nog niet opgemerkt, ik sms niet zoveel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh, ik krijg soms geen melding als ik een sms gekregen heb.. Wie heeft dat nog meer?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef Markster het volgende:
[..]
nog niet opgemerkt, ik sms niet zoveel.
btw zie ik net dat het probleem met whatsapp er nog is![]()
Vreemd, misschien nog eens proberen bij te werken? Ik heb tweemaal kort na elkaar kunnen bijwerken. Of is het misschien zo dat hij het de laatste keer gewoon goed deed? Hij synchroniseerde mijn contacten volgens mij ook nog één keer na het bijwerken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef Markster het volgende:
[..]
nog niet opgemerkt, ik sms niet zoveel.
btw zie ik net dat het probleem met whatsapp er nog is![]()
Birds*quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef Markster het volgende:
Welke games vinden jullie nou echt geweldig?
Ik tot nu toe angry birs en slice it
En mijn accu is er ook niet echt op vooruit gegaan nu ik er zo over nadenk..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:08 schreef bossb het volgende:
Heeft iemand na de laatste update last van problemen op zijn HTC Desire HD?
Zoals de MicroSD die niet werkt en batterij die nog sneller leeg gaat?
Lees veel verontrustende reacties op: http://www.htcdesire-hd.n(...)or-de-htc-desire-hd/
Durf zelf nu nog niet te updaten
Heb idd gelezen dat er veel problemen waren. Ik zelf heb alleen het probleem dat ik niet altijd een melding krijg van smsjes sinds ik de update heb geïnstalleerd. Voor de rest lijkt de update alleen maar goede dingen te brengen, mij accu gaat 3 keer zo lang mee en het toestel lijkt sneller.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:08 schreef bossb het volgende:
Heeft iemand na de laatste update last van problemen op zijn HTC Desire HD?
Zoals de MicroSD die niet werkt en batterij die nog sneller leeg gaat?
Lees veel verontrustende reacties op: http://www.htcdesire-hd.n(...)or-de-htc-desire-hd/
Durf zelf nu nog niet te updaten
Ik heb dat sms probleem ook... En ik maar denken dat mn toestel in orde wasquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:11 schreef EvilMind het volgende:
[..]
Heb idd gelezen dat er veel problemen waren. Ik zelf heb alleen het probleem dat ik niet altijd een melding krijg van smsjes sinds ik de update heb geïnstalleerd. Voor de rest lijkt de update alleen maar goede dingen te brengen, mij accu gaat 3 keer zo lang mee en het toestel lijkt sneller.
Nou ik heb redelijk veel mensen gezien met dat probleem, dus ik verwacht binnenkort eigenlijk wel een fix. En we hebben nog altijd de op handen zijnde update naar Gingerbread (weet alleen niet hoelang dat nog gaat duren).quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb dat sms probleem ook... En ik maar denken dat mn toestel in orde wasEn hij is inderdaad sneller.
gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, advanced task killerhoezo?
Nee, niet automatisch.. Doe het zo nu en danquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:44 schreef Markster het volgende:
[..]
gewoon.
to keep the conversation going
Heb jij hem ingesteld dat hij automatisch killed? En hoe aggresief heb je hem staan? Ik heb hem namelijk alleen op manueel en vraag me af en auto handig is?
Naast het quote knopje krijg je zo'n icoontje en dan moet je die even aanklikken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Wells.p het volgende:
off-topic
hoe kan ik een post qouten en bewerken??
Download advanced task killer via de market. Die laat je een lijst zien van wat er draait, en wat je daarmee kunt 'killen'quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Cryothic het volgende:
Zo, sinds gistere m'n Desire HD... het is wel wennen, na een nokia
O.a. het feit dat ie alle adressen in de contactlist gooit waar ik ooit via gmail naar heb ge-emaild.
En ik krijg niet echt een duidelijk beeld van wat er allemaal op de achtergrond draait. Niet alle apps hebben een handig "afsluiten" knop
Dat klinkt wel handig ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Download advanced task killer via de market. Die laat je een lijst zien van wat er draait, en wat je daarmee kunt 'killen'
bronquote:There's an update out for the HTC Desire HD but it's not the major update to Android 2.3 Gingerbread you might have hoped for. It's a tweak and bugfix update that bumps the Desire HD to Android 2.2.1, which reportedly brings improved performance too.
It's an Over The Air update weighing in at 40MB. It will update the HTC Desire HD to software version 1.72.405.3 and the Android version to 2.2.1, the latest available Froyo. Aside from fixing some bugs, the Desire HD is reported to run a little faster overall after the update.
The camera shows a much more noticeable improvement. It's now snappier and the HD recording has reportedly been improved as well.
There's not a peep from HTC about when the HTC Desire HD and their other droids will receive the Android 2.3 Gingerbread update though. That might take a while as HTC will have to port all sorts of custom goodies (including the extensive Sense UI, the fast boot magic, etc) to the latest version of Android OS
Ja is dezelfde.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde als die van vorige week? Ik kan iig geen nieuwe updates vinden
Eigenlijk maakt dat ook niets uit. Ik zou niet te veel met taskkillers gaan rommelen als het niet nodig is. Android is juist zo geconfigureerd dat het systeem zelf bepaalt welke taken wel en niet actief moeten zijn en waar geheugen naar toe gaat. Een applicatie die niet gebruikt wordt, wordt als het ware 'bevroren' en zal ook geen extra batterijlading verbruiken. Als je hem weer nodig hebt dan is hij vervolgens snel weer op te vragen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Cryothic het volgende:
Zo, sinds gistere m'n Desire HD... het is wel wennen, na een nokia
O.a. het feit dat ie alle adressen in de contactlist gooit waar ik ooit via gmail naar heb ge-emaild.
En ik krijg niet echt een duidelijk beeld van wat er allemaal op de achtergrond draait. Niet alle apps hebben een handig "afsluiten" knop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |