Mannenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik kan geen twee dingen tegelijk doen dus
Waarom niet danquote:Op donderdag 23 december 2010 19:42 schreef PiRANiA het volgende:
Eerste dag van mijn vakantie, maar niet kunnen drinken
Klaarquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Wasmachinemann het volgende:
Ik zit krokketten en een frikandel te bakken
Deze week nog geen sollicitaties verstuurd omdat er niks voor mij bijzitquote:Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
Hoe gaat het solliciteren trouwens bij jou Stephan?
Het FD was iig positief. Met name de logistieke ondernemers zijn weer positiefquote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze week nog geen sollicitaties verstuurd omdat er niks voor mij bijzit
Er komen vacatures voorbij van
- secretariële opleiding (heb ik niet gedaan)
- HBO (heb ik niet gedaan)
- Franse en / of Duitse taal vloeiend spreken (kan ik niet)
Denk dat het pas volgend jaar weer aantrekt
Wat is je vakgebied?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Solliciteren is een hel, zeker in mijn vakgebied is het komende jaar nog geen enkele kans voor mij
Ben nu op zoek naar een voltijd baan, maar heb verder geen enkel relevant diploma
Ik leef met jullie mee!
Trouwens, Shockdoc marathon nu op 5!
Verkeersvlieger.. begonnen 2 maanden voordat de boel in elkaar stortte.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Verkeersvlieger.. begonnen 2 maanden voordat de boel in elkaar stortte.
Nu, globale aanname-stop en een rentelast waar je u tegen zegt.![]()
Maar, het ergste is nog wel het thuiszitten nuBen het helemaal zat.
Wij hebben ook iemand van 32 hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 23:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
dat is kut
Een vriend van mij is gestopt met zijn huidige opleiding (fiscaal) om die opleiding te doenHij zat in het laatste jaar, maar moest wel stoppen omdat hij anders te oud was voor die opleiding.
Oh gvd, ik dacht dat je bedoelde dat je het nieuwe jaar inging terwijl je naar de klok op SBS keekquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SBS6 nog niet verkocht
haha ik heb de TT niet gemaakt, misschien betekend het dat welquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oh gvd, ik dacht dat je bedoelde dat je het nieuwe jaar inging terwijl je naar de klok op SBS keek__!
Sommige mensen durven inderdaad echt niks meer.. ik zeg niet dat je als een malloot moet gaan rijden, maar er zijn er die echt veel te gespannen in hun auto zitten met zulk weer. Dan gaat het juist fout!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is het zout op hier, dikke laag sneeuw op de hoofdwegen.![]()
Veel mensen moeten inhalen omdat ze 15 km/u reden.
Ik durf niet te pm'emquote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laatste topics zitten weer niet in de stats
Ik heb verantwoordelijk ingehaald...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Sommige mensen durven inderdaad echt niks meer.. ik zeg niet dat je als een malloot moet gaan rijden, maar er zijn er die echt veel te gespannen in hun auto zitten met zulk weer. Dan gaat het juist fout!
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb verantwoordelijk ingehaald...
Hee dat is echt heel herkenbaar!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef tralalala het volgende:
Gisteren wel bijna een onbedoelde U-turn gemaakt omdat ik vaak een stukje van de verhoging bij een rotonde meepak...
Net begonnenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wij hebben ook iemand van 32 hoor
Hoe lang isie al bezig? Hij is gok ik op exact het juiste moment klaar, als de markt weer gaat aantrekken en elke maatschappij weer mensen zoekt. Kan je gelijk doorstromen
KLS? Ja, dat is de adviesleeftijd. Maar ze mogen niet weigeren als je gewoon geschikt ben verder..quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net begonnenOf nog worden toegelaten, dat kan ook
Maar hij zei dat hij kon instromen tot zijn 28ste. Daarna zou hij te oud zijn
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
KLS? Ja, dat is de adviesleeftijd. Maar ze mogen niet weigeren als je gewoon geschikt ben verder..
Mensen zijn van nature lui, dus hoe dichter je bij de deadline komt hoe meer je gaat doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik nietWel jammer dat hij dan gestopt is met zijn andere opleiding. Maar goed, het is zijn droom zegt hij
Waarom zijn trouwens de laatste loodjes altijd het zwaarst? Ik moet nog een relatief klein stukje typen en nu ik heb geen zin meer. Terwijl als ik het nu afmaak ik het morgen kan nakijken en kan opsturen
HvNquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Doler12 het volgende:
"Volgend jaar knokt SBS 6 zich wel terug, verwacht ik. Zeker als ze zich blijven onderscheiden met volkse programma's zoals Hart van Nederland en Undercover in Nederland.
![]()
Voltijdquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar de werkzoekenden hier, is dat bijbaan, stage of voltijd?
Hier op zoek naar een fulltime baan gecombineerd met een universitaire opleidingquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Voltijd
In ieder geval een baan tussen de 32 en 40 uur
Ik weet zeker dat het je lukt en dat je ergens in Januari hier post. Ik heb een baanquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hier op zoek naar een fulltime baan gecombineerd met een universitaire opleiding(wat gelukkig gebruikelijk verplicht is binnen de branche).
Hoop over een paar weken te kunnen posten dat ik hem hebNa de kerst beginnen met de voorbereidingen voor het gesprek
Oh ja, en ook op zoek naar een stage omdat ik maar ben gaan studerenMaar dat is volgens mij ook wel zo goed als rond
![]()
Oeps, ik heb het verkeerd neergezetquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef Maraca het volgende:
Gefeliciteerd! Als wat en welke branche?
Jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Oeps, ik heb het verkeerd neergezet![]()
Ik bedoelde van : Ik weet zeker dat het je lukt en dat je ergens in Januari hier post : Ik heb een baan![]()
![]()
Dat jij dus een baan heb in Januari![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jammerhoopte dat je een baan had..
We gaan in januari samen posten dat we een baan hebbenIk als CFO en jij als controller
Ik ben ook net weer afgewezen. Standaardverhaal dat anderen beter aansluiten bij het profielquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het aantal sollicitaties die ik open heb staan slinkt wel, er staan er nog maar 2 open.
Moet je gewoon een email sturen vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben ook net weer afgewezen. Standaardverhaal dat anderen beter aansluiten bij het profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |