Dit vraagt om een fotoquote:Op donderdag 23 december 2010 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag er echt niet uitFluwelen knalroze blazer met een babyblauwe rok, kussen op m'n kont en m'n tante's bh geleend en die tot cup K opgevuld
Nee dat schiet lekker opquote:Op donderdag 23 december 2010 17:01 schreef rival het volgende:
Yeah! werkdag zit erop!
eindelijk weg van die mensen, nu naar een restaurant en met diezelfde mensen eten![]()
ach
Daar zijn, gelukkig, geen foto's vanquote:Op donderdag 23 december 2010 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto(mag ook in de mail/msn
)
*naar ouders belt*quote:Op donderdag 23 december 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn, gelukkig, geen foto's vanTenminste, ik heb ze niet
Ik playbackte:quote:Op donderdag 23 december 2010 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik nog op streetdance zat, dansten wij op Together again
Ja, ik ben gewoon een beetje ordi soms.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb de halve Six thuis hangen aan oorbellen
Ik heb een korte nek ofzo, die dingen hangen bij mij op m'n schouders.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon een beetje ordi soms.
I love it.
Nee, ik heb er namelijk naar gezocht, die zijn er nietquote:Op donderdag 23 december 2010 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*naar ouders belt*
wedden dat ze er wel zijn
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik playbackte:
Geen idee waar het over ging toen natuurlijk. En inclusief hiphop-MC Hammer achtig dansje.
Ik heb ooit zulke grote ringen in mijn oren gedaan dat ze echt op mijn schouders kwamen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een korte nek ofzo, die dingen hangen bij mij op m'n schouders.
ook geen video band?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb er namelijk naar gezocht, die zijn er niet
Helemaal geen beeldmateriaal, voor zover ik weet. Maar, je mist er niks aan, want het was echt verschrikkelijkquote:
Er zijn nog videobeelden van. Maar die heb ik zelf niet.quote:
Daarom wil ik t juist zienquote:Op donderdag 23 december 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal geen beeldmateriaal, voor zover ik weet. Maar, je mist er niks aan, want het was echt verschrikkelijk
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit zulke grote ringen in mijn oren gedaan dat ze echt op mijn schouders kwamen.
Ik was 16 en mocht geen oorbellen van ma, DUS kwam ik daarmee thuis.
Nu niet meer hoor.
Ligt aan de hoeveelheid genuttigde alcoholquote:Op donderdag 23 december 2010 17:08 schreef Samzz het volgende:
Alcol
Hoe moeilijk is het om alcohol te typen
Ik mocht op mijn 9e mijn eerste gaatjes, na heeeeeeel lang zeuren.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook nietDus ik heb meteen maar 3 gaatjes per oor laten prikken
Ik wilde een tongpiercing al vanaf mijn 16e, maar mijn moeder was daarop tegen. Net als tattoeages, dat vinden mijn ouders ook niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik mocht altijd alles wat ik wilde, maar kreeg er wel bij te horen dat een piercing niks was. Dat werkte heel goed, ik heb t dus ook nooit gedaan
En in de tijd dat ik een tongpiercing wilde, was ik directie chauffeur naast mn studie, dus mocht ik van mijn werkgever em niet
Ik mocht ook geen piercing. Die kreeg ik toen ik 16 was van mijn tantequote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik mocht altijd alles wat ik wilde, maar kreeg er wel bij te horen dat een piercing niks was. Dat werkte heel goed, ik heb t dus ook nooit gedaan
En in de tijd dat ik een tongpiercing wilde, was ik directie chauffeur naast mn studie, dus mocht ik van mijn werkgever em niet
Auwquote:Op donderdag 23 december 2010 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mocht ook geen piercing. Die kreeg ik toen ik 16 was van mijn tante
Toen ik thuis kwam heeft mijn vader er heel hard aangetrokken omdat hij altijd riep: Ik ruk hem dr uit!!!
En dat deed hij ook bijna
Tong zou ik nog steeds overwegen, maar ik heb de behoefte eigenlijk bijna niet meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde een tongpiercing al vanaf mijn 16e, maar mijn moeder was daarop tegen. Net als tattoeages, dat vinden mijn ouders ook niks.
Ik heb die tongpiercing pas vanaf mijn 21ste en ook nog steeds geen tattoo, dus ik hou het netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |