Oke.....begrepen....quote:
Gewoon.quote:
Geen idee...quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee...
een kerstkaart? Nee
een goede beoordeling? Jij wel!![]()
een gezellige kerstvakantie?Helaas
een goede reis voor koen naar het datacenter? Ik zal voor hem duimen!
Goed bezigquote:
nee kan me voorstellen!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig
Blegh... ik heb ff geen zin meer... mn lip ziet er nog steeds niet uit, blijft wondvocht uit lopen en dat irriteert me ineens mateloos
En nog steeds continu mensen die vragen: 'Wat heb jij nou?'quote:
Koppijn van jullie gezeik!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En nog steeds continu mensen die vragen: 'Wat heb jij nou?'![]()
quote:
Succes, ik ga ook maar weer eens op zoek naar eten!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ik zal zo eerst even een boterham eten... want mn leidinggevende is weer eens laat en hij zal dus wel vlak voor mn pauze komen of ik even tijd heb
Jij ook succes! Wat gaat het vandaag worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Succes, ik ga ook maar weer eens op zoek naar eten!
Benny!quote:
Evers.quote:
Wat een nonsens!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Ik bleef nog ff in mijn bed liggen
Waarom heb je geen e-penis?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
Als ik een e-penis had ging ie nu groeien.
Waarvanquote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
Heb ik ook gedaan!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zowel Anne als Harajuku. hebben op mij gestemd als mogelijke kandidaat moderator.
Waar kun je dat zien dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zowel Anne als Harajuku. hebben op mij gestemd als mogelijke kandidaat moderator.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef NBT het volgende:
Er word niet op mij gestemd dusIk heb ge cntrl f't
wat ik al zei, er word niet op mij gestemdquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #2
Ben je ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
Static noemt mij de beste nieuwkomer
Hij die altijd iets op aan te merken heeft
Groetjes aan de MiniKoens!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
ga ik weer
Almere richting Amsterdam datacenter
laterrrrrrrr
Succes!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
ga ik weer
laterrrrrrrr
Succes!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
ga ik weer
laterrrrrrrr
Ik heb op je gestemd!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:49 schreef NBT het volgende:
Maar bijna niemand kent mij want ik kon meestal alleen hier!
De gewone straten toch ook niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Dank voor deen
![]()
En nee, snelwegen zijn zeker niet glad
hahaha!quote:
Wee blij, bij mij ook niet.quote:
af en toe last van hobbelige sneeuwtroepquote:Op donderdag 23 december 2010 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
De gewone straten toch ook niet?
hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon ten slotte niet overal Benny invullen.
Jij bent mijn grootste fok slet!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Koen66 het volgende:
kan je ook stemmen op de meestdame ?
Is maar net hoe je de categorieen opvatquote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Koen66 het volgende:
kan je ook stemmen op de meestdame ?
Ik heb je 5x genoemdquote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon ten slotte niet overal Benny invullen.
Ik weet niet of het te vaak is, want...quote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Irritantste, aandachtsgeilste, lange ban... Dan heb je er al drie!
Ik heb jou vier keer.
quote:Nomineer niet steeds dezelfde user voor alle vragen of categorieën, op deze manier verpest je de stemming en dus tellen wij deze lijstjes niet mee.
Gaat denk ik meer over die lijstjes waar overal Porsche ofzo staat.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of het te vaak is, want...
[..]
Joah, jij kunt daar op me stemmen. Ik kan alleen bij Forumusers stemmenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat denk ik meer over die lijstjes waar overal Porsche ofzo staat.
En ik heb je twee keer als mod.
quote:
Ohw zoquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Michhas was mijn grootvader, en mijn vader was Michhas de Tweede
Doop me!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het in je ondertitel zetten
Moet ik je eerst wel officieel dopen enzo
* Michhas doopt NBT tot Michhas de Vierdequote:
Ohw, het is je doopnaam?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het in je ondertitel zetten
Moet ik je eerst wel officieel dopen enzo
Zo... dat is nog eens gezellig binnenkomenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhasdoopt NBT tot Michhas de Vierde
'NBT, hierbij doop ik, Michhas de Derde, u, NBT, tot Michhas de Vierde in de orde der Michhassen. Bij de kracht van onze grootvader, vader, en bastaardzonen doop ik u. Sta op, Michhas de Vierde, en doet uw name eer aan.'
Ik weet wat het is.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een dope naam
Hoe doe je de naam Michhas eer aan dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhasdoopt NBT tot Michhas de Vierde
'NBT, hierbij doop ik, Michhas de Derde, u, NBT, tot Michhas de Vierde in de orde der Michhassen. Bij de kracht van onze grootvader, vader, en bastaardzonen doop ik u. Sta op, Michhas de Vierde, en doet uw name eer aan.'
Eensquote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een dope naam
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee! Heb dan geen internet.
Maar iedereen moet nog even gauw iets doen.
MaleDuck Wederhelft!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
Zo... dat is nog eens gezellig binnenkomen
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... en dat terwijl ik nog geen 2 uur mijn bed uit ben
Gemiddeld (4 uit 7), dus voldoe wel en ze gaan kijken naar mn inschaling en dat wilde ik voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:25 schreef NBT het volgende:
[..]
MaleDuck Wederhelft!Hoe was de beoordeling?
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gemiddeld (4 uit 7), dus voldoe wel en ze gaan kijken naar mn inschaling en dat wilde ik voor elkaar krijgendus ben wel tevreden.
gelukkig maar!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gemiddeld (4 uit 7), dus voldoe wel en ze gaan kijken naar mn inschaling en dat wilde ik voor elkaar krijgendus ben wel tevreden.
Ja ditquote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... en dat terwijl ik nog geen 2 uur mijn bed uit ben
Plus ik weet waar ik aan moet werken, zodat ik volgend jaar beter beoordeeld kan wordenquote:
Dat scheelt ook wel!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Plus ik weet waar ik aan moet werken, zodat ik volgend jaar beter beoordeeld kan worden
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:33 schreef Michhas het volgende:
[GRTDOJW #910] We gaan er gewoon voor!
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:33 schreef Michhas het volgende:
[GRTDOJW #910] We gaan er gewoon voor!
Bazigquote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!wat vind je van mijn onderschrift?
Dan moet je hem wel gebruiken!quote:
Ja, ik probeer het... maar het valt niet altijd mee...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat scheelt ook wel!je best doen he!
Alles valt altijd tegen!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het... maar het valt niet altijd mee...
quote:
Ja we gaan een ontzettend witte kerst tegemoetquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef tdrone het volgende:
volgens buienradar blijft het nog 24 uur sneeuwen hier
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
ja ik moet nog 1,5 uur met het OV vandaagquote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ja we gaan een ontzettend witte kerst tegemoet
Ik krijg niksquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef tdrone het volgende:
volgens buienradar blijft het nog 24 uur sneeuwen hier
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Nananananaaaquote:
gvd dadelijk rijden er geen bussen meer als ik naar huis moetquote:Op donderdag 23 december 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ohw, maar kijk wat eraan komt
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
gvd dadelijk rijden er geen bussen meer als ik naar huis moet
dat meot wel lukken hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 14:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
4 uur maar ik denk dat ik al half 4 ga ivm met trein halen
Maken grotjes je verdrietig?quote:
Alles maakt mij verdrietig! maar dat komt vanavond denk ik wel weer goed als ik nieuwe kleren heb! Dat maakt me vaak wat vrolijker/zekerder.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maken grotjes je verdrietig?
Bedoel uiteraard groEtjes
Ah heb je ondanks mijn falen toch een netjes warm maar sexy jurkje gevonden?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Alles maakt mij verdrietig! maar dat komt vanavond denk ik wel weer goed als ik nieuwe kleren heb! Dat maakt me vaak wat vrolijker/zekerder.
Nee die moet ik vanavond nog gaan vinden!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah heb je ondanks mijn falen toch een netjes warm maar sexy jurkje gevonden?
Komt goed wederhelftquote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Alles maakt mij verdrietig! maar dat komt vanavond denk ik wel weer goed als ik nieuwe kleren heb! Dat maakt me vaak wat vrolijker/zekerder.
Koen is op de Wallenquote:
Succesquote:Op donderdag 23 december 2010 14:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee die moet ik vanavond nog gaan vinden!
Walk of lifequote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
dat nummer op 3fm daar wordt ik altijd vrolijk van
Lekker nummer jaquote:
Zo kort maar in Amsterdam?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Koen66 het volgende:
Zow, weer vertrokken richting Zoetermeer...
een vluggertjequote:
Samen doen?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb zin om te schreeuwen... maar weet niet waarom...
Gaan we lekker boven op een flatgebouw staan! (wel veilig) en dan houden we elkaar setivg vast en dan schreeuwen we het uit!quote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Gaan we lekker boven op een flatgebouw staan! (wel veilig) en dan houden we elkaar setivg vast en dan schreeuwen we het uit!
ik vind het koud!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!
goed idee...quote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Gaan we lekker boven op een flatgebouw staan! (wel veilig) en dan houden we elkaar setivg vast en dan schreeuwen we het uit!
is het ookquote:
Ik moet nog 2 en een half uur werken....Het schiet echt niet op!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 en een half uur werken....Het schiet echt niet op!
nee die moet gewoon werken op vrijdag!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]niet echt nee...
is je vent morgen eigenlijk ook vrij of niet?
Ah... ik denk ik ook... tenminste samen met MiniDuck...quote:Op donderdag 23 december 2010 14:42 schreef NBT het volgende:
[..]
nee die moet gewoon werken op vrijdag!
Vrijdag is mijn dagje!
Helemaal alleen..
Dat is toch leuk, Vader-Dochter time!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... ik denk ik ook... tenminste samen met MiniDuck...
Zekers... hele dag naar pappa, bouwe, heppe, tiets, etc. luisterenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, Vader-Dochter time!
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zekers... hele dag naar pappa, bouwe, heppe, tiets, etc. luisteren![]()
mooi! hou dit tempo vol!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:55 schreef Koen66 het volgende:
Zow, bijna Zoetermeer bowlingbaan, schoot lekker op
Het einde is in zicht!!!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Help je mij de laatste uurtjes door?
Hier nog altijd geen sneeuw!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef tdrone het volgende:
pffffff het blijft maar sneeuwen hier
Jij was om 4 uur al weg he?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]... maar niet tot het bittere eind hoor!
ik zal mn best doen... als jij mij ook helpt!
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Hier nog altijd geen sneeuw!
[..]
Jij was om 4 uur al weg he?
ik zou wel willen... maar zo gaat het niet werken...quote:Op donderdag 23 december 2010 15:13 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Help je mij de laatste uurtjes door?
voor mij nog een half uurquote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef eNGine10 het volgende:
Nog 1,5 uur tot vakantieIk wil morgen eigenlijk thuis verder gaan werken maar ik ben daar zo slecht in
Jeej toch juist?quote:
ja, maar vind het zo lullig tegenover mensen die langer moetenquote:
Ah zo, dat is schattigquote:Op donderdag 23 december 2010 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, maar vind het zo lullig tegenover mensen die langer moeten
Dan gaat de tijd wel snelquote:
ik ben schattigquote:
Komt goed wederhelft!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef NBT het volgende:
Ja nu maar even roken!![]()
MaleDuck, als je al weg ben voor ik terug ben:
Fijne Kerst Schatje! Geniet ervan!![]()
![]()
![]()
Fijne kerst enzoquote:
Dat is wel de bedoeling ja!quote:
Zeker doenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja!Als ik mijn outfit heb zal ik hem hier wel posten
Ik moet tot 5 uur! Nog een uurtje dus, dan inderdaad lekker weekend!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker doen![]()
Tot hoe laat moet jij vandaag? Morgen ook vrij?
Ah oke. Ik dus ookquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik moet tot 5 uur! Nog een uurtje dus, dan inderdaad lekker weekend!
Whooptiedoooo!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik dus ook![]()
Alleen de moeder van m'n vriendin is 50 geworden en nu is er vanavond groot feest
Yepquote:
Tja ik moet er vanavond ook nog uit, jurkje kopen, ik hoop dat het hier droog blijft!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
volgens mij gaat t straks weer sneeuwen hier
moet er zo nog ff uit, andere zoon van de BSO ophalen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja ik moet er vanavond ook nog uit, jurkje kopen, ik hoop dat het hier droog blijft!
hoop dat je slaagt voor je jurkje, je bent er zo mee bezigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja ik moet er vanavond ook nog uit, jurkje kopen, ik hoop dat het hier droog blijft!
quote:
ja dat hoop ik ook! Ik wil eens de mooiste zijn!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat je slaagt voor je jurkje, je bent er zo mee bezig
Zo lelijk ben je toch niet? Voor zover ik dat kan beoordelen aan je fobo ben je een leuke meidquote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef NBT het volgende:
[..]
ja dat hoop ik ook! Ik wil eens de mooiste zijn!Die andere lopen in een zak en die zijn nog mooi!
Mijn schoonzusjes krijgen altijd overal complimentjes over hoe mooi zo wel niet er uit zien... Ze zijn dan ook slank!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo lelijk ben je toch niet? Voor zover ik dat kan beoordelen aan je fobo ben je een leuke meid
Dik ben je toch ook niet (of verschillen onze criteria qua 'dik'quote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn schoonzusjes krijgen altijd overal complimentjes over hoe mooi zo wel niet er uit zien... Ze zijn dan ook slank!
Ik wil er ook zo mooi uitzien!
En dankjewel..
Nou, ik heb geen perfect maatje 36 zoals zij, in mijn familie ben ik de diktste! Het is niet mega dik! Maar ik heb nou eenmaal een buikje, een onderkinquote:Op donderdag 23 december 2010 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dik ben je toch ook niet (of verschillen onze criteria wua 'dik')
quote:
er zijn zelfs jurkjes die ik de iets vollere vrouwen beter vind staan dan die bezemstelenquote:
Dus ik ga vanavond hard op zoek!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik lees het al. Dat gaat niet meevallen
Welke?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn zelfs jurkjes die ik de iets vollere vrouwen beter vind staan dan die bezemstelen
als ik trouwens die foto waar je op bed ligt zie ben je heul niet dikquote:
Komt vast goedquote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Dus ik ga vanavond hard op zoek!en dan gaat het me gewoon lukken! Ik ga er op mijn best uit zien!
Ik lig op de grond, en het is een goede invalshoek!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik trouwens die foto waar je op bed ligt zie ben je heul niet dik
Niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik trouwens die foto waar je op bed ligt zie ben je heul niet dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
kan ff slecht omschrijven hoe ze heten, maar als je die aantrekt terwijl je mager bent en geen tieten hebt dan zie je er op z'n zachtst gezecht vormeloos uit. terwijl wat meer vorm dan prima staatquote:
Daar passen mijn tieten niet in!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Komt vast goed![]()
Alhoewel ik ook het idee heb dat je er meer dan prima uitziet![]()
Jurkje voor NBT....
[ afbeelding ]
Dat maakt het alleen maar beterquote:
Hmmm, ga jij vanavond mee winkelen?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ff slecht omschrijven hoe ze heten, maar als je die aantrekt terwijl je mager bent en geen tieten hebt dan zie je er op z'n zachtst gezecht vormeloos uit. terwijl wat meer vorm dan prima staat
maar tietloze types staat dat soort jurkjes voor geen meterquote:
hahahahahaha!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar beter
djiezus wat een fout zegquote:Op donderdag 23 december 2010 16:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ff slecht omschrijven hoe ze heten, maar als je die aantrekt terwijl je mager bent en geen tieten hebt dan zie je er op z'n zachtst gezecht vormeloos uit. terwijl wat meer vorm dan prima staat
quote:
Hmmm, niet opnemen!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Koen66 het volgende:
hmmm collega belde....
en dat terwijl ik al in de weekend modus stond
weet niet precies hoe groot die van jou zijn, maar dat zou toch wel meevallen?quote:
het jurkje ziet er gewoon klein uit!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet niet precies hoe groot die van jou zijn, maar dat zou toch wel meevallen?
te klein isquote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef NBT het volgende:
[..]
het jurkje ziet er gewoon klein uit!
Mereltjequote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef 92Merel het volgende:
Kut zeg, ik heb perongeluk op respect geklikt![]()
En hoooi
Hihihi ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef 92Merel het volgende:
Kut zeg, ik heb perongeluk op respect geklikt![]()
En hoooi
Bij mij 2, 4 surequote:Op donderdag 23 december 2010 16:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En toch staat er maar 1 respect bij
Inmiddels wel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij mij 2, 4 sure![]()
En vakantieDoeg
Ja, dan ben ik helemaal blij!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wacht maar mettot je je jurkje hebt
Nee, ik ga vanavond maar even de stad in, hopend dat ik de perfecte tegen het lijf loop!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
NBT, lutk het niet met het vinden van een jurk?
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij mij 2, 4 sure![]()
En vakantieDoeg
Horen we nog of het je gelukt isquote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik helemaal blij!![]()
[..]
Nee, ik ga vanavond maar even de stad in, hopend dat ik de perfecte tegen het lijf loop!
Ja waarschijnlijk na dit weekendquote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Horen we nog of het je gelukt is
heyyyyy Engine, jihaaaquote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij mij 2, 4 sure![]()
En vakantieDoeg
Ohh, ik hoop het echt voor je!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik helemaal blij!![]()
[..]
Nee, ik ga vanavond maar even de stad in, hopend dat ik de perfecte tegen het lijf loop!
oki, sgoed! weekend vooral niet aan Fok denken, je hebt wat beters te doenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk na dit weekenddan post ik wel ff pic!
Ah tofquote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk na dit weekenddan post ik wel ff pic!
Dat is het hem, ik heb geen jurkjes!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, ik hoop het echt voor je!
Ik gebruik zelf gewoon jurkje van vorig jaar, past vast nog wel
Nee ik zit in het weekend nooit op fok! Alleen soms op vrijdag, dus heel misschien post ik hem morgen wel!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oki, sgoed! weekend vooral niet aan Fok denken, je hebt wat beters te doen
Oke, doeidoei!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef Koen66 het volgende:
ik ben er weer ff weg van(koter ophalen)
NBT: Veel succes vanavond met jurkje zoeken, en als je morgen niet op Fok komt alvast fijne kerstdagen![]()
![]()
Merel: wellicht laterrrrr![]()
Jaa, je komt vast wel een leuke tegenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is het hem, ik heb geen jurkjes!![]()
want dat staat mij nooit, maar er moe t toch een leuke zijn! die me wel staat!
[..]
Nee ik zit in het weekend nooit op fok! Alleen soms op vrijdag, dus heel misschien post ik hem morgen wel!
Daagquote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef Koen66 het volgende:
ik ben er weer ff weg van(koter ophalen)
NBT: Veel succes vanavond met jurkje zoeken, en als je morgen niet op Fok komt alvast fijne kerstdagen![]()
![]()
Merel: wellicht laterrrrr![]()
Oh, nou dan laat ik je wel weer alleen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wou het spel in mijn eentje doen
Maar hoi
Verlaat me nietquote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, nou dan laat ik je wel weer alleen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Verlaat me niet
Ik speel veel liever met jou dan alleenIk dacht hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ging niet door, dus heb me om niks druk zitten makenquote:
Volgende week vrijdag?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ging niet door, dus heb me om niks druk zitten maken![]()
Nu heb ik m volgende week vrijdag (zou eerst dan examen hebben) en 17 januari examen.
Ja ach, kan me weinig schelen eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag?
Leuk, met al dat vuurwerk en tuig op straat
Fucked up...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja ach, kan me weinig schelen eigenlijk![]()
Alleen stomme is wel dat ik tussen mn TTT en examen maar 2x les heb, naja en 1 uurtje vooraf aan examen. Terwijl het wel 3 weken zijn..
Je gaat ook slagen jeeeeeejquote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik ga slagen
Nog 25 dagen!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je gaat ook slagen jeeeeeej
Je bent bijna geslaagd Merel jeeeej
Bijnaaaquote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog 25 dagen!![]()
Jij vandaag nog wat gedaan enzo?
Jij kan niet wachten? Hoezo dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
BijnaaaIk kan niet wachten tot je geslaagd bent
Weinig, vanmorgen opgestaan met mijn vriendin, die moest werken vanmiddag en vanavond, daarne een beetje genikst, geFokt!, gegamed, nothing special
En u?
Weet ik niet, het lijkt me gewoon leuk als jij je rijbewijs hebt gehaaldquote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij kan niet wachten? Hoezo dat?![]()
En ik kan ook niet wachten
Oke oke gezellig![]()
Ik heb niet heel veel gedaan![]()
Badkamer schoongemaakt en in mn eigen kamer stofgezogen.
Moet eigenlijk ook nog hemelse modder en caramelnestjes maken voor morgen.
Ah, tofquote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet ik niet, het lijkt me gewoon leuk als jij je rijbewijs hebt gehaald
Goed beeezigJe hebt de toetjes dus nog niet gemaakt?
Lijkt op baklavaquote:Op donderdag 23 december 2010 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, tofMij ook
Nee. Maar moest morgen sowieso nog tiramisu maken, dus dan maak ik 2 toetjes ipv 1, ook goed![]()
En met dat caramelding wat ik net zei, bedoel ik zoiets ongeveer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |