Dit klinkt stom, maar is dat veilig en zo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:53 schreef the_critic het volgende:
de standaard kun je alleen verwijderen door root of door andere rom te draaien..
volgens mij is er de mogelijkheid dat wanneer je het fout doet, de telefoon niet meer te gebruiken is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit klinkt stom, maar is dat veilig en zo?
Je trollt me eh?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:30 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
volgens mij is er de mogelijkheid dat wanneer je het fout doet, de telefoon niet meer te gebruiken is.
Gaan we zo beginnen?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan hem nog wel als spiegeltje gebruiken
Als je de helderheid van het scherm een stuk lager zet, dan merk je amper verschil in gebruik maar wel in accuduur!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:50 schreef Wepeel2 het volgende:
Batterij valt inderdaad wat tegen op dit toestel. Dat is tot dusverre ook enige nadeel. Hoop eigenlijk dat batterijduur nog wat verbeterd de komende dagen.
Anderzijds heb ik ook wel veel apps zitten downloaden en daardoor het scherm ook veel meer aangehad dan ik normaal zou doen, omdat ik dan met name muziek luister en maar af en toe wat internet (in de trein).
Nou volgens mij is het wel mogelijk.quote:
hier heb je een wiki:quote:WARNING: Be aware that by following these instructions you are messing with your phone with potential for screwing things up. Do so at your own risk. The many authors of this guide assume no responsibility for any damage to your phone, health, general well-being, or anything else untoward with respect to these instructions or you following them.
Ik heb hem gewoon op 100% staan. Elke nacht aan de oplader, dat wel. Maar dat doe ik zowiezo met elk mobieltje dat ik heb (gehad)quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als je de helderheid van het scherm een stuk lager zet, dan merk je amper verschil in gebruik maar wel in accuduur!
Ik heb het scherm wel redelijk laag staan. Maar inderdaad stukje feller dan gisteren, dus dat zal absoluut meegespeeld hebben. En ben ook onderweg vergeten WIFI uit te zetten, dus dat scheelt ook altijd wel iets qua batterijduur omdat hij dan blijft zoeken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als je de helderheid van het scherm een stuk lager zet, dan merk je amper verschil in gebruik maar wel in accuduur!
De update zou een probleem van jou moeten verhelpen.. :quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:58 schreef EvilMind het volgende:
Net met HTC gebeld over het camera probleem (telefoon gaat op zwart als ik foto met flits maak), ze komen hem donderdag ophalen. Begon net er aan te wennen. Hoop wel dat het te repareren valt want het is ondanks dit probleempje nog altijd het beste toestel dat ik ooit heb gehad.
Hebben anderen btw ook het probleem dat ze na de update geen sms meldingen meer ontvangen? Viel me net op dat ik een aantal nieuwe berichten had maar daar had ik dus geen melding van gehad.
quote:Ook werd er geklaagd door HTC Desire HD gebruikers dat de camera bij het gebruik van de flitser op zwart sloeg. De update zou een fix kunnen zijn voor dit probleem, wat zich dus niet bij iedereen heeft voorgedaan.
Daar had ik dus ook op gehoopt...maar helaas hij blijft het doen (het is wel minder geworden) maar zodra de accu onder de 50% komt kan ik 5 van de 10 keer mijn accu eruit halen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef Markster het volgende:
[..]
De update zou een probleem van jou moeten verhelpen.. :
[..]
oei dat is wel erg irritant ja. Ik heb er gelukkig geen last van. Ik heb eigenlijk (buiten die van whatsapp) nog geen bugs / defecten oid gevondenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef EvilMind het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook op gehoopt...maar helaas hij blijft het doen (het is wel minder geworden) maar zodra de accu onder de 50% komt kan ik 5 van de 10 keer mijn accu eruit halen.
Op dat forum heb ik idd ook gekeken, maar er staat dan ook "zou een fix kunnen zijn". Helaas "is" dat niet zo. Het irritantste aan het hele verhaal vind ik dat na zon crash steeds mijn meldingsgeluiden en dergelijke opnieuw moet instellen, vandaar dat ik hem ook maar laat repareren.
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Markster het volgende:
[..]
oei dat is wel erg irritant ja. Ik heb er gelukkig geen last van. Ik heb eigenlijk (buiten die van whatsapp) nog geen bugs / defecten oid gevonden
Die van whatsapp heb ik geen last meer van nadat ik de app heb bijgewerkt via de market. Het technische probleem met de camera is ook niet bij iedereen van toepassing, op dit forum ben ik volgens mij pas 3 of 4 mensen tegengekomen die het probleem ook hadden. Maar goed het zal goedkomen na de reparatiequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Markster het volgende:
[..]
oei dat is wel erg irritant ja. Ik heb er gelukkig geen last van. Ik heb eigenlijk (buiten die van whatsapp) nog geen bugs / defecten oid gevonden
Probleem lijkt bij mij idd ook weg te zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef EvilMind het volgende:
[..]
Die van whatsapp heb ik geen last meer van nadat ik de app heb bijgewerkt via de market. Het technische probleem met de camera is ook niet bij iedereen van toepassing, op dit forum ben ik volgens mij pas 3 of 4 mensen tegengekomen die het probleem ook hadden. Maar goed het zal goedkomen na de reparatie(hoop ik dan)
nog niet opgemerkt, ik sms niet zoveel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh, ik krijg soms geen melding als ik een sms gekregen heb.. Wie heeft dat nog meer?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef Markster het volgende:
[..]
nog niet opgemerkt, ik sms niet zoveel.
btw zie ik net dat het probleem met whatsapp er nog is![]()
Vreemd, misschien nog eens proberen bij te werken? Ik heb tweemaal kort na elkaar kunnen bijwerken. Of is het misschien zo dat hij het de laatste keer gewoon goed deed? Hij synchroniseerde mijn contacten volgens mij ook nog één keer na het bijwerken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef Markster het volgende:
[..]
nog niet opgemerkt, ik sms niet zoveel.
btw zie ik net dat het probleem met whatsapp er nog is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |