Mag ik een lekkere warme knuffel?quote:
Maar goed, ik heb ze teruggepakt. Ik ben vanaf 1 januari weg tot en met 9 februariquote:
Oeh, lekker!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn stoofpeertjes zijn zooooo lekker
Ik moet de wc nog doen de tafel nog verschuivenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik een lekkere warme knuffel?
En ik moet vanavond: haar verven, bakken, afwassen, was opruimen en ontspannenMaar gelukkig heb ik nog veel tijd
Dat gaat mijn moeder ook makenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn stoofpeertjes zijn zooooo lekker
Is ook lekker natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb ze teruggepakt. Ik ben vanaf 1 januari weg tot en met 9 februari
En anders help ik morgen wel hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet de wc nog doen de tafel nog verschuiven
stofzuigen en dweilen en opruimen en en en mijn rug werkt niet mee (net verkeerde beweging gemaakt)
Hij blijft natuurlijk niet in dit kudtlandtquote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gaat mijn moeder ook maken
Best lekker.
[..]
Is ook lekker natuurlijk
Ga je nog naar het buitenland of houd je gewoon in NL vakantie?
Nee hoor die vent van mij mag ook wel wat doenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders help ik morgen wel hoor!Doe rustig aan meisje
Als ik vrij ben, dan ben ik weg. Dus dit keer naar Nieuw Zeeland en Maleisie.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
Is ook lekker natuurlijk
Ga je nog naar het buitenland of houd je gewoon in NL vakantie?
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor die vent van mij mag ook wel wat doen
Dat wordt daar toch gejat?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:43 schreef Toekito het volgende:
marijke als je nou binnenkort je luchtbed en pomp eens komt testen in 010
Mooi resort (heb site even bekeken)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik vrij ben, dan ben ik weg. Dus dit keer naar Nieuw Zeeland en Maleisie.
Het gaat zo'n opoffering worden:
http://www.frangipanilangkawi.com/
Enorm. De dag dat ik weer terug moet wordt zo pijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:43 schreef Toekito het volgende:
marijke als je nou binnenkort je luchtbed en pomp eens komt testen in 010
Ik mag hopen van nietquote:
In 010 jatten ze je schoenen terwijl je er op loopt!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebben jullie die zelf niet ofzo?
[..]
Ik mag hopen van niet
Mijn 6 euro nep-uggs mogen ze hebben hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
In 010 jatten ze je schoenen terwijl je er op loopt!
Eet smakelijk en tot laterquote:
eetse!quote:
nee maar als die bevalt kunnen we er voor visite halenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebben jullie die zelf niet ofzo?
Smakelijkquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
eetse!
[..]
nee maar als die bevalt kunnen we er voor visite halen
Hoi Fellali!quote:
Ja, ik hoop dat ik daar een specialty kan gaan doen, en anders ga ik twee palmbomen zoeken en verdomd weinig doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi resort (heb site even bekeken)![]()
N-Zeeland is trouwens een end wegBen zelf nooit buiten Europa geweest though
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mooi is dat
Maar is goed hoor
Joah, lekker warmquote:Op donderdag 23 december 2010 17:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
je mag ook tussen in als je wil hoor
Nog steeds zo aan het drukmaken?quote:
Ja, maar voicemail.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog steeds zo aan het drukmaken?En heb je nu al gebeld?
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar voicemail.
Maar sms gestuurd.
Heb haar nog niet gesproken vandaag
Nee, ziek.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is ze misschien druk
Hoi jijquote:Op donderdag 23 december 2010 17:54 schreef Muck het volgende:
Huuu, we zitten nog niet eens in ons eigen huis, maar ik heb al eten gekookt en wacht tot TJ thuis komt
Dat kan ookquote:
Gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi jijIk kom logeren
![]()
Hoe is het met je lijf dan?
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Gezellig
Mwaaaaa, gister veel gelopen en dat is te merken, maar ik ben té blij en stuiterig om me eraan te storen
En met het jouwe dan?
Dat is zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi jijIk kom logeren
![]()
Hoe is het met je lijf dan?
[..]
Dat kan ook
Minder druk maken maakt het voor jou zelf ook veel leukerquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is zo.
Maar ik moet me idd niet druk maken
Komt wel goedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeh, da's wel vervelend, maar wel tof dat het positieve dat overstemt!![]()
Mijn lijf is okeeBen alleen nog steeds gesloopt
![]()
Hihihi, poezelsquote:Op donderdag 23 december 2010 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goedik word aangevallen door een zwarte haarbal met grote groene ogen hier
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, poezelsIs die van TJ?
drukquote:
ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef Pheno het volgende:
Geen vakantie dit jaarTot en met de 31ste werken
quote:
Ik denk dat ik liever in een seksclub werk dan met de klanten die ik ziequote:
Ik niet, dan is mijn moeder jarigquote:
Nee, het is de gezinskat, dus Breef blijft bij TJ's vaderquote:Op donderdag 23 december 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus die gaat mee?
En hoe heet hij/zij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |