Mannenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kan geen twee dingen tegelijk doen dus
Waarom niet danquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef PiRANiA het volgende:
Eerste dag van mijn vakantie, maar niet kunnen drinken
Klaarquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Wasmachinemann het volgende:
Ik zit krokketten en een frikandel te bakken
Deze week nog geen sollicitaties verstuurd omdat er niks voor mij bijzitquote:Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
Hoe gaat het solliciteren trouwens bij jou Stephan?
Het FD was iig positief. Met name de logistieke ondernemers zijn weer positiefquote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze week nog geen sollicitaties verstuurd omdat er niks voor mij bijzit
Er komen vacatures voorbij van
- secretariële opleiding (heb ik niet gedaan)
- HBO (heb ik niet gedaan)
- Franse en / of Duitse taal vloeiend spreken (kan ik niet)
Denk dat het pas volgend jaar weer aantrekt
Wat is je vakgebied?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Solliciteren is een hel, zeker in mijn vakgebied is het komende jaar nog geen enkele kans voor mij
Ben nu op zoek naar een voltijd baan, maar heb verder geen enkel relevant diploma
Ik leef met jullie mee!
Trouwens, Shockdoc marathon nu op 5!
Verkeersvlieger.. begonnen 2 maanden voordat de boel in elkaar stortte.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Verkeersvlieger.. begonnen 2 maanden voordat de boel in elkaar stortte.
Nu, globale aanname-stop en een rentelast waar je u tegen zegt.![]()
Maar, het ergste is nog wel het thuiszitten nuBen het helemaal zat.
Wij hebben ook iemand van 32 hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
dat is kut
Een vriend van mij is gestopt met zijn huidige opleiding (fiscaal) om die opleiding te doenHij zat in het laatste jaar, maar moest wel stoppen omdat hij anders te oud was voor die opleiding.
Oh gvd, ik dacht dat je bedoelde dat je het nieuwe jaar inging terwijl je naar de klok op SBS keekquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SBS6 nog niet verkocht
haha ik heb de TT niet gemaakt, misschien betekend het dat welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oh gvd, ik dacht dat je bedoelde dat je het nieuwe jaar inging terwijl je naar de klok op SBS keek__!
Sommige mensen durven inderdaad echt niks meer.. ik zeg niet dat je als een malloot moet gaan rijden, maar er zijn er die echt veel te gespannen in hun auto zitten met zulk weer. Dan gaat het juist fout!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is het zout op hier, dikke laag sneeuw op de hoofdwegen.![]()
Veel mensen moeten inhalen omdat ze 15 km/u reden.
Ik durf niet te pm'emquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laatste topics zitten weer niet in de stats
Ik heb verantwoordelijk ingehaald...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Sommige mensen durven inderdaad echt niks meer.. ik zeg niet dat je als een malloot moet gaan rijden, maar er zijn er die echt veel te gespannen in hun auto zitten met zulk weer. Dan gaat het juist fout!
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb verantwoordelijk ingehaald...
Hee dat is echt heel herkenbaar!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef tralalala het volgende:
Gisteren wel bijna een onbedoelde U-turn gemaakt omdat ik vaak een stukje van de verhoging bij een rotonde meepak...
Net begonnenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wij hebben ook iemand van 32 hoor
Hoe lang isie al bezig? Hij is gok ik op exact het juiste moment klaar, als de markt weer gaat aantrekken en elke maatschappij weer mensen zoekt. Kan je gelijk doorstromen
KLS? Ja, dat is de adviesleeftijd. Maar ze mogen niet weigeren als je gewoon geschikt ben verder..quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net begonnenOf nog worden toegelaten, dat kan ook
Maar hij zei dat hij kon instromen tot zijn 28ste. Daarna zou hij te oud zijn
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
KLS? Ja, dat is de adviesleeftijd. Maar ze mogen niet weigeren als je gewoon geschikt ben verder..
Mensen zijn van nature lui, dus hoe dichter je bij de deadline komt hoe meer je gaat doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik nietWel jammer dat hij dan gestopt is met zijn andere opleiding. Maar goed, het is zijn droom zegt hij
Waarom zijn trouwens de laatste loodjes altijd het zwaarst? Ik moet nog een relatief klein stukje typen en nu ik heb geen zin meer. Terwijl als ik het nu afmaak ik het morgen kan nakijken en kan opsturen
HvNquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Doler12 het volgende:
"Volgend jaar knokt SBS 6 zich wel terug, verwacht ik. Zeker als ze zich blijven onderscheiden met volkse programma's zoals Hart van Nederland en Undercover in Nederland.
![]()
Voltijdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar de werkzoekenden hier, is dat bijbaan, stage of voltijd?
Hier op zoek naar een fulltime baan gecombineerd met een universitaire opleidingquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Voltijd
In ieder geval een baan tussen de 32 en 40 uur
Ik weet zeker dat het je lukt en dat je ergens in Januari hier post. Ik heb een baanquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hier op zoek naar een fulltime baan gecombineerd met een universitaire opleiding(wat gelukkig gebruikelijk verplicht is binnen de branche).
Hoop over een paar weken te kunnen posten dat ik hem hebNa de kerst beginnen met de voorbereidingen voor het gesprek
Oh ja, en ook op zoek naar een stage omdat ik maar ben gaan studerenMaar dat is volgens mij ook wel zo goed als rond
![]()
Oeps, ik heb het verkeerd neergezetquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef Maraca het volgende:
Gefeliciteerd! Als wat en welke branche?
Jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Oeps, ik heb het verkeerd neergezet![]()
Ik bedoelde van : Ik weet zeker dat het je lukt en dat je ergens in Januari hier post : Ik heb een baan![]()
![]()
Dat jij dus een baan heb in Januari![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammerhoopte dat je een baan had..
We gaan in januari samen posten dat we een baan hebbenIk als CFO en jij als controller
Ik ben ook net weer afgewezen. Standaardverhaal dat anderen beter aansluiten bij het profielquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het aantal sollicitaties die ik open heb staan slinkt wel, er staan er nog maar 2 open.
Moet je gewoon een email sturen vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben ook net weer afgewezen. Standaardverhaal dat anderen beter aansluiten bij het profiel
Kan je geen email sturen naar het kantoor waar je stage heb gelopen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:05 schreef Maraca het volgende:
Ga ik ook wel doenBij dit kantoor verbaasde me het een beetje omdat ik juist heel erg bekend ben met de organisatie (heb er stage gelopen, alleen dan op een ander kantoor).
Nee, het doet er ook niet echt toe. Ik weet uit ervaring dat dat averechts werktquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kan je geen email sturen naar het kantoor waar je stage heb gelopen?
Daar ga ik je dan ook succes voor wensenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, het doet er ook niet echt toe. Ik weet uit ervaring dat dat averechts werktIk heb twee gesprekken bij twee leuke kantoren en daar ga ik voor
Ik wacht op een pakketjequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Nou ik ga eens wat doen op deze dag voor kerst
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben ook net weer afgewezen. Standaardverhaal dat anderen beter aansluiten bij het profiel
quote:Naar aanleiding van uw sollicitatie moeten wij u helaas mededelen dat wij niet verder met u gaan in de sollicitatieprocedure voor de functie bij (...).
Wij zijn tot dit besluit gekomen omdat, er andere kandidaten vooralsnog beter aan onze wensen lijken te voldoen.
etc etc etcquote:Helaas moeten wij u meedelen, dat u niet tot de kandidaten behoort waar wij de sollicitatieprocedure mee zullen starten. Wij hebben een groot aantal sollicitaties ontvangen naar de functie van (...). Hierdoor is het voor ons helaas niet mogelijk om per sollicitant in te gaan op de afwijsredenen. De criteria waarop we de sollicitaties hebben beoordeeld zijn:
Relevante opleiding(en).
Aansluitende werkervaring.
Passende salarisindicatie.
Motivatie van uw sollicitatie.
De kandidaten die wij geselecteerd hebben sluiten naar onze mening beter en /of vollediger aan op de bovengenoemde selectiecriteria.
quote:
quote:Bedankt voor jouw sollicitatie naar de vacature van [...].
Helaas moeten wij je mededelen dat wij de procedure niet met je zullen vervolgen omdat het profiel van een aantal andere kandidaten beter aansluit op de eisen die wij voor deze functie relevant achten.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:33 schreef Stephan1237 het volgende:
In aanvulling op eerdere correspondentie berichten wij u over de voortgang van uw sollicitatie voor de functie van Medewerker Facturatie.
Hierbij berichten wij u dat wij de procedure niet met u zullen vervolgen. Gezien het grote aantal reacties hebben wij een eerste keuze gemaakt voor kandidaten wiens achtergrond beter aansluit bij het profiel.
Beste Stephan,
Hartelijk dank voor je sollicitatie naar de functie van Medewerker crediteuren administratie.
Helaas moeten wij je mededelen dat de keus niet op jou gevallen is. Dit omdat wij op basis van je sollicitatie onvoldoende aanknopingspunten zien in verhouding tot andere kandidaten die ons inziens beter in het profiel passen.
Wij wensen je veel succes met je verdere sollicitaties en danken je voor het vertrouwen in ons bedrijf.
Beste Stephan,
Bedankt voor de reactie.
Door de vele reacties hebben wij een keuze moeten maken. Helaas is de keuze niet op u gevallen.
Graag houden wij uw gegevens in bestand voor eventueel andere interessante vacatures.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Het is juist makkelijk werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Minder moeilijk werk zoeken
Human Warriorquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef Doler12 het volgende:
Wat voor type character heb je bij WOW Maraca?
Daarom reageren er ook ontzettend veel mensen opquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het is juist makkelijk werk
Je moet alleen met een computer + aantal programma's overweg kunnen
dan wil ik je achtergrond niet kennenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het is juist makkelijk werk
Je moet alleen met een computer + aantal programma's overweg kunnen
Ik noemde het heel erg simpelquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan wil ik je achtergrond niet kennen
Jawel, ik heb net gewoon post gekregenquote:
Dan is die van mij nalatigquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb net gewoon post gekregen
Deze week trouwens voor 3 tentamens alle stof geleerd, ik ga nu even niks doen
Gelukt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Wasmachinemann het volgende:
Zo, begonnen van het maken van me machine, Duim voor me dat ik hem inelkaar krijg.
Hij vroeg naar een leuke filmquote:
Sjah, de trommel gaat vervangen worden door een betere, Bedingspaneel is ook kaduuk dat word nog gemaakt, zie K&W topic.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelukt?![]()
Ik heb wel eens de koolborstels vervangen.
Ik weet wat ik vanavond ga kijkenquote:
Beste comedy everquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
Oja, die ken ik wel
http://www.imdb.com/title/tt0838283/
niet zo corny als beethoven, maar eerder dat dan een heel complexe filmquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef Maraca het volgende:
Moet het echt zo'n Mathilda/Beethoven feelgood familiefilm zijn of mag het wat meer diepgang hebben?
Geen idee wat Shawshank-redemtoion is, maar wat dacht je van Secret Window met Johnny Depp?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
niet zo corny als beethoven, maar eerder dat dan een heel complexe film.
Shawshank-redemtoion achtig
redemption *quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee wat Shawshank-redemtoion is, maar wat dacht je van Secret Window met Johnny Depp?
Er zijn mensen die The Shawshank Redemption niet kennen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee wat Shawshank-redemtoion is, maar wat dacht je van Secret Window met Johnny Depp?
uh ohquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er zijn mensen die The Shawshank Redemption niet kennen?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Maraca het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0385690/
That's even worse than that time I stranded on a deserted island with Bono
Sowieso jaren 80 filmsquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef tralalala het volgende:
Ik vind Back to the Future trouwens best goed.
Hasta La vista Babyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Sowieso jaren 80 films
- Back to the future
- Ghostbusters
- Terminator
- Beverly Hills Cop
- ga zo maar door
Cop out heb ik toevallig van de week gezien, vond hem toch wel leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef PiRANiA het volgende:
Cop out was een leuke film, met daarin allemaal quotes uit grote films. Als je een filmliefhebber bent, moet je die zeker kijken
En die film krijgt een veel te lage score op imdb.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Cop out heb ik toevallig van de week gezien, vond hem toch wel leuk
* PiRANiA downloadtquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zeer de moeite waardmet Jason Statham
Coyote uglyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef tralalala het volgende:
Ga gewoon The Girl Next Door kijken. [ afbeelding ]
Ik heb ze voor 1 euro bij de blokker gekochtquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb alle Taxi-films in het Frans gezien
Allemaal?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 1 euro bij de blokker gekocht
Films die goed zijn zoals Inception koop ik gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Cool.
Maarja, downloaden en weggooien is handiger
Zou ik ook moeten doen, maar is niet makkelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Films die goed zijn zoals Inception koop ik gewoon
Offline bedoel je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Is in 3 stappen gebeurt
Leg in winkelmandje
Log in
Betalen
Onlinequote:
Zou kunnen.. Maar ik hoef de DVD eigenlijk nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Online![]()
bij een shop zoals bol.com of free record shop
offline?quote:
Vet engquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
offline?naar.. naar.. naar.. buiten?
Die heb ik ook online gekochtquote:
Je hebt WoW online gekocht en wacht daar nu op?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heb ik ook online gekochtalleen is de postbode vandaag niet langsgeweest
Die is nu waarschijnlijk aan het gamen
Ik ga vanavond niet meer WoW'enquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt WoW online gekocht en wacht daar nu op?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet meer WoW'enin 1 week 6 levels gestegen in de 70+ categorie. Dat is niet goed.
Zelfs een level 82 Paladin vroeg me hoe ik dat in vredesnaam voor elkaar had gekregen
Addict. Kappen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet meer WoW'enin 1 week 6 levels gestegen in de 70+ categorie. Dat is niet goed.
Zelfs een level 82 Paladin vroeg me hoe ik dat in vredesnaam voor elkaar had gekregen
Kerstvakantie. Dan mag hetquote:
Dan heb je volgend jaar niets meer te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kerstvakantie. Dan mag hetHad eigenlijk als doel om dit jaar level 80 te worden
Kan nog steedsquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kerstvakantie. Dan mag hetHad eigenlijk als doel om dit jaar level 80 te worden
Naar level 85quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan heb je volgend jaar niets meer te doen
ja en neequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef PiRANiA het volgende:
Ken je big bang theory? Dat Penny verslaafd is aan online gamen?
Kan je met je baas samen WoWenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
ja en nee
en de heren spelen zelf ook WoW
mijn baasquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kan je met je baas samen WoWen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb Maraca gevonden in WoW !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb Maraca gevonden in WoW !Human warriorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik las het verkeerdquote:
Ontken het nou niet. Jij bent ook gesignaleerd in WoWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:10 schreef tralalala het volgende:
En Pirania wil de eerste post in 2011 hebben
Ik hoop dat hij niet meer aan spelen toekomt, danwel verkocht wordt aan Telstar oid.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:14 schreef tralalala het volgende:
En Me_Wesley hoopt dat el hamdaoui verkocht wordt aan Sevilla
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:11 schreef tralalala het volgende:
En Wasmachinemann is de was aan het doen om 0:00
Ja, ik verveelde me.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar tralalala, je weet verder dat dit topic niet in de statistieken komt he?
Jawel, maar nu nog even nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar tralalala, je weet verder dat dit topic niet in de statistieken komt he?
En Ruizquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef tralalala het volgende:
En btw: TheKC gaat bidden dat Theo Janssen bij Fc Twente blijft.
Link?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:56 schreef Nizno het volgende:
waar is het top2000-topic?
ow en happy xmas everybody
gevonden...... staat in MUZ....... had verwacht radio
Creatiefquote:Op zondag 26 december 2010 00:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vandaag gegourmet. Heb geprobeerd een kapsalon na te maken. Was op zich nog best eetbaar
Gaat wel lukkenquote:Op zondag 26 december 2010 13:27 schreef tralalala het volgende:
Topic moet natuurlijk wel vol vandaag!
quote:Op zondag 26 december 2010 14:13 schreef TheKC het volgende:
Om 16.55 zijn er twee Dennis the Menace films op SBS
Little Britain sowiesoquote:Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef tralalala het volgende:
Ik keek naar Come Fly With Me (Little Britain variant) op BBC, was leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |