Oke.....begrepen....quote:
Gewoon.quote:
Geen idee...quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee...
een kerstkaart? Nee
een goede beoordeling? Jij wel!![]()
een gezellige kerstvakantie?Helaas
een goede reis voor koen naar het datacenter? Ik zal voor hem duimen!
Goed bezigquote:
nee kan me voorstellen!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig
Blegh... ik heb ff geen zin meer... mn lip ziet er nog steeds niet uit, blijft wondvocht uit lopen en dat irriteert me ineens mateloos
En nog steeds continu mensen die vragen: 'Wat heb jij nou?'quote:
Koppijn van jullie gezeik!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En nog steeds continu mensen die vragen: 'Wat heb jij nou?'![]()
quote:
Succes, ik ga ook maar weer eens op zoek naar eten!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ik zal zo eerst even een boterham eten... want mn leidinggevende is weer eens laat en hij zal dus wel vlak voor mn pauze komen of ik even tijd heb
Jij ook succes! Wat gaat het vandaag worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Succes, ik ga ook maar weer eens op zoek naar eten!
Benny!quote:
Evers.quote:
Wat een nonsens!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Ik bleef nog ff in mijn bed liggen
Waarom heb je geen e-penis?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
Als ik een e-penis had ging ie nu groeien.
Waarvanquote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
Heb ik ook gedaan!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zowel Anne als Harajuku. hebben op mij gestemd als mogelijke kandidaat moderator.
Waar kun je dat zien dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zowel Anne als Harajuku. hebben op mij gestemd als mogelijke kandidaat moderator.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Lutte het volgende:
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef NBT het volgende:
Er word niet op mij gestemd dusIk heb ge cntrl f't
wat ik al zei, er word niet op mij gestemdquote:Op donderdag 23 december 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #2
Ben je ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
Static noemt mij de beste nieuwkomer
Hij die altijd iets op aan te merken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |