen vrouw.
Als je nog bij de V&D werkte had ik je vandaag gezien.
De dag dat Krea een Juwel koopt, is de dag dat de wereld vergaatquote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt me door?
[..]
Aw, jammer. Ik heb nog een vrijwel nieuwe Juwel bak staan, alleen is die 100x50x50.
Ik weets. Maar 60 hoog is sowieso genoeg. Ik vind het alleen wel mooi als ie hoog is.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar met waterhoogte moet je dus rekening houden. Sommige vissen hebben ja een bepaalde waterhoogte nodig. Maar dat weet je vast wel.
...krijg ik spijt van. Wil over een paar maanden alsnog zout. Vind die vissen gewoon veel mooier en de bak ook. TIs wel duurder, maar ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
Toch wel zout? What happened met de gezelschapsbak en de malawi's?
Mja, het is wel echt prachtig inderdaad. Dan maar eventjes sparen en flink inlezen en leren, maar dan heb je wel een geweldig aquariumquote:Op donderdag 23 december 2010 22:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weets. Maar 60 hoog is sowieso genoeg. Ik vind het alleen wel mooi als ie hoog is.
[..]
...krijg ik spijt van. Wil over een paar maanden alsnog zout. Vind die vissen gewoon veel mooier en de bak ook. TIs wel duurder, maar ja.
Ja kudo's enzo. Maar ik wil een design aquarium. (Giesemann of Fluval ofzo).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Techno het volgende:
Aw, jammer. Ik heb nog een vrijwel nieuwe Juwel bak staan, alleen is die 100x50x50.
Heb je die boekjes van de beurs toen nog? Of was dat Giesemann?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kudo's enzo. Maar ik wil een design aquarium. (Giesemann of Fluval ofzo).
Sowieso, het feit dat jij het gekocht hebt en de gedachte erachter maakt dat ze het hoe dan ook wel tof moet vinden.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pandora armband en wat bedeltjes. Ik werd iets te enthousiast met de bedeltjes. Maar ik denk dat ze het wel leuk vind.
1 boekje kan ik niet vinden. Dat was de mooiste. Die andere is idd Giesemann.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
Heb je die boekjes van de beurs toen nog? Of was dat Giesemann?
Ik kan het zo kopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
Mja, het is wel echt prachtig inderdaad. Dan maar eventjes sparen en flink inlezen en leren, maar dan heb je wel een geweldig aquarium
Oh, damn. Die had mooie aquaria... Ik weet de naam niet meer. Was wel Duits geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 boekje kan ik niet vinden. Dat was de mooiste. Die andere is idd Giesemann.
E. even vragenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het zo kopen.. Maar ik moet ff 100% zeker weten dat de vloer 500+kg aankan.
. Dan ga ik daarna bestellen.
Waar ga je die bak neerzetten dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het zo kopen.. Maar ik moet ff 100% zeker weten dat de vloer 500+kg aankan.
. Dan ga ik daarna bestellen.
"oh dat gaat wel goed" zonder te checken vond ik wat laks...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
E. even vragenDie kan dat precies vertellen waarschijnlijk.
....links naast de schoorsteen.quote:
Tip, zet hem zover mogelijk uit direct zonlicht i.v.m. algen.quote:
Is het... Mja, je kan ook een bouwkundige vragen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
"oh dat gaat wel goed" zonder te checken vond ik wat laks...
[..]
....links naast de schoorsteen.
Het eea hangt natuurlijk ook wel af van de plaatsing (waar je heipalen staan er dergelijke).quote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het... Mja, je kan ook een bouwkundige vragen.
Waarom denk je dat ik adviseer het een bouwkundige te vragen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eea hangt natuurlijk ook wel af van de plaatsing (waar je heipalen staan er dergelijke).
Hoe oud is het pand, in wat voor soort grond zijn de palen gerost, is het een appartementencomplex, is het een draagmuur waar die tegenaan staat etc.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het eea hangt natuurlijk ook wel af van de plaatsing (waar je heipalen staan er dergelijke).
130x50 is een vrij fors oppervlak natuurlijk.
Denk dat dat idd het verstandigste is, zeker omdat het houten vloeren zijn volgens mij, of niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Kreator het volgende:
Ik kan de bouwtekeningen zo opvragen bij de gemeente. Zal ik volgende week ff doen.
Beton. Dat scheelt.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Kluts het volgende:
Denk dat dat idd het verstandigste is, zeker omdat het houten vloeren zijn volgens mij, of niet?
Beter het tot op de bodem uitzoeken dan dat je ineens bij je onderburen naar beneden kijkt.
Ja ik merk het.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey Bos trouwens![]()
Tis een beetje stil momenteel
Niet echt mijn smaak, sorryquote:
Het klinkt productiever dan mijn dag iigquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
Ik ben trouwens ook zo weer off denk ik, of ik ga even nog in een nieuw boek starten .
Lange zware dag gehad. Eerst een uitvaart van tante helaas. Daarna etentje op het werk, en daarvoor zelfs een meditatiesessie (past wel bij de sfeer van het werk--> spirutueel centrum). Nu dus best wel moe thuis en morgen redelijk vroeg met pa de laatste kerstinkopen doen van het jaar.
Ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zitten er nog kerstkransjes in de boom?
Okee Succes dan morgenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het klinkt productiever dan mijn dag iig![]()
Ik duik er ook zo in, morgen gaat de wekker om 4 uur weer.. Ik krijg het alleen maar niet warm..
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
Ik ben trouwens ook zo weer off denk ik, of ik ga even nog in een nieuw boek starten .
Lange zware dag gehad. Eerst een uitvaart van tante helaas. Daarna etentje op het werk, en daarvoor zelfs een meditatiesessie (past wel bij de sfeer van het werk--> spirutueel centrum). Nu dus best wel moe thuis en morgen redelijk vroeg met pa de laatste kerstinkopen doen van het jaar.
Ik heb dit jaar braaf geen kilo's kransjes gehaaldquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik heb er na die ene geen meer op. Hebben?
Waar werk je nu dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Morgen half dagje wekker. Alleen in de ochtend werken.Dat terwijl ik de eerste 4 uur sowieso alleen maar mijn best doe niet in slaap te vallen en voor de rest geen flikker gedaan krijg.
Draaide afgelopen zaterdag weer lekker, deze baas.quote:
Eindelijk was je er weer eens, had je de hele week nog niet gezienquote:
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Morgen half dagje wekker. Alleen in de ochtend werken.Dat terwijl ik de eerste 4 uur sowieso alleen maar mijn best doe niet in slaap te vallen en voor de rest geen flikker gedaan krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |