Oh daar wilde ik op stemmenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arcee met die grijze kat waar sneeuw op het koppie valt. Daar heb ik 2 of 3 jaar geleden al eens op gestemd.
Haha ja ik wilde al de nooddiensten inschakelenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Anders crasht Firefucks zodra je een nieuw deel wilt openen
Elk jaar dezelfde kat en dezelfde sneeuw.quote:
Ik zat al helemaal te stressen, ik hoorde jullie al gillenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja ik wilde al de nooddiensten inschakelen
sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal te stressen, ik hoorde jullie al gillen![]()
Ik heb zelfs nagels gebetenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal te stressen, ik hoorde jullie al gillen![]()
Nou ja als het met jouw goedkeuring is gebeurd zie ik het probleem niet zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef omearos het volgende:
Heb er nooit zo bij stil gestaan. Heb toen met het WK nog wel meegeholpen met avaters oranje maken, was toen een topic voor. Zou wat moois zijn dat iemand een prijs wint met iets waar ik tijd in heb gestoken.
Ohquote:
Ja das toch pech dan? Ik doe ook niet mee met hardloopwedstrijden want ik kan niet hardlopen. Of met fotografie-wedstrijden met foto's van anderenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar veel mensen kunnen het zelf niet maken...
Ontzettend luvquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhDas wel liefde, min of meer, toch?
Voortaan voor jezelf de allermooiste maken als je graag mee wilt doenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:12 schreef omearos het volgende:
Heb er nooit zo bij stil gestaan. Heb toen met het WK nog wel meegeholpen met avaters oranje maken, was toen een topic voor. Zou wat moois zijn dat iemand een prijs wint met iets waar ik tijd in heb gestoken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das toch pech dan? Ik doe ook niet mee met hardloopwedstrijden want ik kan niet hardlopen. Of met fotografie-wedstrijden met foto's van anderen
Dan moet je zachter fucken hoor, als d'r fire vanaf komt...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Anders crasht Firefucks zodra je een nieuw deel wilt openen
Ik zat er vandaag nog aan te denkenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
Moeten we trouwens niet een keer een andere OP hebben hier?
ik doe nooit mee met zulke verkiezingenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voortaan voor jezelf de allermooiste maken als je graag mee wilt doen
Jeetje wat een vefrgelijking ook meteen weerquote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das toch pech dan? Ik doe ook niet mee met hardloopwedstrijden want ik kan niet hardlopen. Of met fotografie-wedstrijden met foto's van anderen
Ik zit echt hardop te lachenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat een vefrgelijking ook meteen weer![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeetje wat een vefrgelijking ook meteen weer![]()
Als iemand een avatar voor jou maakt, in opdracht, is het toch jouw avatar?
*Even het hoofdstuk intellectueel eigendom openslaan trouwens
Ja en het is een overblijfsel van de sc van het Eurovisie?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat er vandaag nog aan te denkenHijs zo leegjes
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk. Een eigen verhaaltje in ieder geval?quote:
Nou ja mij zal het jeukenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk het nietNatuurlijk trek je het dan heel ver door, en als de 'maker' het prima vindt is er niks aan de hand. Maar ik weet niet
ik vind het toch een beetje raar
Ja ESF ging toen op slotquote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en het is een overblijfsel van de sc van het Eurovisie?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef omearos het volgende:
vaste bezoekers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en het is een overblijfsel van de sc van het Eurovisie?
Oh ik mis Tombo nog!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:18 schreef omearos het volgende:
vaste bezoekers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, tijdelijk forum hè. Die zochten toen een ander onderkomen...quote:
ow ja!quote:
Tja, daar kwam ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, tijdelijk forum hè. Die zochten toen een ander onderkomen...
1 | [img]http://i.fok.nl/usericons/180867/chickferrari.png[/img] [img]http://i.fok.nl/usericons/257772/kerstkuiken10.gif[/img] [img]http://i.fok.nl/usericons/304935/sneeuwoogbal.gif[/img] [img]http://i.fok.nl/usericons/111400/fok.gif[/img] [img]http://i.fok.nl/usericons/147511/rkbviq.jpg[/img] [img]http://i.fok.nl/usericons/28827/oie_glitters.gif[/img] [img]http://i.fok.nl/usericons/266257/muts_met_ogen.gif[/img] [img]http://i.fok.nl/usericons/235382/pluizigava.png[/img] |
Plaatje erbij?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef -Miauw- het volgende:
Oh tof OmearosIk zal wel even kijken of ik er een verhaaltje bij kan verzinnen. Iemand anders nog ideeën?
ik zie hetquote:
Maar doet dat niet een beetje aan FHF denken?quote:
Toedelsquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar doet dat niet een beetje aan FHF denken?
Ik heb meteen zin om kassa te spelenquote:
heerlijk kleurrijk geldquote:Op donderdag 23 december 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb meteen zin om kassa te spelen
Jaquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef omearos het volgende:
Zo, nu heb ik ook een avatar van 60x60 pixels
Nee, maar we willen méér, extra, iets erbijquote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik hoor dat mijn OP wordt afgekraakt?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kom niet aan tombo's OP's/Wiki's
sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kom niet aan tombo's OP's/Wiki's
Nee joh, grapjequote:
Ik liep door een straatje waar ik nooit kwam maar ik had het kunnen weten...quote:
ouch!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik liep door een straatje waar ik nooit kwam maar ik had het kunnen weten...
Er lagen overal brokken ijs op de grond en net toen ik voorbij liep kwam er een stuk ijs naar beneden
En nu? Bloedt het erg?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik liep door een straatje waar ik nooit kwam maar ik had het kunnen weten...
Er lagen overal brokken ijs op de grond en net toen ik voorbij liep kwam er een stuk ijs naar beneden
Nou het leek erger dan het is geloof ik maar ik schrok me dood!quote:
Niet meer, of een stuk minder in ieder geval.Ik schrok me echt wezenloos, er vlogen allemaal ramen openquote:
Oh iemand gooide zeker een raam open en toen brak al dat ijs natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet meer, of een stuk minder in ieder geval.Ik schrok me echt wezenloos, er vlogen allemaal ramen open
Liefquote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh iemand gooide zeker een raam open en toen brak al dat ijs natuurlijk.
Klote zeg. Kusje op je bolletje. Hou het ff goed in de gaten, en doe er ijs op ofzo, anders loop je met kerst met zo'n mooi ei op je harses![]()
Hahaha ja ik klonk minstens alsof ik vermoord werdquote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef omearos het volgende:
Hoofd bloedt altijd flink
Kan me voorstellen dat je je kapotschrikt, ik zou flink gillen/schreeuwen denk ik
Ik moet er eigenlijk wel om lachen. Zo typisch iets voor mijquote:
Het viel wel meequote:Op donderdag 23 december 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat eng en pijnlijk zo op je bolletje
Was het ook een erg donkere straat?
Je overdrijft wel een beetjequote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
WAT EEN CHAOS MIAUW, WAT EEN AVONTUUR.
We zijn blij dat je nog onder ons bent
quote:
Past wel bij drquote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Jennifur die Ariel wilt gaan zingen, ik heb het niet meer![]()
Gelukkig kunnen we ons nog ff voorbereiden
Dat wel, geen hond zou het anders willen zingenquote:
Wat een liedkeuze ookquote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wel, geen hond zou het anders willen zingen
Koenquote:
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat er vandaag nog aan te denkenHijs zo leegjes
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:07 schreef tombolafan het volgende:
zoiets?
V&A Slowchat!
Waar we gezellig kletsen de hele dag.
Wees welkom, schuif aan!
De vaste gasten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is hier te vinden
Ik heb er nu een kassa in gegooid, maar ga je gangquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal ik nog iets leuks Photoshoppen met een marktkraampje?
Ja, idd koud!quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gaat welThanks
![]()
Wat is het koud zeg
Ja die windquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die wind![]()
In mijn slaapkamer heb ik een deur naar het balkon maar die sluit niet meer zo goed. Echt, ik waaide bijna mijn bed uitWilde de katten gebruiken als tochtstrip
Meen je nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lig tegenwoordig onder een tweepersoonsdekbed EN een eenpersoonsdekbed en dan ook nog met een fleecedekentje ertussen want in mijn slaapkamer vriest het bijna
Geen idee eigenlijk, maar volgens mij sowieso dunne (buiten)muren, en geen kachel aan enzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meen je nietHeb je geen dubbele beglazing ofzo?
![]()
Mijn huis is best goed geïsoleerd maar de deur in de slaapkamer kreeg nieuwe rubbers en nu gaat de deur gewoon niet goed meer dicht.
Ja mooi Tomboquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:07 schreef tombolafan het volgende:
zoiets?
KATJING
[ afbeelding ]
Welkom in de V&A Slowchat!
Wees welkom, schuif aan!
De vaste gasten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Kon je wel enigzins comfortabel op je zere hoofd slapen?quote:
Ik heb gelukkig ook nog een onbeschadigde kant waar ik inderdaad normaal op kon liggen maar ik heb niet heel erg goed geslapen neequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kon je wel enigzins comfortabel op je zere hoofd slapen?
Goedequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:45 schreef pgrferrari het volgende:
Tombo moet van vaste gasten vaste klanten maken
Ik moet niksquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:45 schreef pgrferrari het volgende:
Tombo moet van vaste gasten vaste klanten maken
Dat mag jequote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet niks
Maar wel een goeie
Ja gister ook alquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lig tegenwoordig onder een tweepersoonsdekbed EN een eenpersoonsdekbed en dan ook nog met een fleecedekentje ertussen want in mijn slaapkamer vriest het bijna
mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
V&A Slowchat!
Wees welkom, schuif aan!
De vaste klanten:
Tijd voor een vent Tomboquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar wel bijnaquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, zo ff weg.
En ook mijn meisje bellen![]()
Nee, nog niet officieel
Wat moet ik vertellen dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je nu al vertellen wie of wat het is, of het is nog steeds de grote 'hihihi ik zeg een beetje maar lekker eigenlijk helemaal niks'-show
woont ze zo ver weg?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als het goed is komt ze in januari hierheen
hoever is wel te doen? Verschilt pp, heb een vriend die vond een vriendin in Parijs nog niet zo ver wegquote:
Ongeveer 110km.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef omearos het volgende:
[..]
hoever is wel te doen? Verschilt pp, heb een vriend die vond een vriendin in Parijs nog niet zo ver weg
Een foto, hoe ze er uit ziet, waar je d'r van kent, hoe oud ze is, wat ze doet, hoe serieus het is, etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen dan?
Ik ga offcourse geen naam hier neerzetten.
ow, da's dichter bij elkaar dan Drizzt en ik. Prima te doen. Allebei een auto of wordt het OV?quote:
Ja pgrquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een foto, hoe ze er uit ziet, waar je d'r van kent, hoe oud ze is, wat ze doet, hoe serieus het is, etc. etc. etc.
Ik heb een auto, en allebei OV.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef omearos het volgende:
[..]
ow, da's dichter bij elkaar dan Drizzt en ik. Prima te doen. Allebei een auto of wordt het OV?
Doe maar rustig iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook nog een onbeschadigde kant waar ik inderdaad normaal op kon liggen maar ik heb niet heel erg goed geslapen nee![]()
Maar ff rustig aan doen vandaag
Nou iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt he, nominatie voor domste topic 2010. Op de valreep
Oh wauw, je bent echt druk he de komende dagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zo de eerste visite is de deur uit, ff op adem komen![]()
PGR wat een leuk plaatje
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zo de eerste visite is de deur uit, ff op adem komen![]()
PGR wat een leuk plaatje
Ja, en net na de visite meteen op de fiets gestapt om nog ff snel m'n lenzen op te halen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw, je bent echt druk he de komende dagenPisces als gastvrouw
![]()
Potje staat op
Heldinquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en net na de visite meteen op de fiets gestapt om nog ff snel m'n lenzen op te halen. [ afbeelding ]
Die gladde straatjes, nu weet ik waarom ik al dagen niet op de fiets stap, zweet in de nek en bijna onderuit
Dat is alleen voor de nachten dat ik alleen lig, als er een vent bij me is dan is dat idd niet nodigquote:
Het was pure nood, lopend zou te lang duren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heldin![]()
Ik ga echt niet fietsen, ik loop welHet is zo glad
![]()
En het afgelopen jaar is een aaneenschakeling van ongelukjes, ik blijf binnen tot de lente denk ik
Ja ga ik meteen doen, ff kiekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de nachten dat ik alleen lig, als er een vent bij me is dan is dat idd niet nodig
Pisces, wil jij de nieuwe OP in de OP zetten?
nog blauwe plekken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was pure nood, lopend zou te lang duren.
Ik ging door een bocht en woesjGelukkig voet op de grond kunnen zetten.
En nu weer het fietsje laten tot de sneeuw weg is
Ja schat, maar nu in de OPquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
V&A Slowchat!
Wees welkom, schuif aan!
De vaste klanten:
Jup, m'n scherm crashed, dus ik dacht bovenin te zijn, maar dat was dus nietquote:
Tis een strenge hoorquote:
Dacht ik alquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, m'n scherm crashed, dus ik dacht bovenin te zijn, maar dat was dus niet
quote:
Ik had allemaal vensters over elkaar heenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eigk moet ik jullie foto's hebben en achter het kraampje zetten
NO WAYquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft V&A een mooie OP voor de kerst gekregen
Teamworkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft V&A een mooie OP voor de kerst gekregen
Ik denk dat Ll graag tussen alle chickies in staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het allemaal graag
wat is een nukchickie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll graag tussen alle chickies in staatEn ook met z'n nukchickie straks
Zo'n speledingetje voor in je hand.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n speledingetje voor in je hand.![]()
Das een nunchUckquote:
Nintendo DS?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das een nunchUck
En bij speledingetjes voor in je hand denk ik aan andere dingen
Nah, dan lijkt die nunchuck er meer opquote:
Meen je dat nou?quote:
Jij had echt schooljuf moeten wordenquote:
Wil ik misschien ooit nog welquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij had echt schooljuf moeten worden
Hou je de kindjes wel heel dan?quote:
Oh nee, ik wil toch liever meesteres wordenquote:
Geef haar er van langs, Tombostylequote:Op vrijdag 24 december 2010 15:20 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, mn oppasmoeder zou "uiterlijk drie uur" thuis zijn, dus ik wilde vanmiddag nog het eea doen, maar mooi dat ze er nog niet is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil toch liever meesteres worden
Dan mag ze wel bellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef haar er van langs, Tombostyle [ afbeelding ]
Staat ze misschien vast in het verkeer?
Lijkt wel een aardappelschilmesjequote:
Oh jaquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt wel een aardappelschilmesje
Ik denk dat er meer zijnquote:
Nah, ik wacht wel even, ik kom (nog) niet in de problemenquote:
Toch altijd handig zo'n lampjequote:
Heb ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ik wil ook een Wii en nunchickie, lekker Wii-en
Kom je bij mij spelen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
En ik wil ook een Wii en nunchickie, lekker Wii-en
Ik moet meteen weer denken aan die usb-tampon van Llquote:
Gelukkig maar dat je nu nog niks anders hebt staan, hopelijk is ze snel terug.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, ik wacht wel even, ik kom (nog) niet in de problemenIk word er alleen een beetje moe van dat ze zooooooo vaak te laat is door een slechte planning
En als ik door gladheid vast sta wordt ze boos (maar verder is ze echt lief hoor
)
Ja, het is een chaosgezinquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je nu nog niks anders hebt staan, hopelijk is ze snel terug.
Sommige mensen kunnen ook niet plannen en zijn altijd te laat.
En even bellen dat je vast staat of opgehouden wordt... "oh ja daar heb ik niet aan gedacht"
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan die usb-tampon van Ll
Toedelsquote:
Ik probeer dan een SMS te sturen als ik voor een stoplicht sta, heb geen carkit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je nu nog niks anders hebt staan, hopelijk is ze snel terug.
Sommige mensen kunnen ook niet plannen en zijn altijd te laat.
En even bellen dat je vast staat of opgehouden wordt... "oh ja daar heb ik niet aan gedacht"
Plaatje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer denken aan die usb-tampon van Ll
Ik had vroeger ook zo'n oppasgezin, die vrouw stond altijd nog in d'r zeiknatte haar als ik op de afgesproken tijd aan de deur stondquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het is een chaosgezin
En ik bel/sms altijd heel vroeg, dat de kinderen eventueel nog met de bus kunnen, maar dat redt ze dan weer niet dus dan komen zij ook te laat
Maar goed....
Doeg keukeprinsesquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook weer ff in de keuken wat doen
Ciao Hajeetjesquote:
Fijne en gezellige kerstdagen Miauwquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Hai![]()
Kom eigenlijk alleen gedag zeggenNog even stofzuigen en dweilen en dan ben ik er klaar voor. Het hele huis ruikt al naar stoofpot
![]()
Fijne feestdagen
Fijne feestdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef -Miauw- het volgende:
Hai![]()
Kom eigenlijk alleen gedag zeggenNog even stofzuigen en dweilen en dan ben ik er klaar voor. Het hele huis ruikt al naar stoofpot
![]()
Fijne feestdagen
Tja wat?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Elk jaar dezelfde kat en dezelfde sneeuw.
Misschien dat het kersthoedje nieuw is, maar tis elk jaar hetzelfde, de kat die de neusophaalt. Tja.
Dat staat er al.quote:
Wij doen niet aan cadeaus, omdat we dat met Sinterklaas doen.quote:
Ja, een paarquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij doen niet aan cadeaus, omdat we dat met Sinterklaas doen.
Maar ik heb toch nog geld, boeken en een hele mooie schilderskoffer gekregen![]()
Heb jij cadeaus gekregen Pgr?
Mooie cadeaus!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, een paar
Hier is er geen sinterklaas
Ik heb een fotostatief, DJ Hero (Xbox360) en wat geld gekregen.
En ik heb Monopoly gespeeld![]()
Schilder jij?![]()
Wat schilder je?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie cadeaus!![]()
![]()
Ja ik schilderNu alleen erg weinig tijd, dus wat minder...
Zie hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
Er zat sneeuw vast, hij doet het weer
Alles, van aquarel tot olieverf en ook alle mogelijke stijlen die je maar kunt bedenkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat schilder je?
En wat ben je nog van plan?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles, van aquarel tot olieverf en ook alle mogelijke stijlen die je maar kunt bedenken
Zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik eens wat zien van je werk?
Ik ben wel benieuwd
Jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke.
Ik ga weer
Fijne dagen nog
Ja was leukquote:
Ja was ook leukquote:Op zondag 26 december 2010 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja was leuk, jij ook leuke dag gehad?
![]()
Volgens mij krijg ik griep, en vanmiddag staat de visite weer voor de deur, dat wordt ff doorbijten
Nee ik ben al helemaal opgetogenquote:Op zondag 26 december 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was ook leukLekker gegeten
Oh das minder, ff lekker warm bakkie thee/koffie en een goeie warme douche?
Nee nog niet, sowieso geen tijd voor gehad, en tis toch maar voor samen dus hoeft niet zo perse echt óp Kerst.quote:Op zondag 26 december 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je nog chuckies gekocht of heb je de Wii laten zitten?
Nee vannacht alleen ffquote:
Oh ik dacht dat je romanties voor je chickie wasquote:Op zondag 26 december 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niet, sowieso geen tijd voor gehad, en tis toch maar voor samen dus hoeft niet zo perse echt óp Kerst.
quote:
Was it as good for you as it was for mequote:
Neuh, van elkaar en voor elkaarquote:Op zondag 26 december 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je romanties voor je chickie was
Tombo heeft dat hele mooie setje gepost hier, das best wel goed voor wat inspirraasssie.quote:Op zondag 26 december 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me
Aftuigen, zoals de boom aftuigen toch?quote:
whut?quote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo heeft dat hele mooie setje gepost hier, das best wel goed voor wat inspirraasssie.
Die ene die lijkt op een aardappelschilmessie, dat witte setje van eergister dacht ikquote:
Diequote:
Wat, haal jij daar je inspiraasssie uit?quote:Op zondag 26 december 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo heeft dat hele mooie setje gepost hier, das best wel goed voor wat inspirraasssie.
quote:
quote:
quote:
Dat dus jaquote:Ieuw
quote:
quote:
Nou ja, het ging toen toch over vibrators?quote:Op zondag 26 december 2010 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja nu zie ik hetIk ken al die type vibo's niet
Ja, of een mastrubator ofzoquote:
Ik dacht dat er iets in dat ringetje moestquote:Op zondag 26 december 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het ging toen toch over vibrators?
Een piemol noemen ze datquote:Op zondag 26 december 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er iets in dat ringetje moestDus een ander nieuw soort speeltje
Aha.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er iets in dat ringetje moestDus een ander nieuw soort speeltje
quote:Op zondag 26 december 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er moet idd wel iets in dat ringetje ja
Nee hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ben je tot 2nd base gekomen bij je meissie?
Nog steeds niet!quote:
Nee, en als je niks vertelt gaan mensen gokkenquote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je weet de situatie geen eens
En die ga ik ook niet vertellen
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 16:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pisces![]()
Vonden ze het eten lekker?
Spruiten en biefstukquote:Op zondag 26 december 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd hoe Miauw haar potje is geweest
Heb jij het nog gezellig met familie gehad vandaag Pgr?quote:
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 00:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij het nog gezellig met familie gehad vandaag Pgr?
Wel duidelijk wie hier favoriet isquote:
Misschien moet je praten ipv met een smiley communicerenquote:Op maandag 27 december 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel duidelijk wie hier favoriet is
Llquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |