Oke.....begrepen....quote:
Gewoon.quote:
Geen idee...quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee...
een kerstkaart? Nee
een goede beoordeling? Jij wel!![]()
een gezellige kerstvakantie?Helaas
een goede reis voor koen naar het datacenter? Ik zal voor hem duimen!
Goed bezigquote:
nee kan me voorstellen!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig
Blegh... ik heb ff geen zin meer... mn lip ziet er nog steeds niet uit, blijft wondvocht uit lopen en dat irriteert me ineens mateloos
En nog steeds continu mensen die vragen: 'Wat heb jij nou?'quote:
Koppijn van jullie gezeik!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En nog steeds continu mensen die vragen: 'Wat heb jij nou?'![]()
quote:
Succes, ik ga ook maar weer eens op zoek naar eten!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ik zal zo eerst even een boterham eten... want mn leidinggevende is weer eens laat en hij zal dus wel vlak voor mn pauze komen of ik even tijd heb
Jij ook succes! Wat gaat het vandaag worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Succes, ik ga ook maar weer eens op zoek naar eten!
Benny!quote:
Evers.quote:
Wat een nonsens!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Ik bleef nog ff in mijn bed liggen
Waarom heb je geen e-penis?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
Als ik een e-penis had ging ie nu groeien.
Waarvanquote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
Heb ik ook gedaan!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zowel Anne als Harajuku. hebben op mij gestemd als mogelijke kandidaat moderator.
Waar kun je dat zien dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zowel Anne als Harajuku. hebben op mij gestemd als mogelijke kandidaat moderator.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef NBT het volgende:
Er word niet op mij gestemd dusIk heb ge cntrl f't
wat ik al zei, er word niet op mij gestemdquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #2
Ben je ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
Static noemt mij de beste nieuwkomer
Hij die altijd iets op aan te merken heeft
Groetjes aan de MiniKoens!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
ga ik weer
Almere richting Amsterdam datacenter
laterrrrrrrr
Succes!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
ga ik weer
laterrrrrrrr
Succes!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer
ga ik weer
laterrrrrrrr
Ik heb op je gestemd!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:49 schreef NBT het volgende:
Maar bijna niemand kent mij want ik kon meestal alleen hier!
De gewone straten toch ook niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Dank voor deen
![]()
En nee, snelwegen zijn zeker niet glad
hahaha!quote:
Wee blij, bij mij ook niet.quote:
af en toe last van hobbelige sneeuwtroepquote:Op donderdag 23 december 2010 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
De gewone straten toch ook niet?
hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon ten slotte niet overal Benny invullen.
Jij bent mijn grootste fok slet!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Koen66 het volgende:
kan je ook stemmen op de meestdame ?
Is maar net hoe je de categorieen opvatquote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Koen66 het volgende:
kan je ook stemmen op de meestdame ?
Ik heb je 5x genoemdquote:Op donderdag 23 december 2010 12:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon ten slotte niet overal Benny invullen.
Ik weet niet of het te vaak is, want...quote:Op donderdag 23 december 2010 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Irritantste, aandachtsgeilste, lange ban... Dan heb je er al drie!
Ik heb jou vier keer.
quote:Nomineer niet steeds dezelfde user voor alle vragen of categorieën, op deze manier verpest je de stemming en dus tellen wij deze lijstjes niet mee.
Gaat denk ik meer over die lijstjes waar overal Porsche ofzo staat.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of het te vaak is, want...
[..]
Joah, jij kunt daar op me stemmen. Ik kan alleen bij Forumusers stemmenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat denk ik meer over die lijstjes waar overal Porsche ofzo staat.
En ik heb je twee keer als mod.
quote:
Ohw zoquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Michhas was mijn grootvader, en mijn vader was Michhas de Tweede
Doop me!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het in je ondertitel zetten
Moet ik je eerst wel officieel dopen enzo
* Michhas doopt NBT tot Michhas de Vierdequote:
Ohw, het is je doopnaam?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het in je ondertitel zetten
Moet ik je eerst wel officieel dopen enzo
Zo... dat is nog eens gezellig binnenkomenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhasdoopt NBT tot Michhas de Vierde
'NBT, hierbij doop ik, Michhas de Derde, u, NBT, tot Michhas de Vierde in de orde der Michhassen. Bij de kracht van onze grootvader, vader, en bastaardzonen doop ik u. Sta op, Michhas de Vierde, en doet uw name eer aan.'
Ik weet wat het is.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een dope naam
Hoe doe je de naam Michhas eer aan dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhasdoopt NBT tot Michhas de Vierde
'NBT, hierbij doop ik, Michhas de Derde, u, NBT, tot Michhas de Vierde in de orde der Michhassen. Bij de kracht van onze grootvader, vader, en bastaardzonen doop ik u. Sta op, Michhas de Vierde, en doet uw name eer aan.'
Eensquote:Op donderdag 23 december 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een dope naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |