Maar die eerste is niet goedkoop (met verzendkosten), en die tweede heeft een zuignapquote:Op donderdag 30 december 2010 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205737
of
http://www.b2ctelecom.nl/(...)-hd-met-zuignap.html
alleen die ga je beide morgen niet binnen hebben
Wat is rooten?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Om screenshots te kunnen maken moet je eerst je telefoon rooten
Maak der maar een week vanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef dekkered het volgende:
sinds een paar uur ook trost eigenaar van een Desire HD
nu vandaag/morgen maar is een beetje er mee "spelen"
Je kan in je applicatie beheer de services bekijken, en kijken hoelang ze al draaien.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Markster het volgende:
Is het bij jullie ook zo, dat je steeds maar maximaal 200mb vrij hebt aan geheugen? (terwijl er 768mb in zit)
Ook komen er continue programma's draaien waar ik niet om vraag ? Kan je ergens instellen welke programma's er niet draaien vanaf het begin ?
TuneIn radio. Alle radiostations ter wereld via één applicatie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Tis een fijn dingske! Iemand nog tizps voor apps?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Dit is zo'n beetje wat ik erop heb:
ApplicatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Games/onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo quasi gecategoriseerd en geordend qua coolheid
Kijk gerust even op AppBrain als je meer info bij een van deze apps wilt. Heb je zelf suggesties om aan mijn appslist toe te voegen, aarzel niet en laat het weten!
(Ik heb overigens ook net een klein weekje een Android tablet! (Archos 101 internet tablet))The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Misschien is het programma 'autokiller' iets voor jou? Werkt op je geheugen...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Markster het volgende:
Is het bij jullie ook zo, dat je steeds maar maximaal 200mb vrij hebt aan geheugen? (terwijl er 768mb in zit)
Ook komen er continue programma's draaien waar ik niet om vraag ? Kan je ergens instellen welke programma's er niet draaien vanaf het begin ?
en dat is?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:25 schreef Gesloten het volgende:
Instant Buttons mag ook niet ontbreken!
Kan je SD kaart nog wel gerepareerd worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:27 schreef the_critic het volgende:
als je je een beetje inleest.. zie je dat die kapotte SD een bekend probleem is, na de laatste update.
voor die andere 2 dingen, gewoon HTC nederland bellen lijkt me. Lees allemaal verhalen van mensen die erg goed geholpen zijn.. dus kan zeker geen kwaad..
Wazig, heb nergens last van als ik buiten op mijn DHD kijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Vandaag de Desire HD wat meer buiten gebruikt, maar dat scherm is behoorlijk matig in vergelijking met bijv. dat van de iPhone. Zelfs in vergelijking met mijn oude 3G. Het scherm van de Desire HD glinstert als een gek en de kijkhoek is buiten minimaal.
Voor zo'n duur toestel zitten er toch best veel 'mankementen' aan, als ik ook andere reacties in dit topic lees.
Aan welk toestel niet...? Vergeet niet dat meestal alleen de mensen met problemen wat posten. Ik vind het aantal positieve posts juist opvallend groot!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Voor zo'n duur toestel zitten er toch best veel 'mankementen' aan, als ik ook andere reacties in dit topic lees.
Scherm is prima bruikbaar, maar heeft wel behoorlijke last van glinstering en beperkte kijkhoek in vergelijking met mijn (ondertussen bijna bejaarde) iPhone 3G.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wazig, heb nergens last van als ik buiten op mijn DHD kijk.
Nou er zitten ook genoeg voordelen aan deze telefoon en Android. Anders was ik er ook niet voor gegaan. Wil ook niet te negatief klinken. Verder werkt de telefoon gewoon lekker soepel. Ik was gewoon wat teleurgesteld/verbaasd dat het oudere iPhone scherm beter leek te werken in de zon.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:08 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben juist blij dat ik van de Iphone af ben...
Ah ok, dat kan verschil maken. Ik heb mijn foon in een hoesje dus geen extra screenprotector. Misschien dat het daar mee te maken heeft, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:13 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens nog wel een Muvit screenprotector overheen. Wellicht kan die ook nog voor net wat extra glinstering zorgen.
Hier ook, heb iPhone 4/Desire/Galaxy S al die alternatieven geprobeerd bij vrienden die ze hebben, toen toch maar deze gehaald als enige maar ben blij dat ik hiervoor gekozen hebquote:
VPlayer speelt (bijna) alles?quote:
na de update is dat inderdaad helaas de eerste vraag die je moet stellenquote:Op zondag 2 januari 2011 07:58 schreef -J-D- het volgende:
Herkent het toestel je SD-kaart op dat moment?
Mijn sd kaart word sinds de update ook niet door de pc herkent... Gaat dit mij een nieuwe sd kosten of denken jullie dat ik hem gewoon kan formatten met mijn mobiel?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
VPlayer speelt (bijna) alles?
had laatst ook al gepost hier dat VLC bezig was met een Android-versie
[..]
na de update is dat inderdaad helaas de eerste vraag die je moet stellen
Jup. Ik heb zo'n beetje alle spelers geprobeerd (zelfs die met Chinese tekens in de titel), maar degene die ik het beste vind werken is VPlayer.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
VPlayer speelt (bijna) alles?
had laatst ook al gepost hier dat VLC bezig was met een Android-versie
[..]
Nu je het zegt. Mijn toestel herkent m'n sd-kaart niet meer, ook niet na het opnieuw aanzetten van het toestel of de sd kaart er opnieuw indoen.quote:Op zondag 2 januari 2011 07:58 schreef -J-D- het volgende:
Herkent het toestel je SD-kaart op dat moment?
Mijn pc herkent de kaart zelfs niet. Nu oude 2gb er in.. Hopen dat mijn oude nog gemaakt word.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Mijn toestel herkent m'n sd-kaart niet meer, ook niet na het opnieuw aanzetten van het toestel of de sd kaart er opnieuw indoen.
thanks voor de tipquote:Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup. Ik heb zo'n beetje alle spelers geprobeerd (zelfs die met Chinese tekens in de titel), maar degene die ik het beste vind werken is VPlayer.
Natuurlijk zou VLC ook erg welkom zijn op Android. Nu heb je alleen die remote onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |