is dat er al dan?quote:
Vergeet die van Ripley niet. Die is vast nauwkeurigerquote:
boudibou bedoel je? Die heeft niks goedquote:
Ja, maar die lijst is zo antiek dat de meesten er gelukkig niet opstaan.quote:
daarom, van de meesten weet ik voor zeker dat het niet waar is.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Kreator het volgende:
Die lijst van Boe bestaat ook uit 80% speculaties ofzo..
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
Vergeet die van Ripley niet. Die is vast nauwkeuriger
quote:
Rip wel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef Techno het volgende:
Mja, Rip lig nu lekker op een strandje in Thailand.
quote:
damn, dat is zwaar klote, ga je er nog overheen komen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:11 schreef Samzz het volgende:
Let je even niet op, zie je Ajax voetballen
Oh, gelukkig, alleen een spotje
serieus?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al mijn centjes uit gegeven aan mijn moeders kerstcadeautje.
Ik denk het wel, Two and a half Menquote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn, dat is zwaar klote, ga je er nog overheen komen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel, Two and a half Men
Balen vrouw.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat voor bak denk je aan? Qua formaat en zulks?
Ze werkte niet in het centrum he.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Balen vrouw.
Als je nog bij de V&D werkte had ik je vandaag gezien.
Hee, Snuit. Hoe is 't met die loods afgelopen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
thuis.......... dat was te lang werken vandaag
Dit was mijn laatste geld, had ik bewaard voor kerst, mijn moeder heeft me de laatste paar maanden gigantisch overal meegeholpen en altijd treinkaartjes en geld voorgeschoten. Dus ik wilde wel iets tofs kopen. En volgende week krijg ik mijn geld van het uitzendbureau.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
serieus?als ik geen geld had, had ik geen geld, dat begrepen mn ouders echt wel
Zoutwater. 130x50(diep)x60 of 70 hoog.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef Techno het volgende:
Wat voor bak denk je aan? Qua formaat en zulks?
een mooi hoopje as en drek van het water enzo..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, Snuit. Hoe is 't met die loods afgelopen?
Lengte x breedte x hoogte. En dan waarschijnlijk niet de waterhoogte, maar glas hoogtequote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Kreator het volgende:
San, weet jij dat? Als ergens staat: 120x60x50
Is 60 dan de diepte of de hoogte?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lengte x breedte x hoogte. En dan waarschijnlijk niet de waterhoogte, maar glas hoogte
quote:
Aah, bijna kerst!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
thuis.......... dat was te lang werken vandaag
Toch wel zout? What happened met de gezelschapsbak en de malawi's?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoutwater. 130x50(diep)x60 of 70 hoog.
Pandora armband en wat bedeltjes. Ik werd iets te enthousiast met de bedeltjes. Maar ik denk dat ze het wel leuk vind.quote:
Ja, maar met waterhoogte moet je dus rekening houden. Sommige vissen hebben ja een bepaalde waterhoogte nodig. Maar dat weet je vast wel.quote:
Nee kloptquote:
Je hoeft niet meteen arrogant te doen hoor.quote:
Je hebt ook bedrijven die hoogte*breedte*diepte doen.quote:
Je hebt me door?quote:
Aw, jammer. Ik heb nog een vrijwel nieuwe Juwel bak staan, alleen is die 100x50x50.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Kreator het volgende:
Zoutwater. 130x50(diep)x60 of 70 hoog.
Laat me nou ook eens een keertjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen arrogant te doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |