Als ik hem een keer heb hou ik wel op, maar omdat het niet leuk wordt het langzaam een obsessie.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:34 schreef Waalwijker het volgende:
Ik wil gewoon níet weten hoe Heleen eruit ziet. Die stem.
Dan probeer ik het elke keer, ja.quote:
Ik werd gisteren gebeld of ik de varagids wilde, tief opquote:Op donderdag 23 december 2010 15:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik werd net gebeld door zo'n callcenter gast die mij loten wilde aansmeren voor de Bankgiro Loterijheb toen maar gelijk opgehangen
Ga je ?quote:
Leedvermaakquote:Op donderdag 23 december 2010 15:38 schreef Swomp het volgende:
bam! 2 auto's op elkaar hier in de straat
Die bioscoopbonnen aan mij geven? Ik wil nog wel wat films zienquote:Op donderdag 23 december 2010 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog ¤10 VVV bon
en ¤27,50 bioscoopbonnen
Wat zal ik eens gaan doen, aangezien ik toch geen leven heb
Die ziet er nog best leuk uit.quote:
hoedouquote:
je wilde toch al noor?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar zou men toch een aardig wat kunstjes op kunnen.
Ja dat.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan probeer ik het elke keer, ja.
PICS!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Leedvermaak
Foto's, filmpjes?
Jullie beiden wel interesse in een kosteloze analyse van je pensioen?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld of ik de varagids wilde, tief op
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar zou men toch een aardig wat kunstjes op kunnen.
quote:
Ik gebruik het dagelijks enkele malenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nee maar da's een leuk woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |