Ja, er is idd een verschil tussen weten hoe je een feestje maakt en jezelf impulsief voor lul zetten op werk.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mwa ik ben wel van het motto, lekker doen waar je zelf zin in hebt! Maar om jezelf nou in zakelijk opzicht voor lul te zetten..... nee
Ik krijg praatjes. Leuke praatjes wel, maar loslippig. En ik word geil van drank.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog nooit een dronken Krea gezien. Lijkt me hilarisch.
quote:
Ik ken dat. Ik kan dan 2 dingen doen: Slapen, of doordrinken, want dan komt het de volgende keer goed. Maar de volgende dag dan weer niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik krijg praatjes. Leuke praatjes wel, maar loslippig. En ik word geil van drank..
Maar na een bepaalde grens over te zijn gegaan, ga ik wel 'out' en wil ik slapen.
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk gemaakt van New Kids? Ik zie steeds dezelfde.quote:
de film bedoel ik. die afleveringen geen idee.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk gemaakt van New Kids? Ik zie steeds dezelfde.
Krijg jij geld voor elke keer dat je dat zegt ofzo?quote:
Top! En hoe lang heb je dan vakantie?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt! En ik was nog zo bang dat er weer van vanalles mis zou gaan en ik dus toch morgen nog zou moeten opdraven... Maar zoals het nu gaat hoef ik nog maar een paar uurtjes
Volgens mij ook het enige acceptabele wat er draait op het moment? Wil dinsdag naar de film, maar weet er geen...quote:
Ja het origineel was iig leukquote:
Wel één hele weekquote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top! En hoe lang heb je dan vakantie?
Ik vind NL-films wel vaker goed overigens.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het origineel was iig leuk
Vraag niet hoe het kan, profiteer er lekker van!quote:
geen idee, ik ga echt nooit naar de bios.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij ook het enige acceptabele wat er draait op het moment? Wil dinsdag naar de film, maar weet er geen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |