Don't fuck with me woman. Ik ben de serieskoning met m'n 2.4TB, T.E.D. en permanente epguides link.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Kluts het volgende:
Wat weet jij daar nou van, heb je ze allemaal gezien?
Ja? Dus? En?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Don't fuck with me woman. Ik ben de serieskoning met m'n 2.4TB, T.E.D. en permanente epguides link..
Heb je gelijk in, de meeste diepte kwam nog (vond ik) in die aflevering met die twee zusjes, waarvan er dan prompt een weer uit beeld verdwijnt, dus dan heb je nog niks. Toch vond ik die serie wel boeien, dat het maar 6 afleveringen zijn dit seizoen vind ik wel bagger.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dit was het eerste seizoen. Dat is maar 6 afleveringen.
Nieuwe seizoen is ook met alleen maar nieuwe schrijvers, ze zijn niet tevreden.
Op zich terecht, het idee en de setting is tof, maar na "seizoen"1 weet je amper wie er allemaal eigenlijk in spelen. Geen diepte in de personages zegmaar.
Mwah.quote:
Ja, maar het volgende seizoen wordt dus beter! Ik vind het wel een cool uitgangspunt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, de meeste diepte kwam nog (vond ik) in die aflevering met die twee zusjes, waarvan er dan prompt een weer uit beeld verdwijnt, dus dan heb je nog niks. Toch vond ik die serie wel boeien, dat het maar 6 afleveringen zijn dit seizoen vind ik wel bagger.
Tja zat ik maar zo in elkaarquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Van je stokbrood? Morgen beter
Mwah? Stel je voor wat je allemaal met een kut kan doenquote:
Waaruit moet dat blijken dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand heeft meer verstand van smaak dan ik.
Je kan het ook uitkotsenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja zat ik maar zo in elkaar
Ik word al moe als ik er aan denk.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
Mwah? Stel je voor wat je allemaal met een kut kan doen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik er aan denk.
Was ik al mee bezigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwah? Stel je voor wat je allemaal met een kut kan doen
Ik denk er niet aan, dus word ook niet moe.quote:
Ben je sexueel gefrustreerd?quote:
Je denkt liever aan piemels?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
Ik denk er niet aan, dus word ook niet moe.
Ik hoorde ergens dat iemand anders dat was. MAar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde trouwens dat jij Yuki gebatst had, klopt dat?
Dat is niet correct, dus ben benieuwd wie dat de wereld in geholpen heeft.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je sexueel gefrustreerd?
Nee, daar word ik misselijk van.quote:
Of is het zo dat als Yuki gaat "koffiedrinken" ze helemaal niet gaat "koffiedrinken"?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat iemand anders dat was. MAar ik kan het mis hebben.
Het kan natuurlijk ook allebei kloppen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef Kreator het volgende:
Ik hoorde ergens dat iemand anders dat was. MAar ik kan het mis hebben.
Ik heb al een hoop bijnamen gehoord voor sperma, maar koffie is nieuw.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Kluts het volgende:
Of is het zo dat als Yuki gaat "koffiedrinken" ze helemaal niet gaat "koffiedrinken"?
Oh, dat zou ik niet meer weten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet correct, dus ben benieuwd wie dat de wereld in geholpen heeft.
Ben je niet in de war met Barbie?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je sexueel gefrustreerd?
Huh? Nu ben ik geneigd de vraag anders te gaan formuleren.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Barbie?
Nee die tijd heb ik wel gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook uitkotsenVan een stokbroodje met kaas en mayonaise ga je echt niet dood hoor.
Ga die vraag eens anders formulerenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Nu ben ik geneigd de vraag anders te gaan formuleren.
Wie heeft Yuki gebatst dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga die vraag eens anders formuleren
Ik kreeg een oh oh Cherso associatie, maar dat moet Oh oh Malta zijn.quote:
Oh, ik noem Barb altijd Barbiequote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wie heeft Yuki gebatst dan.
You asked for it!
Same differencequote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg een oh oh Cherso associatie, maar dat moet Oh oh Malta zijn.
Oja. Nee, dan heb ik het wel goed gehoord.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:00 schreef Kluts het volgende:
Ik kreeg een oh oh Cherso associatie, maar dat moet Oh oh Malta zijn.
Koosnaampjes. De verwarring.quote:
Ik snap jequote:
We kunnen bij jou altijd de l er nog tussenuit halen..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef Kluts het volgende:
Ik ben blij dat mijn nick amper verkoosnaamd kan worden.
Spuit 51984168713866quote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Wie maakt er eens een schema wie met wie geneukt heeft?
Ask Ripley.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Wie maakt er eens een schema wie met wie geneukt heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |