neh dat niet hoor XD alleen m'n ouders doen aan kerstquote:
dat klinkt alsof je jezelf niet eens gelooftquote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef misterembryo het volgende:
[..]
neh dat niet hoor XD alleen m'n ouders doen aan kerst
en ik pas me er dan toch maar bij aan zonder gezeur te hebben
EN NEE IK GA NIET NAAR DE KERK
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je jezelf niet eens gelooft
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef mstx het volgende:
Kerst draait toch om het zoveel mogelijk eten? Heeft verder niks met geloofsovertuiging te maken.
Identiteitscrisis. Kom je misschien wel overheen. Maar waarschijnlijk niet.quote:
ja dat weet ikquote:
Wat is het dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:10 schreef misterembryo het volgende:
[..]
ja dat weet ik
ik wou dat ik er zelf ook een was![]()
maar officieel sta ik bij de kerk ingeschreven... gedoopt, communietje en alles erop en eraan
maar ik geloof niet meer in de shit...
hoe kom je daar van af?
Bronquote:De Germanen vierden rond Midwinter (21 december) reeds midwinter- of joelfeesten (winterzonnewende) waarbij het boze werd verjaagd en het licht werd begroet. In de Scandinavische talen heet Kerstmis tot op vandaag jul.
In de vierde eeuw zorgden keizer Constantijn de Grote en de bisschoppen van de uit vervolging bevrijdde vroege Kerk ervoor dat Kerstmis op 25 december zou worden gevierd.
kijk anders zeitgeist, dan snapt iedereen hetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Kerst is van oorsprong helemaal geen christelijk of gelovig feest.
[..]
Bron
bull shit Coca Cola heeft kerst bedacht.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Kerst is van oorsprong helemaal geen christelijk of gelovig feest.
[..]
Bron
iemand die geen geloof betuigt. dat hoef je mij niet te vertellenquote:
Nee, maar ze hebben de kerstman wel zn rode pakje gegeven.quote:bull shit Coca Cola heeft kerst bedacht.
Die heeft de kerstman bedacht. Gebaseerd op sinterklaas (zelfs dezelde naam)quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
bull shit Coca Cola heeft kerst bedacht.
Ik heb geen geloof ben ik volgens jou nou een atheist.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef misterembryo het volgende:
[..]
iemand die geen geloof betuigt. dat hoef je mij niet te vertellen![]()
Laat me raden, je bent een agnost?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb geen geloof ben ik volgens jou nou een atheist.
jongen weet ik veel wat je bent of doet . zolang je mij er maar niet mee stoort vind ik het goedquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb geen geloof ben ik volgens jou nou een atheist.
Ik heb geen geloof.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een agnost?
gras eter gelooft waarschijnlijk ook niet in zichzelfquote:
Dit dus!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef Annnet het volgende:
Zo weinig mogelijk, maar zoveel mogelijk drank.
Wat een atheïstisch liedje zeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:26 schreef misterembryo het volgende:
[..]
ow denne boom ow denne boom wat zijn je takken wonderschoon![]()
![]()
XD jongen het is een liedje over een boom. wat heeft dat nou met atheistisch te maken?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Wat een atheïstisch liedje zeg.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef misterembryo het volgende:
[..]
XD jongen het is een liedje over een boom. wat heeft dat nou met atheistisch te maken?
geen idee, leg me uit. leer ik in een keer wat nieuws bijquote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Boomvorm het volgende:
Maarre TS, ik geloof eerder in alles dan in niets, maar toch hang ik geen geloof aan. Rara, wat ben ik?
Dwaasquote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Boomvorm het volgende:
Maarre TS, ik geloof eerder in alles dan in niets, maar toch hang ik geen geloof aan. Rara, wat ben ik?
quote:
Ik heb geen flauw idee, ik denk dat weet TS wel.quote:
Op donderdag 23 december 2010 14:28 schreef misterembryo het volgende:
[..]
geen idee, leg me uit. leer ik in een keer wat nieuws bij
mmmquote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik denk dat weet TS wel.
Ik vind het een mooie benaming!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef misterembryo het volgende:
[..]
mmm
ik zou je ' levensfilosoof' noemen. of je daar in gelooft is n 2e
graag gedaan jongenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie benaming!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |