SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Barbaaf op 23-12-2010 19:07:15 (Tombo had verzaakt :P) ]Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik moet rijmenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:55 schreef Qwea het volgende:
Jezus, heeft in ene iedereen een leven?
Dus waarom had jij dat niet in de wiki aangepast?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, barbaaf, DM heeft goed gegokt dat Pagan haar SeSa was
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus waarom had jij dat niet in de wiki aangepast?
Waar woon je?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, kom jij eens dichterbij wonen en op mijn kind passen vanaf half april. Het kdv heeft geen plaats vanaf de gewenste datum. Wanneer dan wel zeggen ze ook niet
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, kom jij eens dichterbij wonen en op mijn kind passen vanaf half april. Het kdv heeft geen plaats vanaf de gewenste datum. Wanneer dan wel zeggen ze ook niet
quote:108 Teletekst do 23 dec
Zuid-Limburg zucht onder de sneeuw
` De politie in Zuid-Limburg rukt
alleen nog uit voor noodgevallen,nu
door de sneeuw al enkele politiewagens
zijn vastgelopen.
Het verkeer en reizigers in het
openbaar vervoer in het zuiden van het
land moeten de komende uren rekening
houden met nieuwe sneeuwoverlast.
Vooral in het oosten van Brabant en
Limburg valt een flink pak sneeuw.
In tunnels in Noord-Holland en bij de
Noordtunnel in de A15 gelden lagere
maximumsnelheden.Smeltende sneeuw- en
ijsresten die bij de ingangen van de
tunnels naar beneden vallen,leiden tot
schrikreacties van automobilisten.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Enschede is ook aan het insneeuwenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ben benieuwd wanneer oh-oh en Cat zich melden, Limburg is weer aan het insneeuwen
[..]
Oh, ik hou van sneeuw, maar ik ben blij dat er hier niet meer bij komtquote:Op donderdag 23 december 2010 19:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ben benieuwd wanneer oh-oh en Cat zich melden, Limburg is weer aan het insneeuwen
[..]
Als ik geen werk (meer) heb dan wil ik best tijdelijk op en neer hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |