VPlayer speelt (bijna) alles?quote:
na de update is dat inderdaad helaas de eerste vraag die je moet stellenquote:Op zondag 2 januari 2011 07:58 schreef -J-D- het volgende:
Herkent het toestel je SD-kaart op dat moment?
Mijn sd kaart word sinds de update ook niet door de pc herkent... Gaat dit mij een nieuwe sd kosten of denken jullie dat ik hem gewoon kan formatten met mijn mobiel?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
VPlayer speelt (bijna) alles?
had laatst ook al gepost hier dat VLC bezig was met een Android-versie
[..]
na de update is dat inderdaad helaas de eerste vraag die je moet stellen
Jup. Ik heb zo'n beetje alle spelers geprobeerd (zelfs die met Chinese tekens in de titel), maar degene die ik het beste vind werken is VPlayer.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
VPlayer speelt (bijna) alles?
had laatst ook al gepost hier dat VLC bezig was met een Android-versie
[..]
Nu je het zegt. Mijn toestel herkent m'n sd-kaart niet meer, ook niet na het opnieuw aanzetten van het toestel of de sd kaart er opnieuw indoen.quote:Op zondag 2 januari 2011 07:58 schreef -J-D- het volgende:
Herkent het toestel je SD-kaart op dat moment?
Mijn pc herkent de kaart zelfs niet. Nu oude 2gb er in.. Hopen dat mijn oude nog gemaakt word.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Mijn toestel herkent m'n sd-kaart niet meer, ook niet na het opnieuw aanzetten van het toestel of de sd kaart er opnieuw indoen.
thanks voor de tipquote:Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup. Ik heb zo'n beetje alle spelers geprobeerd (zelfs die met Chinese tekens in de titel), maar degene die ik het beste vind werken is VPlayer.
Natuurlijk zou VLC ook erg welkom zijn op Android. Nu heb je alleen die remote onzin.
Ik heb zelf een Muvit screenprotector. Erg eenvoudig aan te brengen. Of het nodig is dat ligt er denk ik ook aan hoe zuinig je bent. Ik weet van mezelf dat ik weleens wat nonchalant met een toestel om kan gaan, en daarom heb ik dit keer toch maar een screenprotector genomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef Neooo het volgende:
Ik krijg hem morgen thuisgestuurd als het goed is!
Echter heb ik geen zin om mijn telefoon telkens uit een hoesje te halen, en hem er daarna weer in te stoppen.. Raden jullie een screenprotector aan? En zo ja, welke dan?![]()
absoluut degene van HTC zelf, de rest past nooit goedquote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef Neooo het volgende:
Ik krijg hem morgen thuisgestuurd als het goed is!
Echter heb ik geen zin om mijn telefoon telkens uit een hoesje te halen, en hem er daarna weer in te stoppen.. Raden jullie een screenprotector aan? En zo ja, welke dan?![]()
De rest past wel, maar dan moet je wel de goeie kopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef Trafasi het volgende:
[..]
absoluut degene van HTC zelf, de rest past nooit goed![]()
https://www.telecomteleco(...)-voor-desire-hd.html
Ach voor dat tientje.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon uit Azië laten komen (eBay) en zelf aanbrengen. Ik zie niet eens dat er eentje opzit!
Prima, dankje! Heb hem net besteldquote:Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef eXclusiv het volgende:
Ik ben al actief in iPhone forum, maar vanwege de kosten zit ik te kijken naar een vodafone abonnement met een HTC Desire HD. Iemand die ervaring heeft met beide toestellen en die mij kan vertellen of de HTC geschikt is voor o.a.: Internet, Mail, Bellen, Sms-en. Dus gewoon het 'standaard' gebruik en past hij in je broekzak?
Alvast bedankt!
Ik las ergens juist dat die van htc wat stroever is, en minder lekker werkt.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef Trafasi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |